بازدید 5921
۴

سکه ۱۶۰ هزار تومان عقب نشینی کرد

بازار سکه در دومین روز هفته با ریزش قیمت‌ها نسبت به روز قبل مواجه شده است. روندی که از ابتدای صبح آغاز شده و تا لحظه تنظیم این گزارش، حکایت از کاهش ۱۶۰ هزار تومانی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دارد. ریزش قیمتی که با توجه به ثبات نرخ جهانی طلا، به طور مستقیم تحت تاثیر نوسانات کاهش نرخ ارز قرار داشته است.
کد خبر: ۸۸۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ 03 March 2019

تابناک اقتصادیبازار سکه در دومین روز هفته با ریزش قیمت‌ها نسبت به روز قبل مواجه شده است. روندی که از ابتدای صبح آغاز شده و تا لحظه تنظیم این گزارش، حکایت از کاهش ۱۶۰ هزار تومانی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دارد. ریزش قیمتی که با توجه به ثبات نرخ جهانی طلا، به طور مستقیم تحت تاثیر نوسانات کاهش نرخ ارز قرار داشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه دوازدهم اسفندماه ۹۷) بازار طلا و سکه، نرخ ارز به عنوان اهرم اصلی در تعیین قیمت‌ها نقش داشت، زیرا بازار جهانی فلزات گران بها به دلیل تعطیلی، بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل، سپری شد.

بر این اساس، محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو خبرنگار تابناک اقتصادی پیرامون نرخ‌های بازار امروز اظهار داشت: در حال حاضر (لحظه تنظیم گزارش) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش حدود ۱۶۰ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز شنبه، به رقم ۴,۵۱۰,۰۰۰ تومان رسیده است. روندی که از ابتدای صبح با شروع فعالیت بازار مشاهده شده بود.

سکه ۱۶۰ هزار تومان عقب نشینی کرد

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی نیز در حال حاضر با افت ۵۰ هزار تومانی، ۲,۴۷۰,۰۰۰ تومان می‌باشد. هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم ۱,۵۶۰,۰۰۰ تومان رسیده است که این رقم نسبت به نرخ پایانی روز قبل، ۹۰ هزار تومان ارزان‌تر می‌باشد. همچنین در معاملات امروز، هر سکه یک گرمی به قیمت ۸۳۵ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۴ هزار تومان می‌باشد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، در بازار امروز تهران، یک میلیون و ۷۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. این نرخ روز گذشته، یک میلیون و ۸۴۵ هزار تومان بود، که در حال حاضر کاهش ۵۵ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

محمد کشتی آرای در خصوص حباب سکه نیز گفت: امروز با توجه به کاهش قیمت ها، حباب سکه امامی به رقم ۴۳۵ هزار تومان رسیده است. این رقم نسبت به روز قبل، ۱۵ هزار تومان کمتر می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آیا شب عید دلار 9000 تومان خواهد بود؟؟؟
پارسال این موقع سکه تمام 1500000تومان بود الان ربع سکه 1560000تومان است خوش بحال احتکار کنندگان سکه.
هورااااااااااااااااااااااا.چند میلیون میره بالا و چند هزار میاد پایییییییییییییین.هوووووووووووووووورا
2 ميليون ميره بالا 160 تومان مياد پائين مردم را فريب مي دهيد كه كاهش يافت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل