بازدید 3371

همه چیز گران شد، بلیت بازی پرسپولیس ارزان!

کد خبر: ۸۸۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 27 February 2019

باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت بهای بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای دیدار با پاختاکور را از ۱۵ هزار تومان به ۵ هزار تومان کاهش دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرخپوشان پایتخت فردا به مصاف صنعت نفت آبادان خواهند رفت که باتوجه به اتفاقات پیش آمده، هواداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی بیانیه های زیادی را در جهت حمایت از تیم محبوبشان در این بازی منتشر کرده اند و در آن ها از باشگاه پرسپولیس خواسته اند تا قیمت بلیت ها را کاهش دهد.اما باشگاه پرسپولیس پس از بررسی این درخواست، تصمیم گرفت این کاهش قیمت را برای دیدار آسیایی این تیم که هفته آینده خواهد بود، انجام دهد.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس در همین باره آمده است: با توجه به درخواست‌های مکرر هواداران، مبنی بر کاهش قیمت بلیت بازی‌های پرسپولیس، باشگاه به پاس حمایت‌های دلسوزانه ایشان و برای فراهم آوردن حضور هواداران پرشور و متعصب در ورزشگاه به منظور روحیه بخشیدن به سرخپوشان و قهرمان فوتبال ایران، با دستور و پیگیری‌های ایرج عرب، بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی را در دیدار با پاختاکور از ۱۵ هزار تومان به ۵ هزار تومان کاهش می‌دهد.

این اقدام با این امید صورت می‌گیرد که هواداران پرسپولیس از همه اقشار امکان تماشای بازی تیم محبوب خود را در بازی اول سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار