بازدید 3332

پلی‌آف لیگ والیبال؛ بازی مرگ‌وزندگی ۴ تیم

کد خبر: ۸۸۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 24 February 2019

دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال امروز با ۴ دیدار پیگیری می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدارهای دوم دور اول مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال روز یکشنبه در چهارشهر مختلف پیگیری خواهد شد و ممکن تکلیف تیم های صعود کننده به نیمه نهایی همین امروز مشخص شود. شهرداری ورامین در اولین دیدار برد آسانی برابر شهرداری گنبد کسب کرد و حالا در بازی دوم باید در گنبد برابر نماینده این شهر قرار گیرد. دیداری که مطمئنا با دیدار اول دو تیم متفاوت است و تیم گنبدی با حمایت هواداران خود برای شکست دیدار اول به میدان خواهد رفت.

پیکانی ها نیز مانند شهرداری در اولین دیدار بردی قاطع داشتند و حالا در دومین دیدار باز هم در خانه والیبال به مصاف تیم سایپا می روند. اگر پیکان در این دیدار برد دیدار اول را تکرار کند، می تواند راهی مرحله بعدی مسابقات شود و در غیر این صورت کار به بازی سوم خواهد کشید.

دیدار کاله مازندران و خاتم اردکان به میزبانی اردکان جذاب ترین دیدار مرحله اول بود که حالا باید این بار به میزبانی آمل تکرار شود. کاله در دیدار اول در خارج از خانه به برد رسید و امیدوار است با حمایت هواداران خود و تکرار این برد، راهی مرحله دوم شود و در غیر این صورت کار سختی در دیدار سوم خواهد داشت.

پیام مشهد در آخرین دیدار میزبان فولاد سیرجان ایرانیان است و در نوبت میزبانی تلاش می کند تا با تکرار برد دیدار اول، کار صعود را در خانه یکسره کند تا کار به دیدار سوم کشیده نشود.

برنامه بازی های امروز مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال 

پیام مشهد- فولاد سیرجان
سایپا- پیکان تهران
کاله مازندران- خاتم اردکان
شهرداری گنبد- شهرداری ورامین

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی