بازدید 3587

سولاری: شکست برابر بارسا غیرمنصفانه و دردناک بود

کد خبر: ۸۸۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 28 February 2019

رئال مادرید با شکست خانگی 0-3 برابر بارسا از زاهیابی به فینال کوپا دل ری باز ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال به تساوی بدون گل برای صعود به فینال نیاز داشت اما دو گل سوارز و گل به خودی واران، باختی عجیب را برای این تیم رقم زدند. کهکشانی ها به خصوص نیمه اول تیم برتر میدان بودند ولی در نهایت مغلوب فرصت طلبی ستاره های بارسا شدند.

سولاری، سرمربی رئال در پایان بازی و در مورد نتیجه پایانی گفت:« در فوتبال گل ها و تمام کنندگی تعیین کننده هستند. بارسا از فرصت هایش استفاده کرد و ما نه. ما موقعیت های زیادی را هدر دادیم. گل هایی را نزدیم که می توانستند ما را به فینال ببرند. موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی تمام کنندگی لازم را نداشتیم. باید در ال کلاسیکوی شنبه این شکست را جبران کنیم. به غیر از گلزنی، شکل بازی ما خوب بود و مسیر درست همین است. فقط باید روی تمام کنندگی دقت بیشتری داشته باشیم. نظم تیمی و خلق موقعیت ما در نیمه اول عالی بود. این یک شکست دردناک است و با ناراحتی به خانه می رویم. تیم برتر زمین بودیم اما نتیجه پایانی غیرمنصفانه بود.»

ال کلاسیکوی شنبه:« باید استراحت کرده و سپس وقت برای فکر کردن به بازی بعدی داریم.»

وینسیوس و رگیلون:« هر دو خیلی خوب بودند و عالی کار کردند. تنها نقطه ضعف شان مقابل دروازه بود. هر دو جوان هستند و وقت برای یادگیری و بهتر شدن دارند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل