بازدید 8407

در بازار خودروهای داخلی چه می‌گذرد؟

کد خبر: ۸۸۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 27 February 2019

صنعت خودرو به عنوان یک بازوی مهم اقتصادی در سراسر جهان شناخته می‌شود و این وسیله‌ی حمل‌ونقل همواره جایگاه ویژه‌ای در بین خانواده‌‌های ایرانی داشته است. در شرایط کنونی بیش از هر چیز مساله‌ی کارت سوخت و پیش‌فروش‌های دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور یعنی سایپا و ایران خودرو در صدر اخبار داخلی این صنعت قرار دارند. کارت سوخت بار دیگر به عرصه بازگشته است و مساله سهمیه‌بندی بنزین به نظر جدی می‌رسد؛ راهنمای ثبت‌ نام کارت سوخت و چگونگی استفاده از آن، تهیه‌ کارت سوخت المثنی و بازیابی رمز کارت از بحث‌های داغ در کنار چرایی بازگشت آن است.

بسیاری از خریداران و دارندگان خودرو برای دریافت کارت سوخت و مراحل آن دچار سردرگمی هستند؛ مراحل مختلف ثبت‌نام کارت سوخت برای خودروهای نو و دست‌دوم و آشنایی با روش‌های مختلف مانند مراجعه‌ی حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+، وب‌سایت سامانه خدمات دولت همراه،  اپلیکیشن دولت همراه در کنار مدارک موردنیاز اطلاعاتی هستند که به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

با وجود اینکه افزایش قیمت خودروهای وارداتی و تولید داخل شرایط را برای خرید آن‌ها دشوار کرده اما هنوز شرایط فروش خودرو دو سازنده‌ی بزرگ داخلی یعنی سایپا و ایران‌خودرو از مواردی است که خانواده‌های ایرانی آن را دنبال می‌کنند. تفاوت هرچند اندک قیمت خوردوهای پیش‌فروش شده با بازار نیز خرید چنین محصولاتی را در نگاه مردم سودآور جلوه می‌دهد. خودروهای داخلی در شرایط کنونی که به انتخاب نخست خانواده‌های ایرانی مبدل شده‌اند بیش از هر زمانی نیازمند ارتقای کیفیت هستند.

مشخصات و قیمت خودرو و تناسب این دو با یکدیگر در شرایط فعلی بازار می‌بایست حفظ شود. شاید تنوع از لیست بهترین خودروهای بازار داخلی ایران رخت بربسته باشد اما همچنان انتخاب از بین گزینه‌های موجود در بازار دشوار و نیازمند دقت‌نظر است. بخش خودروی زومیت همچون گذشته با ارائه‌ی مقالات کامل در مورد مدل‌های محبوب بازار به دنبال آشنا کردن بیشتر خریداران با گزینه‌های پیش‌رویشان است. خبرهای داخلی خودرو،‌ تازه‌های دنیای خودرو  و مقالات آموزشی همگی علاقه‌مندان ماشین را هدف قرار داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل