بازدید 3962
نماینده آمریکایی:

ترامپ بزرگترین تهدید برای ایالات متحده است

کد خبر: ۸۸۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸ 25 February 2019

عضو ارشد دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا با متهم کردن دونالد ترامپ به سوء استفاده از قدرت، جلوگیری از اجرای عدالت و نقض قانون اساسی، او را بزرگترین تهدید علیه نظام دمکراسی در این کشور پس از جنگ داخلی دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «جرولد نادلر» رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا به ترامپ رئیس جمهوری این کشور اشاره کرد و گفت: این رئیس جمهوری و منش او را بزرگترین تهدید علیه نظام دمکراسی و حکومت مشروطه از زمان جنگ داخلی می دانم.

به گزارش تارنمای خبری هیل، نادلر افزود که ترامپ یا روزنامه ها را تهدید می کند، یا قوه قضائیه را تهدید می کند ویا افرادی را که از او انتقاد می کنند خائن می خواند.

عضو ارشد دمکرات کنگره آمریکا همچنین ترامپ را به سوء استفاده از قدرت، جلوگیری از اجرای عدالت و نقض قانون اساسی متهم کرد.

بالاترین عضو قضایی مجلس نمایندگان آمریکا وعده داد که دمکرات های این مجلس به دنبال تصویب قانونی خواهند بود که انتشار عمومی گزارش نهایی رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه را الزامی کند.

مولر که از سوی معاون دادستان کل آمریکا منصوب شده، در حال تحقیق درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا و همچنین ارتباط ترامپ و سازمانش با مسکو است.

طبق قوانین، مولر باید گزارش «محرمانه ای» از نتیجه گیری های خود را به دادستان کل ارائه کند اما الزامی برای ارائه این گزارش به کنگره یا افکارعمومی وجود ندارد. بنابراین، «بار» باید تصمیم گیری کند که چه بخش هایی از گزارش را به کنگره ارائه دهد.

با پایان یافتن تحقیقات مولر، رسیدگی به پرونده های افرادی که در همین چارچوب به دادگاه ها ارائه شده است ادامه خواهد یافت. تاکنون کار «مایکل کوهن» وکیل سابق ترامپ و «پال مانافورت» رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ به دادگاه کشیده شده است.

گفته می شود که روس ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 به نفع ترامپ دخالت کرده و میان ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه «تبانی» وجود داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر