بازدید 38464
مروری بر آگهی‌های برج خاتم در سایت دیوار

نرخ اجاره‌نشینی در لوکس‌ترین برج منطقه ۲۲ تهران

کد خبر: ۸۸۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ 02 March 2019

برج‌های دوقلوی خاتم از لوکس‌ترین ساختمان‌های منطقه 22 هستند که در میدان المپیک قرار گرفته‌اند.

دهکدهٔ المپیک از محله‌های شمال غرب تهران است که قدمت ساخت آن به دهه 40 برمی‌گردد. در گذشته بخشی از منطقه 5 محسوب می‌شد و به دنبال تقسیم اراضی منطقه 5و شکل‌گیری منطقه 22 به این محله پیوست.

در نقاط مختلف دهکده المپیک آپارتمان نوساز را متری حدود 10تا 12میلیون تومان هم می‌توان خرید اما در برج خاتم خانه نوساز متری حدودا 18تا 19میلیون تومان به فروش می‌رسد. هزینه اجاره برج خاتم هم به همین منوال بالاتر است.

نرخ اجاره‌نشینی در لوکس‌ترین برج منطقه ۲۲ تهران

کیفیت سکونت در محله دهکده المپیک

در سال 95، بر اساس گزارش یافته‌های پیمایش طرح سنجش رصد کیفیت زندگی در شهر تهران که توسط اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انجام شده اعلام شده است که دهکده المپیک رتبه اول را بین مناطق 22گانه تهران بر اساس شاخص‌هایی چون تعلق محلی ، رضایت از خدمات و امکانات، رضایت از بهداشت و محیط زیست، رضایت از روابط و بافت اجتماعی محله‌ای، مشارکت اجتماعی محله‌ای، احساس امنیت و ... به دست آورده است. این در حالی است که دهده المپیک عمدتا نوسازی نشده است و ظاهری قدیمی دارد و بافت سنتی خود را حفظ کرده است. بوستان ساحل، جوانمردان و فرهنگ از فضاهای سبز و توحید و شهدای دهکده از اماکن ورزشی محله هستند. نقطه مثبت اینکه این محله سینما هم دارد. مسجد حضرت ابوالفضل در نزدیکی سینما نیز محل برگزاری تمامی اعیاد، مراسم عزاداری، برپایی نمازهای یومیه و ... است.

موقعیت جغرافیایی و دسترسی

دهکده المپیک از شمال به آزادراه تهران-شمال و رشته‌کوه‌های البرز، از جنوب به بزرگراه همت و از غرب به بزرگراه آزادگان محدود می‌شود. دسترسی به اتوبان همت موجب تسهیل رفت‌وآمد به نقاط مختلف تهران با خودروی شخصی است. برج‌های خاتم در بهترین نقطه محله واقع شده‌اند و از یک طرف چشم‌انداز میدان زیبای المپیک و از سمت دیگر نمای پارک جوانمردان را دارد. نزدیکی به میدان المپیک به معنی دسترسی آسان به تاکسی‌هایی است که به نقاط مختلف شهر حرکت می‌کنند. همین موقعیت ویژه باعث شده هزینه خرید آپارتمان یا اجاره برج خاتم در بالاترین سطح منطقه قرار بگیرد.

همه چیز درباره برج خاتم

این برج‌های دوقلو 20طبقه هستند. واحدهای خاتم از متراژ 120متری شروع می‌شوند و به 270متر می‌رسند، حداقل سه اتاق خواب و 2پارکینگ دارند. در ساخت خاتم از بهترین مصالح استفاده شده است، طراحی واحدها کاملا اصولی و علمی صورت گرفته و کیفیت ساخت تمامی واحدها، مشاعات و محوطه برج نه تنها در سطح منطقه بلکه در کل تهران کم‌نظیر است. استخر، سونا، جکوزی، زمین بسکتبال و والیبال، باشگاه بدنسازی، مهدکودک، سینما، هایپرمارکت و خودپرداز، لابی لوکس و مجلل با حضور 24ساعته لابی من، حیاط باغ 6000متری، سالن بیلیارد، کافی‌شاپ، کارواش و خشکشویی از جمله امکانات این مجتمع است.

اجاره مسکن در خاتم

قیمت اجاره برج خاتم وابسته به طبقه، جهت واحد، میزان خوش نقشه بودن و امکانات خاص واحد متفاوت است. مثلا برخی از واحدها دارای سوئیت اختصاصی مهمان هستند. واحد 154متری با امکاناتی چون سه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و دو حمام، سه اتاق خواب مستر، دو تراس، دو پارکینگ و یک انباری، 150میلیون تومان ودیعه و 4میلیون و 500هزار تومان اجاره لازم دارد. یا در یک نمونه دیگر، برای اجاره یک واحد سه خوابه 120متری که دو تراس، دو پارکینگ و یک انباری دارد 300میلیون تومان رهن کامل تعیین شده است. با ودیعه‌ 250میلیون تومان و اجاره 4و نیم میلیون تومانی هم می‌توانید یک واحد 172متری سه خوابه، همراه با خواب مستر، دارای تراس و بهارخواب و چهار پارکینگ اجاره کنید.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار