بازدید 3318
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

کد خبر: ۸۸۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ 01 March 2019

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به سمت تهران نیمه سنگین و با تراکم بالا همراه است و به مرور خودروها در حال گذر از این محورها هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و با تراکم بالا همراه است و به مرور خودروها در حال عبور از محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت تهران پرحجم و نیمه سنگین است و خوشبختانه حادثه خاصی در این محور و دیگر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.

وی افزود: عبور و مرور خودروها از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین در جریان است و انواع وسایل نقلیه به مرور در حال عبور از این محورها هستند و خوشبختانه گره ترافیکی در شرق استان مشاهده نمی‌شود.

محبی با بیان اینکه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در روزهای اخیر به خصوص در مناطق کوهستانی، در روز برف های کنار جاده آب شده و وارد محورها می‌شود و شب هنگام با کاهش دمای هوا، شاهد یخ زدن و یا لغزندگی سطح جاده‌ها هستیم، بنابراین مسافران با رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

فرملنده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، اضافه کرد: رانندگان از ارتکاب تخلفات حادثه ساز، حرکات مارپیچ، سبقت های غیرمجاز، و... پرهیز کنند تا سفری بدون خطر را سپری کرده تا با سلامت کامل به مقصد برسند.

وی گفت: با توجه به اینکه وضعیت جوی در این فصل غیرقابل پیش‌بینی است مسافران با تجهیزات کامل زمستانی وارد محورها شوند و از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها