بازدید 4120

جزئیات تشکیل ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۸۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 02 March 2019

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل تشکیل ستاد اسکان نوروزی سال ۹۸ در واحدهای این دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل تشکیل ستاد اسکان نوروزی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی را به روسای استان ها، روسای واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش عمومی و مهارتی (سما) ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل و در راستای اهتمام به رفاه و تسهیل برخورداری اعضای هیئت علمی و غیرهیئت علمی دانشگاه و خانواده‌های آنها از امکانات اقامتی - رفاهی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروزی سال ۹۸، واحدها و مراکز آموزشی موظفند با بکارگیری حداکثر توان و ظرفیت و با برنامه ریزی مناسب نسبت به تشکیل ستاد اسکان نوروزی تحت نظارت مستقیم رؤسا و معاونان توسعه مدیریت و منابع اقدام کنند.

در این دستورالعمل تاکید شده است: «تمام واحدها مکلفند با هماهنگی هیات امنای استانی و نظارت مستقیم دبیر کمیته بیمه و رفاه استان متبوع خود نسبت به تشکیل ستاد اسکان نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۶ فروردین ماه سال ۹۸ به صورت شبانه‌روزی اقدام کرده و گزارش عملکرد خود را تا تاریخ ۱۷ فروردین ماه ۹۸ از طریق دبیرخانه هیئت امنای استان مربوطه (دبیران کمیته بیمه و رفاه استان)، به اداره کل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه اعلام کنند.

هرگونه پذیرش و رزرو اماکن اقامتی واحدها صرفا براساس معرفی‌نامه از واحدهای مبدا و با اولویت تاریخ وصول آن مورد تاکید است. از روسا و معاونان توسعه مدیریت و منابع و دبیران کمیته بیمه و رفاه انتظار می‌رود از رزرو محل اقامت بدون معرفی‌نامه و خارج از ضوابط و مقررات پرهیز کنند. در صورت وصول شکایات و صحت و سقم موضوع پس از بررسی و ارزیابی، برابر مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه اقدام خواهد شد.

همچنین به منظور برنامه‌ریزی واحدهای مقصد در پذیرش میهمانان، زمان دریافت تقاضای اسکان از تاریخ ابلاغ بخشنامه است.

به منظور نظارت، راهنمایی و رفع اشکالات احتمالی، ستاد مرکزی اسکان نوروزی در سازمان مرکزی در اداره کل امور اداری و منابع انسانی با شماره تماس ۱۴-۰۲۱۴۷۹۱۶۳۱۱ دایر است.

با توجه به کثرت متقاضیان و محدودیت ظرفیت اماکن رفاهی و اقامتی واحدها و برای انتفاع عموم همکاران و خانواده‌های آنها، حداکثر مدت زمان استفاده از اماکن اقامتی واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای همکاران ۳ شب و ۴ روز تعیین می‌شود. تنها کارکنان و منسوبان آنها مجاز به استفاده از اماکن اقامتی دانشگاه خواهند بود.

همچنین واحدها و مراکز آموزشی موظفند در تمامی اماکن اقامتی و رفاهی اعم از مجتمع رفاهی، میهمانسرا، استادسرا، سوئیت، آپارتمان، خوابگاه و سایر فضاهای مشابه، ضمن تامین فضای مطلوب و مناسب، تمامی نکات بهداشتی و ایمنی را فراهم کنند.

مسئولان واحدها به محض وصول بخشنامه نسبت به بازبینی و رفع عیوب احتمالی تمامی سیستم‌های تاسیساتی اماکن رفاهی واحد متبوع خود اعم از گرمایشی و سرمایشی اقدام کرده و نسبت به رفع نواقص و کمبودها اعم از یخچال، تلویزیون، فرش، پتو و ملحفه و سایر وسایل و ملزومات رفاهی آن اقدام کنند.

هزینه اقامت به ازای هرشب اقامت در میهمانسرا، سوئیت، آپارتمان برای هر خانواده ۵ نفره مبلغ ۶۰۰ هزار ریال و استادسرا، خوابگاه و سایر فضاهای آموزشی ۳۰۰ هزار ریال تعیین شده است. اخذ هرگونه وجه مازاد بر مبلغ مقرر شده، ممنوع است. به ازای هر نفر مازاد بر ۵ نفر، مبلغ ۱۲۰هزار ریال تا سقف حداکثر ۱۰ نفر بلامانع است. هزینه اقامت پس از تایید ثبت‌نام صرفا به حساب اعلام شده توسط واحد مقصد واریز شده و از دریافت وجه نقد خودداری شود.

کارکنان و اعضای هیئت علمی ایثارگر شاغل در دانشگاه در صورت حضور و ارائه کارت ایثارگری، مشمول ۵۰ درصد تخفیف در بهره‌مندی از اماکن اقامتی هستند.

واحدهای مستقر در شهر تهران و یا سایر واحدها و مراکزی که فاقد اماکن اقامتی و رفاهی هستند، موظف به تجهیز محلی از ساختمان اداری یا کلاس‌های آموزشی با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی برای اقامت موقت میهمانان نوروزی هستند. همچنین در راستای حفظ کرامت دانشگاه و شان و منزلت همکاران و پرهیز از ایجاد هرگونه وهن و سوتفاهم، روسای واحدهای دانشگاهی پرمخاطب نسبت به پذیرش حداکثری میهمانان اقدام کنند.

واحدها مکلفند به محض وصول بخشنامه، مفاد آن و فهرست دبیران کمیته بیمه و رفاه را به نحو شایسته به همکاران اطلاع‌رسانی کنند. دبیران کمیته بیمه و رفاه نیز موظفند با درج کروکی محل اسکان در سایت واحد، موقعیت موقعیت دقیق ستاد اسکان را برای میهمانان مشخص کنند. دبیران هیئت امنای استان‌ها موظفند به نحو مقتضی نسبت به ارزیابی ستاد اسکان نوروزی مستقر در سطح استان تحت پوشش، اقدام و نتیجه را به اداره کل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه جهت رتبه‌بندی ارسال کنند.

معرفی واحدهای برتر در هر استان از نظر نحوه ارائه خدمات مطلوب، نحوه برخورد و تعداد پذیرش میهمانان ستاد اسکان نوروزی در سال ۱۳۹۷ عبارتند از نجف‌آباد، کرمان، همدان، کرمانشاه، خرم‌آباد، بندرعباس و گرگان. همچنین واحدهای برتر در ستاد اسکان نوروزی سال ۱۳۹۸ در خردادماه اعلام خواهد شد.

کارکنان بازنشسته می توانند با اخذ نامه از واحدهای دانشگاهی خود، از مزایای این دستورالعمل بهره مند شوند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار