بازدید 9123
۶
نخستین شکست شاگردان قلعه نویی در لیگ هجدهم

تراکتور،سپاهان رابرد و لیگ را به نقطه جوش رساند

کد خبر: ۸۸۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 01 March 2019

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از پنج بار ناکامی خانگی در پیروزی مقابل سپاهان طی سالهای اخیر، سرانجام در حساس ترین مصاف دو تیم موفق شد غول اصفهانی و صدرنشین لیگ را شکست دهد و نخستین باخت فصل جاری شاگردان امیر قلعه‌نویی را رقم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، تراکتورسازی که بدون اشکان دژاگه آماده و گلزن بدلیل سه کارته بودن، پای به میدان گذاشته بود در هوای سرد تبریز صدرنشین لیگ را مغلوب کرد و غیر از معرفی خود به عنوان مدعی جدی قهرمانی لیگ، باعث خوشحالی دیگر مدعیان از جمله پرسپولیس، استقلال، پدیده مشهد شد.

با این نتیجه، تراکتورسازان با 37 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال، در رده پنجم جدول باقی ماندند. پدیده شهرخودرو نیز با تساوی برابر پیکان،‌ با 39 امتیاز به رتبه دوم جدول رسید و جای سپاهان را در این رده گرفت. شاگردان قلعه‌نویی در سپاهان نیز به جایگاه سوم جدول سقوط کردند. سپاهان یک دیدار عقب مانده دارد که می تواند با پیروزی بار دیگر صدر را در امتیاز مساوی با پرسپولیس پس بگیرد.

شرح گل

تراکتورسازی 1 - سپاهان صفر (دقیقه 38: مهدی مهدی‌پور): تراکتورسازی در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت بغل پای استثنایی مهدی مهدی‌پور به کنج دروازه سپاهان، گل اول سرخ پوشان را رقم زد.

تراکتورسازی 2 - سپاهان صفر (دقیقه 73: آنتونی استوکس): پنالتی اعلام شده به سود تراکتورسازی را آنتونی استوکس با شوت محکم به سمت چپ خود زد که توپ دور از دستان نیازمند تبدیل به گل شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
یاشاسین تراختور، یاشاسین آذربایجان
داوران سپاهان را بازاندند.
زنده باد تراختور
پرسپولیس امسال هم برای سومین سال متوالی قهرمانه
سپاهان نیم فصل دوم معادل نصف سپاهان نیم فصل اول قدرت داره، دلیلش تغییر بازیکنان در نیم فصل دومه
چرا وزارت اطلاعات یا نهادهای امنیتی در مورد شعارهایی که در ورزشگاه نبریز داده میشود ورود نمیکند؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار