بازدید 37193

اولین پست رامبد جوان درباره دخترش

کد خبر: ۸۸۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵ 25 February 2019

رامبد جوان در صفحه شخصی خود اولین پست خود را درباره فرزند دخترش منتشر کرده و ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش خبر بچه‌دار شدن رامبد جوان و نگار جواهریان توسط جواهریان در صفحات مجازی منتشر شد. صبح دیروز هم رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما اولین پست اینستاگرامی خود را در خصوص این خبر منتشر کرده و ابراز خوشحالی کرد.

رامبد جوان در صفحه شخصی خود نوشت:

" سلام به شما رفقای عزیزم.

چند وقته که من و نگار خوشحالیم از دختری که در راهه و هنوز نیومده روزگارمون رو پرنور کرده. می‌گن مردا تا دختر نداشته باشن معنی پدر بودن رو نمی‌فهمن چه شود. آرزو می‌کنم همه‌ی بچه‌ها در سلامت و امنیت و برکت زندگی کنن.

قصدم از این پست به غیر از تشکر از همه‌ی شما و دعاهاتون و تبریک‌هاتون و شاکر بودن به خاطر دخترک جوان اینه که بگم زندگی برای من یعنی تلاش کردن و تلاش کردن و تلاش کردن و جنگیدن و عشق ورزیدن و تلاش کردن و مهربانی کردن و تلاش کردن و انگیزه داشتن و انگیزه ایجاد کردن و تلاش کردن و خلق کردن و تلاش کردن و لذت بردن از این جهان و احترام گذاشتن به تلخی‌ها و تلاش کردن و تلاش کردن و درک کردن ضعف‌هامون و پروروندن قدرت‌ها و استعدادهامون و دوست داشتن دیگران و تلاش کردن و زمین خوردن و دوباره برخاستن و تلاش کردن و حق دادن به همه‌ی موجودات حتی اگه سخت باشه دوست داشتنشون و حتی اگه دوستت نداشته باشن و باز تلاش کردن و تلاش کردن و .... و در آخر اینکه وقتی تصمیم می‌گیری کودکی رو به این دنیا بیاری یعنی باز هم تلاش کردن برای زندگی کردن.

من و نگار هردومون به تلاش کردن و احترام گذاشتن به این جهان با همه‌ی معنی‌هاش اعتقاد داریم برای همین معتقدیم بچه‌ها مهمترین و باارزش‌ترین معنای این زندگی و جهانن و وجودشون یعنی زندگی ادامه داره. ورود همشون به این زندگی سخت ولی مهم رو قدر می‌دونیم.

پ.ن: احتمالا بعضی‌ها خواهند گفت چرا از اوضاع بد اقتصادی و حال بد و اضطراب نمی‌گیم. چشم می‌گیم؛ اینم تلاش می‌کنیم بگیم. "

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۶
گفته اند انسان اشرف مخلوقات است ولی هیچ وقت نگفته اند انسانی بر دیگری برتری دارد.
هر روز در این دنیا فرزندانی متولد یا در انتظار تولد هستند چه می شود به دنیا آمدن فرزندنی اینچنین مهم می شود.شایدبخاطر مشغول کردن افکار عمومی در این برهه از زمان باشد و یا...
پاسخ ها
حسنعلی
| France |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
مشغول کردن نه رفیق. به این میگن انحراف اذهان عمومی. و یادت باشد فرد مشهور فرق دارد با من معلول مستمری بگیر.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
تا شقایق هست زندگی باید کرد. تاریخ در جریانه. خدا روشکر در یک کشور امن بدنیا می اد. پسرم یه دوست افغانی داره می گه پدر و پدربزرگم و من تو جنگ بدنیا اومدیم.و از صلح درکی ندارم. قدر نعمت رو تا از دست ندیم متوجه نخواهیم شد چه کنیم در خاورمیانه و منطقه حساسی قرار داریم و خیلی ها طمع و نقشه در سر می پرورانند..
بعد از 50 سال عمر تازه یادت افتاده اونم بعد از 4 بار ازدواج میزاشتی برا ازدواج 5 فرزندان پدران و مادران جوان میخوان تا کی زورت میرسه برا بچه ت پدری کنی اقای روشنفکر تا حالا فکر 20 سال دیگه این بچه رو کردی اقای روشنفکر به جای این که تو پر و بالش بشی اون زودتر باید پر و بالت بشه. بعد مردم میشینن پای برنامه های این اقا و این اقا درباره بنیان خانواده با مردم صحبت می کنه خنده دار واقعا... مردم ساده ...!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
خانم يا آقاييي كه نميشه بهت گفت محترم،، شايد دليلي داشته ، اصلا شايد تا الان بچه دار نميشده، شايدددد،، اصلا اينكه رامبد يا هر شخصي چه موقعي بچه دار ميخواد بشه، به شما چه ربطي داره،،،‌ چه اون دست بچه رو بگيره يا بچه عصاي اون بشه ،،‌ فضولي حدي داره
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
موافقم
بعد از 20 سال، جناب جوان 70 ساله و دخترش 20 ساله خواهند بود. هم سن و سالاي دخترش خواهند پرسيد اين پيرمرد پدر بزرگته؟ به نظرم پاسخ دادن برا دخترک بيچاره درد آور خواهد بود
معنی خبر هم فهمیدیم!
یه پدری از اومدن بچه اش خوشحالی میکنه ومیخواد خوشحالیش را اعلام کنه این چه اشکالی داره ؟ حتما" باید بهش حمله کنید و بزنید توی ذوقش. آخه چرا ما اینقدر تنگ نظریم
دیروز و امروز خیلی حالم بد بود و اصلا امید نداشتم.با اینکه یه مواقعی از رامبد جوان خوشم نمیاد و یا اینکه از پرداختن رسانه ها به زندگی سلبریتی ها ناراحتم میکنه، اما نمیدونم چرا از خوندن متن رامبد حس خوبی بهم دست داد. مخصوصا وقتی که میگفت که باید تلاش کنیم، تلاش کنیم و تلاش کنیم!باید دنیا رو با همه جوانب خوب و بدش دید و باز به همه مخلوقات خدا عشق ورزید و باید حتی در این شرایط بد اقتصادی و اجتماعی بهم حس و انرژی مثبت بدیم.

با حرف های آقا یا خانم ناشناس 9:07 هم موافقم!خدا به همه مردم دنیا سلامتی و صلح ارزانی دارد.آمین
سلام دوستان عزیز چرا همش نظر منفی میدیم یکی میگه میخوان نظر مردم رو منحرف کنن یکی میگه بعد پنجاه سال یادش افتاده بچه دار بشه یکی میگه به بیست سال دیگه این بچه فکر کردی شما ها کجای این دنیا زندگی میکنید که یه ذره هم دید مثبت ندارید اون یه بچه اس فقط و فقط یه بچه دوس داشتن که الان داشته باشنش بعدش هم خدایی هست شماها اینقدر به فکر چیزای دیگه اید که خدا رو فراموش کردید اقایون خانما شماها که از کسی خوشتون نمیاد دلیل نمیشه بهش توهین کنید شاید تا حالا امادگی بچه داشتن رو نداشته برای بعدش هم خدا هست در ضمن اگه وجود و تولد یه همچین موجودهای کوچولو و بیگناهی توی زمین نبود که الان امید هم وجود نداشت
موفق باشید
جناب آقای جوان از این که لیاقت پدر شدن (خصوصا پدر یه دختر مهربون شدن) را درارا شده ای و خدا به لطف خودش به شما یه دختر خوب داده خوشحال باش ! ما هم خوشحالیم برای اینکه شما را خیرخواه و مهربان می دانیم !
تابناک عزیز این خبر فرح بخش از بسیاری از اخبار نا امید کننده ای که کمکی هم با اصلاح نمی کند بهتر است. تشکر
سلام جناب جوان عزیز امیدوارم با دخترتون خوشبخت وخوشحا باشید
من دو سال کوچکتر از توام پسرم فوق لیسانس و بیکاره خوش به حال تو که تازه خوشحالی که بچت میخواد بیاد دنیا
آقای جوان مجری خوب خندوانه بهت تبریک میگیم
قدم نو رسیده مبارک آقای جوان و همچنین به نگار خانم تبریک میگم راستی اسمش چیست؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل