بازدید 2184

دستگیری سارق ایربگ خودروهای پژو ۲۰۶ در تهران

کد خبر: ۸۸۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 23 February 2019

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق ایربگ خودروهای پژو ۲۰۶ خبر داد که با شیوه و شگرد تازه ای دست به این کار می زد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی آقا کارخانه در این زمینه تشریح کرد: روز گذشته راس ساعت ۵ صبح بود که عوامل گشت کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد، در حال گشت زنی های خود به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک برخورد کردند که پلاک آن شکل عجیب و غریبی داشت و این موتورسوار، بلافاصله پس از مشاهده مامور از محل متواری شد و با توجه به این موضوع، مامور با خبر کردن نیروهای گشتی دیگر، به تعقیب و گریز با موتورسوار متواری پرداخت.

وی ادامه داد: این تعقیب و گریز پلیسی از خیابان فاطمی آغاز می شود و بعد از آن سارق بدون توجه به ایست های پلیسی به خیابان ولیعصر وارد می شود و در ادامه به ترتیب خیابان های مطهری، میرزای شیرازی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان جمهوری اسلامی و سعدی را طی می کند تا اینکه در تقاطع خیابان سعدی و جمهوری اسلامی تعادل موتورسیکلت را از دست می دهد و زمین می خورد.

وی افزود: مامور که در این تعقیب و گریز پلیسی مجبور به شلیک یک تیر هوایی شده بود، در ادامه متوجه می شود سارق با توجه به ترس از دستگیر شدن، قصد ادامه فرار به صورت پیاده را دارد که مامور نیز مجبور می شود به صورت پیاده متهم را تعقیب کند تا اینکه بالاخره متهم توسط مامور پلیس در خیابان لاله زار نهم زمینگیر و دستگیر می شود.

وی ادامه داد: با توجه به جراحات وارده به متهم حین زمین خوردن با موتورسیکلت، افسر گشت با عوامل اورژانس هماهنگی های لازم را انجام می دهد و سارق در محل به صورت سرپایی زخم هایش پانسمان و در ادامه به بیمارستان منتقل می شود.

وی بیان داشت: از متهم دو کیف کوله پشتی که همراه داشته است کشف که مشخص می شود در کیف ایربگ هایی مربوط به خودروهای پژو ۲۰۶ موجود می باشد و همچنین در یکی از این کوله ها لوازمی مانند چاقو، افشانه اشک آور و چند عدد پیچ گوشتی نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ کارخانه ادامه داد: مشخصات سارق از کلانتری استعلام گرفته و مشخص شد وی یکی از سابقه داران محدوده جنوب تهران بوده که سابقه زندان نیز دارد. پس از مداوای سارق، او را به کلانتری دلالت می دهند که وی در همان لحظات اولیه اعتراف می کند ده ایربگ از خودروهای پژو ۲۰۶ سفید رنگ سرقت کرده است.

این مقام انتظامی توضیح داد: سارق در ادامه در زمینه شیوه و شگرد خود بیان می کند که با توجه به اینکه خودروها دزدگیر داشته اند، ابتدا با قرار دادن یک حوله روی شیشه در سمت راننده خودرو، آن را به طوری شکسته که سر و صدای آنچنانی ایجاد نشود و در ادامه با توجه به اینکه هیچ سر و صدایی از دزدگیر ماشین به دلیل باز نشدن در خودروها نمی آمد، ایربگ خودرو را باز می کرده است.

وی در انتها تصریح کرد: این سارق، اذعان داشت شیوه سرقتی خود را در فضای مجازی آموخته و فقط از خودروهای پژو ۲۰۶ سفیدرنگ سرقت ها را انجام داده است و پلاک موتورسیکلت نیز با استفاده از کاغذ و پوشه ساخته شده بود که نکته جالب اینکه پلاک مورد نظر هیچ اصالتی نیز نداشت.

بنابراین گزارش، ده فقره سرقتی که متهم خودش به آن اعتراف کرده است، تنها در تاریخ یکم اسفند ماه جاری از ساعت یک بامداد تا پنج صبح به وقوع پیوسته است و احتمال اینکه سرقت های بیشتری توسط وی رخ داده باشد وجود دارد که با توجه به این موضوع رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد از شکات احتمالی دیگر دعوت کرد برای شناسایی سارق به کلانتری مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی