بازدید 11055

معاون سیاسی فرماندار شهریار بر سر کار نیست

کد خبر: ۸۸۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 01 March 2019

فرماندار شهریار درباره آخرین نتیجه اتخاذ شده درباره ابوطالب فرنیاپور گفت: وی باید در یک فرصت کوتاه پست مسوولیتی خود در فرمانداری شهریار را ترک کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در خصوص تصمیم اتخاذ شده درباره معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار اظهار داشت: به جز بیانیه منتشر شده بنده و نامه عذرخواهی خود ایشان مابقی اخبار منتشر شده اظهار نظر و برداشت شخصی افراد بوده است و آخرین نتیجه اتخاذ شده این است که وی باید در یک فرصت کوتاه پست مسوولیتی خود در فرمانداری شهریار را ترک کند.

فرماندار شهرستان شهریار بیان داشت: در یک فرصت مناسب و بعد از انجام یک سری اقدامات مناسب و لازم، نفر پیشنهادی برای تصدی این پست اعلام می‌شود و در حال حاضر نیز ایشان بر سر کار نبوده و در مرخصی هستند و نتیجه نهایی این است که در آینده نزدیک جابه‌جا خواهند شد.

 حجت‌الاسلام موسی سالمی امام جمعه شهریار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: استاندار قول داده که موضوع به شیوه‌ای که دلخواه مردم است، حل شود و فرماندار نیز همین قول را تکرار کرده است و در این مدت ایشان در فرمانداری حضور نخواهد یافت و منتظر اقدام استاندار تهران و فرماندار شهریار هستیم.

ابوطالب فرنیاپور معاون سیاسی فرماندار شهریار هفته گذشته در صفحه اینستاگرامی خود روز مهندس را به یکی از سران فتنه تبریک گفت. این اقدام وی با اعتراضات گسترده مردم در فضای مجازی مواجه شد.

سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با هشدار به استاندار تهران، از طرح موضوع با وزیر کشور خبر داده بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین نیز در واکنش به اقدام معاون سیاسی فرماندار شهریار حامیان فتنه را فاقد صلاحیت داشتن مسؤولیت در نظام اسلامی دانست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل