بازدید 4351

تلاش تروریست‌های داعش برای فرار به سمت عراق

کد خبر: ۸۸۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 02 March 2019

همزمان با آغاز عملیات نیروهای دموکراتیک سوریه علیه داعش در شرق فرات، تروریست‌ها برای فرار به سمت عراق تلاش می‌کنند که با مقابله نیروهای الحشد الشعبی مواجه شده‌اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، عملیات نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) علیه عناصر محاصره شده در منطقه «الباغوز» در نزدیکی مرز عراق، از نیمه شب گذشته آغاز شده است.

به گفته فرماندهان میدانی، این عملیات، عملیات نهایی علیه داعش خواهد بود. نزدیک به 400 عنصر تروریستی داعش در این منطقه تحت محاصره هستند.

از سوی دیگر، شبکه الحدث گزارش داده است که تروریست‌ها تلاش می‌کنند خود را از طریق گذرگاه البوکمال به مرز عراق رسانده و وارد خاک این کشور شوند که با مقابله نیروهای الحشد الشعبی مواجه شده‌اند.

«مصطفی بالی» سخنگوی نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) نیز به پایگاه خبری عنب بلدی گفته است که این نیروها با پشتیبانی جنگنده‌های آمریکایی توانسته‌اند تا کنون از چند محور در منطقه الباغوز پیشروی کرده و هفت نقطه را آزاد کنند. به گفته وی، درگیری‌ها با عناصر باقی مانده داعش بسیار شدید است.

عملیات شب گذشته پس از آن آغاز شد که فرماندهان قسد از خروج آخرین گروه از غیر نظامیان از منطقه الباغوز خبر دادند. به ادعای آن‌ها باز پس گیری کل منطقه ظرف یک هفته نهایی خواهد شد.

«ینس لایرکه»، سخنگوی دفتر هماهنگی کمک‌های انسانی سازمان ملل روز جمعه (دیروز) در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت که در یک هفته گذشته ۱۳ هزار نفر از دیرالزور فرار کرده و بسیاری از آن‌ها توانسته‌اند خود را به اردوگاه «الهول» در استان حسکه برسانند و فرار غیر نظامیان همچنان ادامه دارد.

تلاش تروریست‌های داعش برای فرار به سمت عراق

تلاش تروریست‌های داعش برای فرار به سمت عراق

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها