بازدید 4721
سوژه

آیا پاتوسی هم مثل مامه تیام می تواند ازاستقلال برود؟

کد خبر: ۸۸۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 27 February 2019

علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال تأکید کرد بندی در قرارداد پاتوسی وجود دارد که باشگاه استقلال می‌تواند این بازیکن را با قرارداد دائم جذب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی خطیر در مورد نتایج خوب باشگاه استقلال در هفته‌های گذشته اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم تیم را در نیم‌فصل تقویت کنیم و با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان، احساس ما این است که استقلال روز به روز به روزهای اوج خود برمی‌گردد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در پایان فصل یک قهرمانی برای هواداران‌مان به ارمغان بیاوریم.

وی در مورد عملکرد پاتوسی، بازیکن آفریقایی تیم استقلال تصریح کرد: واقعیت این است که این بازیکن از ابتدا هم مشکلی برای بازی نداشت. به‌هرحال شیطنت‌هایی شد که باز هم خدا را شکر با کمک و تلاش فدراسیون و سازمان لیگ و پیگیری‌های فتحی این موضوع حل شد. پاتوسی هم توانسته در دو بازی گذشته به استقلال کمک کند و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا هم بتواند به تیم‌مان کمک کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال که با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره قرارداد باشگاه استقلال و پاتوسی، گفت: قرارداد این بازیکن شش ماهه و برای نیم‌فصل است، اما بند خرید دائم هم دارد. باید ببینیم با نظر شفر و همچنین با نظر فتحی تصمیم بر این خواهد بود که بند خرید دائم را در قرارداد این بازیکن عملی کنیم یا خیر.

خطیر در مورد اینکه آیا ممکن است در روزهای آینده برای قرارداد دائم با پاتوسی وارد مذاکره شوند، عنوان کرد: بله، همان‌طور که گفتم با نظر سرمربی و مدیرعامل تیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم. به نظر من مشکلی از این بابت وجود ندارد.وی در مورد اینکه آیا ممکن است این بازیکن برای سال آینده قیمت خود را بالاتر ببرد، گفت: خیر، همه قیمت‌ها از قبل در قرارداد نهایی شده و توافقات کامل انجام شده است. معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد جلسه روز گذشته وینفرد شفر و امیرحسین فتحی تصریح کرد: در جریان این جلسه نیستم و نمی‌دانم چه صحبت‌هایی بین دو طرف ردوبدل شده است، اما احتمالاً در مورد مسائل جاری باشگاه صحبت کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی