بازدید 2802

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در سال جاری

کد خبر: ۸۸۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 28 February 2019

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: امسال ۱۵ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت کردیم و برای سال آینده دولت متعهد به پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج است.

به گزارش مهر، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه دوره توانمندسازی سمن ها در حوزه کسب و کار روستایی کشور که در روستای شیرکوه رودبار گفت: گیلان به عنوان دبیر خانه کارآفرینی کشور انتخاب شده است و امیدواریم رشت به عنوان پایتخت کارآفرینی جوانان کشور شود

وی با بیان اینکه دوره مذکور تاکنون برای حدود یک هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است، گفت: این میزان اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به اعضای تشکل تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان با سود ۴ درصد پرداخت می شود، اظهار کرد: توانمندسازی سمن ها در حوزه کسب و کار برای نخستین بار توسط وزارت ورزش و جوانان اجرایی می شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: این وزارتخانه عهده دار ایجاد اشتغال برای جوانان نیست و مسئولیت آن را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر عهده دارد، اما وزارت ورزش و جوانان به عنوان یاریگر ورود کرده و موفق بوده است و امیدواریم سال آینده تسهیلات افزایش پیدا کرده و به صورت قانونمند و تخصصی در شبکه ها توزیع شود.

تندگویان با بیان اینکه به دنبال ایجاد و رونق اشتغال جوانان هستیم، گفت: خوشبختانه طی دو سال گذشته بودجه ستادی وزارت ورزش و جوانان افزایش داشته و برای سال ۹۸ یکصد میلیارد تومام پیش بینی شده است که رشد دو برابر را نشان می دهد، اما این اعتبار برای کار کردن در حوره جوانان که ۲۶ میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می دهند کم است.

وی از سایر وزارتخانه ها خواست در حوزه اشتغال قدم های محکم تری بردارند و یادآور شد: امسال ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه کسب و کار جوانان پرداخت کردیم و امیدواریم مجموع تسهیلات در سال آینده به ۳۸۰ میلیارد تومان برسد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان اعتبارات متعددی از جمله وام ازدواج وجود دارد و امسال ۱۵ هزار میلیارد تومان وام به یک میلیون زوج پرداخت کردیم لذا برای سال آینده افزایش ۳۰ میلیون تومانی خواهیم داشت و دولت متعهد به پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی