بازدید 1953

عملیات نظامی ارتش سوریه در ادلب نزدیک است

یک رسانه سوری از نزدیک شدن عملیات نظامی ارتش سوریه در ادلب و عقب نشینی نیروهای ترکیه از برخی مواضع خود در حومه ادلب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 24 February 2019

یک رسانه سوری از نزدیک شدن عملیات نظامی ارتش سوریه در ادلب و عقب نشینی نیروهای ترکیه از برخی مواضع خود در حومه ادلب خبر داد.

به گزارش تابناک، الوطن سوریه گزارش داد: شواهد مبنی بر نزدیک شدن شروع عملیات نظامی ارتش سوریه در شمال غرب سوریه برای پاکسازی آن از لوث گروههای تروریستی در حال افزایش است.

این رسانه سوری از ارسال تجهیزات و نیروهای بیشتر به منطقه و انجام عملیات ویژه ارتش سوریه در پاسخ به نقض توافق ادلب از سوی تروریستها خبر داده و آورده است: فعالان شبکه های اجتماعی فایل های ویدئویی منتشر کرده اند که در آن ستون گسترده نظامی از خودروهای سنگینی که حامل ادوات و تجهیزات نظامی مختلف هستند و در حال حرکت به ادلب هستند، مشاهده می شود. همچنین صدها سرباز ارتش سوریه در یکی از پادگانها به همراه ادوات نظامی که مهیای عملیات در ادلب ضد تروریستها هستند، مستقر شده اند.

الوطن اعلام کرد: به موازات آن تحولات قابل ملاحظه ای رخ داده است و نیروهای ترکیه ای از بسیاری از مواضع خود در حومه ادلب عقب نشینی کرده اند که این با مقدمات کنونی نظامی برای درهم شکستن جبهه النصره و ریشه کنی آن از استان ادلب مربوط است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس