بازدید 4169
۴

ساخت تله کابین در منطقه ۲۲ تهران

تله کابین ۱۰ کیلومتری در شمال غرب پایتخت ساخته می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ 01 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، مسعود نصرتی، شهردار منطقه ۲۲ با بیان این مطلب گفت: موضوع قرارداد ساخت تله کابین تا پایان امسال انجام و عملیات اجرایی آن سال آینده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت عمان در ساخت تله‌کابین منطقه ۲۲ افزود: این تله‌کابین با گذر از آسمان دریاچه شهدای خلیج فارس، آبشار تهران را به بوستان جنگلی چیتگر متصل کند.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: طبق مطالعات اولیه قرار است این طرح تفریحی و گردشگری با ۶ ایستگاه و جانمایی ۱۶ دکل و با گذر از آسمان دریاچه شهدای خلیج فارس، آبشار تهران را به بوستان جنگلی چیتگر متصل کند. وی تصریح کرد: اختلاف تراز کلی خط ۴۱۰ متر و طول آن ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر خواهد بود و کابین‌های ۸ تا ۱۰ نفری تعبیه شده که با سرعتی بالغ بر ۴ تا ۶ متر بر ثانیه گردشگران را از مبدا به مقصد جابه جا خواهد کرد و هر ایستگاه شامل مجموعه‌های مختلف خدماتی و گردشگری برای گردشگران خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
عالیه
با همین دست فرمون برین جلو، میشیم تهران ۸۸ میلیونی و دیگه کسی اعتراضی به تبعیض استان ها نخواهد داشت ... همیشه نیمه پر لیوان را ببینید.
ایران در تهران خلاصه میشه بقیه استانها به جهنم.بعضی از شهرها بزرگره ندارن کمربندی ندارن روشنایی معابر ندارن و خیلی کسری های دیگر.عدالت در حال انفجار است.
حتما پیمانکارش هم چینیه در عوض طلب پول نفت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست