بازدید 9718
ادعای Tuttomercatoweb :

مونتلا پیشنهاد سرمربیگری ایران را رد کرد!

مونتلا سال گذشته هدایت میلان را برعهده گرفت ولی به دلیل نتایج ضعیف از سمت خود اخراج شد و پس از آن روی نیمکت سویا نشست ولی پیش از پایان فصل و بخاطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا و شکست سنگین مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل ری، از این سمت هم برکنار شد
کد خبر: ۸۸۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 27 February 2019

بعد از پایان کار کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران، گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب جانشین او آغاز شده و رسانه‌های داخلی و خارجی به معرفی گزینه‌های احتمالی حضور در ایران پرداختند.

به گزارش تابناک ورزشی، دو روز قبل نشریه ایتالیایی توتو اسپورت مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران پیشنهادی سه سال و نیمه به ویچنزو مونتلا ارائه کرده و مذاکراتی با مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و رم و سرمربی پیشین فیورنتینا، میلان و سویا داشته است. 

مونتلا پیشنهاد سرمربیگری ایران را رد کرد!

مونتلا سال گذشته هدایت آ. ث. میلان را برعهده گرفت ولی به دلیل نتایج ضعیف از سمت خود اخراج شد و پس از آن روی نیمکت سویا اسپانیا نشست ولی پیش از پایان فصل و بخاطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا بخاطر باخت برابر بایرن مونیخ و شکست سنگین مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل ری، از این سمت هم برکنار شد. اما در حالی که شایعات حضور ویچنزو مونتلا روی نیمکت تیم ملی ایران طی دو روز اخیر بیشتر شده، سایت Tuttomercatoweb خبر از رد این پیشنهاد از سوی هواپیمای تک نفره ایتالیایی کرد.

ساعاتی قبل Tuttomercatoweb نوشت: «سرمربی سابق سویا و میلان که در حال حاضر بیکار است و از دو شغل آخر خود اخراج شده، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران را داشت، اما این سرمربی ایتالیایی، پیشنهاد سه ساله با حقوق یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورویی در هر سال برای حضور در تیم ملی ایران را رد کرده و متقاعد نشده تا به پیشنهاد ایران جواب مثبت دهد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
این آقا عمرا بتونه تو ایران کار کنه
از همون اول دلواپسان نگران خوش تیپی و شیک بودن اون خواهند بود و از همین الان هنوز نیومده براش پرونده منکراتی ساخته اند
خیلی دلش بخاد. مربی بی کار غلاف بدون نتیجه اخراجی.
هنوز هم دنبال اين هستيد مال بيت المال را ببنديد به شكم خارجيها ، دستاورد فوتبال براي ملت مستضعف چيه؟
همچین با علامت گذاشتید رو تیترتون که انگار پیشنهاد ژاپن یا کره جنوبی رو رد کرده!
چرا کسی که کارنامه موفقی در مربیگری ندارد را برای تیم ملی انتخاب می کنند ؟ آیا باز هم دست های مافیای فوتبال در کار است ؟
خیلی اشتباه کرد حتما بعدا پشیمان خواهد شد
این اصلا" بدرد ایران نمیخوره
چقدر بدبختیم ما دیگه
بگردید دنبال مربی کیلویی تر! این آدم که همش منفی است!
بهتر... این اگه چیزی حالیش بود که اخراجش نمی کردن.
فدراسیون باید دالیچ را بیاره... هم با برانکو مشکلی نداره هم آدم با اعتقادی هست که همیشه با تسبیح در حال ذکره... گزینش هم نمی خواد.
چون در حدش نیستی
چه بهتر شانس آوردیم !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار