بازدید 4739

حمله عجیب سرمربی آمیا از سمان قدوس

کد خبر: ۸۸۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 23 February 2019

کریستوف پلیسیه، سرمربی آمیا از سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی خواست تا خود را با نیازهای ذهنی مورد انتظار در لوشامپیونه فرانسه وفق دهد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت le11amienois فرانسه، کریستوف پلیسیه از سامان قدوس که در بازی اخیر تیم آمیا برابر المپیک مارسی نیمکت‌نشین بود با توجه به توانمندی‌هایش انتظار بیشتری دارد. او که در ماه دسامبر شرایط مطلوبی نداشت و ماه ژانویه نیز به دلیل همراهی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا 2019 غایب بود تلاش می‌کند تا نفس تازه‌ای به تیم آمیا در بازی‌های پایانی فصل بدهد.

سرمربی تیم آمیا در این رابطه گفت: سامان قدوس از نظر فیزیکی توانسته خود را بازیابی کند اما در میان جام جهانی 2018 روسیه، انتقالش به آمیا و جام ملت‌های آسیا خیلی قادر به یافتن خود نبود. او الان باید از نظر ذهنی متفکر باشد و خود را با نیازهای ذهنی مورد انتظار لوشامپیونه وفق دهد.

انتقادهای بی‌سابقه سرمربی آمیا از سامان قدوس

کریستوف پلیسه درباره نیمکت‌نشینی سامان قدوس در بازی هفته بیست‌وپنجم لوشامپیونه فرانسه برابر المپیک مارسی که با شکست 2 بر صفر آمیا پایان یافت، اظهار داشت: می‌داند که بابت بازگشت او به ترکیب آمیا راضی نبودم. زمانی که بازیکنی به تیمش باز می‌گردد باید دندانهایش را تیز کند و با مسئولیت‌پذیری از نظر ذهنی نیز قدرتمند باشد. تمام بازیکنان دوست دارند از آغاز بازی در زمین باشند و گروهی را در اختیار داریم. سامان قدوس باید بپذیرد که از ابتدا بازی نکند، البته در این رابطه صحبت‌هایی میان ما با آرامش رد و بدل شد و هفته خوبی را گذراندیم. باید ببینیم روز شنبه چه چیزی رخ می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی