بازدید 5312

رئیس مجتمع آموزش عالی شیروان منصوب شد

کد خبر: ۸۸۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 04 March 2019

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رئیس مجتمع آموزش عالی شیروان را منصوب کرد.

به گزارش مهر به نقل وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، علیرضا دادخواه را به سمت «رئیس مجتمع آموزش عالی شیروان» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس مجتمع آموزش عالی شیروان» منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه شده به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیرین و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمائید.

علیرضا دادخواه متولد سال ۱۳۴۶، در شهر قاین استان خراسان جنوبی، دارای مدرک دکترای اکو فیزیولوژی گیاهی از دانشگاه نیوکاسل انگلستان و استاد پایه ۳۶ مجتمع آموزش عالی شیروان است.

از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس دانشکده کشاورزی مجتمع آموزش عالی شیروان، دبیر کمیته منتخب و مدیر گروه تولیدات گیاهی این مجتمع اشاره کرد.

دادخواه چاپ بیش از ۶۰ مقاله در مجلات معتبر علمی – پژوهشی داخلی و بین‌المللی، ارائه ۳۰ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی، راهنمایی و مشاوره ۲۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و پژوهشگر برتر استان خراسان شمالی در سال ۱۳۹۷ را در کارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.

وزیر علوم همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های محمد خیرخواه رئیس سابق مجتمع آموزش عالی شیروان در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست