بازدید 3710

استقلال،۲ستاره اش را به تیم امید نداد؛ محرومیت درانتظار نورافکن وصیادمنش؟

کد خبر: ۸۸۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 27 February 2019

دو بازیکنی که شفر روی حضور آنها در اردوی تیم استقلال حساب باز کرده است امید نورافکن و الهیار صیادمنش هستند که قراراست این دو بعد از پایان بازی های استقلال در اسفند ماه به اردوی تیم امید ملحق شوند و فروردین ماه در بازی های رسمی برای تیم کرانچار به میدان بروند. اما سه بازیکن دیگر امید استقلال می توانند از 11 اسفند به اردوی تیم امید بروند.

به گزارش تابناک ورزشی، امید نورافکن، رضا آذری، الهیار صیادمنش، مهدی قائدی و مهدی نوراللهی 5 بازیکن دعوت شده از استقلال به آخرین اردوی آماده سازی تیم امید هستند. سایپا هم چهار بازیکن در اردوی تیم امید دارد و هنوز علی دایی در این خصوص موضع مشخصی را اعلام نکرده است. البته سعید فتاحی گفته بود با همراه کرانچار نشست مشترکی را با شفر و علی دایی برگزار خواهد کرد. بازی های تیم امید در مرحله مقدمااتی المپیک 2020 توکیو در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین به ترتیب با تیم های ترکمنستان، یمن و عراق برگزار می شود.

تیم استقلال پیش از این هم در روز آخر اعزام تیم ملی جوانان به جام جهانی امید نورافکن را به اردوی تیم ملی جوانان فرستاد و به بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم زیر 23 سال اجازه نداد این تیم را در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال بیشکک همراهی کنند که در آن برهه از زمان علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال و امیر حسین پیروانی سرمربی تیم زیر 23 سال بود که این تیم با شکست در برابر عمان حذف شد. امید نورافکن، مجید حسینی، مهدی قائدی و آرمین سهرابیان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم زیر 23 سال ایران بودند.

شفر در حالی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است که حمید استیلی، مدیر تیم امید گفته است هر بازیکنی در اردوی آماده سازی تیم امید غیبت کند خط خواهد خورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی