بازدید 28500
بسته خبری جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات ـ روز بیست و چهارم؛

گزارش زنده / ایران 0 - ژاپن 3 / زخم عمیق شمشیر سامورایی بر پیکر یوزهای کی روش / در یک‌قدمی فینال به یک اتفاق و غفلت باختیم

هفدهمین دوره جام ملت های آسیا هم به کام تیم پرستاره و شایسته ایران نشد و در حالی که خوش بین ترین هواداران تیم رقیب هم شانس صعود به فینال را به ایران می دادند، روی یک اتفاق و در یک‌قدمی شکستن طلسم 43 ساله، حسرت صعود به فینال جام ملت ها بر دلمان ماند. باخت سنگین امروز تیم کی روش فاصله فوتبال ژاپنی ها با ایران نبود،بلکه اتفاقی فوتبالی است که جذابیت و غیرقابل پیش بینی بودن این رشته را بار دیگر ثابت می کند و نباید دستاویزی برای قضاوت و تصمیم گیری های شتابزده شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 28 January 2019

باخت غیرمنتظره و باورنکردنی مقابل ژاپن، آب سرد بر پیکر تیمی بود که همه رقبایش را گلباران کرده بود اما در آستانه رسیدن به موفقیتی که حقش بود، اسیر یک لحظه غفلت و از دست دادن تمرکز در یک تقابل ورزشی شد و میدان و نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ تیم دوست داشتنی ایران با هدایت کی روش و درخشش ستاره هایش از خط دروازه تا نوک حمله، امروز به استحقاقش نرسید و در دیدار پای فینال به حریف حرفه ایش باخت تا چهار سال دیگر برای فتح جامی که حالا حسرتش به نیم قرن خواهد رسید، صبر کند.

ترکیب تیم ایران: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، وحید امیری (58- کریم انصاری‌فرد)، اشکان دژاگه(71- سامان قدوس)، علیرضا جهانبخش(71- مهدی ترابی)، احسان حاج‌صفی و سردار آزمون.

ترکیب تیم ژاپن: گوندا، ساکای (73- موریا)، یوشیدا، تومیاسو، ناگاتومو، اندو (60- شیوتانی)، شیباساکی، دوان، مینامینو، هاراگوچی و اوساکو.

نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 - دوشنبه: 97/11/08 ؛ ساعت 17:30 - استادیوم هزاع بن زاید شهر العین

بازی با میدان داری و حملات ژاپنی ها آغاز شد و مشخصا این تیم در پی وارد آوردن ضربه در همان دقایق ابتدایی به تیم ایران بود چرا که تصور اینکه شاگردان کی روش در دقایق ابتدایی تمرکز لازم را ندارند، اساس تاکتیک حریف را تشکیل می داد.

ژاپنی ها دو سه فرصت عالی برای پیش افتادن را از دست دادند تا تیم کی روش خودش را پیدا کرده و کم کم نبض بازی را بوسیله دژاگه و حاج صفی در وسط میدان به دست گرفتند. تیم ایران از میانه نیمه نخست به دروازه ژاپن فشار آورد و دو بار توسط آزمون شانس گلزنی داشت؛ اما تنها ماندن سردار در غیاب طارمی مشهود و مشخص بود. شماره 20 ایران در نیمه اول حتی یک بازیکن با خصوصیات طارمی را هم در کنار خود نمی دید و امیری و جهانبخش خیلی عقب تر و محتاط بازی می کردند.

با این حال تیم ایران طبق برنامه سوار بازی شد و کاملا توپ و میدان را در اختیار گرفت و با همین وضعیت به رختکن رفت.

در آغاز نیمه دوم، تیم کی روش بازی برتر خود را پی گرفت و به حریف نامدار فشار وارد کرد و دفاع این تیم را در درون محوطه جریمه حبس کرد. بازی مستقیم ایران در نیمه نخست جای خود را به بازی مالکانه و ارسال های کناری داده بود و تصور می شد جریان بازی منجر به گل برتری ایران شود. در حالی که کی روش انصاری فرد را برای وارد کردن ضربه نهایی فراخوانده بود، یک اشتباه آماتورگونه از بازیکنی چون پورعلی گنجی مدافع زحمتکش و کلیدی ایران، باعث شد، بازیکنان ایران جریان بازی را رها کرده و سمت داور استرالیایی بروند و از ارسال توپ غافل شوند.

دریافت این گل که به هیچ عنوان در جهت جریان بازی نبود، تیم ایران را متلاشی کرد و تعویض های پیاپی مرد پرتغالی هم نتوانست جریان بازی را برگرداند و تمرکز ستاره های حیرت زده ایران را که دریافت گل از حریفان آسیایی را تجربه نکرده بودند، به حالت طبیعی برگرداند. ایران نتوانست روی جبران گل خورده متمرکز شود و وارد شدن ترابی و قدوس هم نتوانست چیزی را عوض کند. 

پنالتی بحث برانگیز داور استرالیایی که حتی VAR هم نتوانست نظرش را اصلاح کند، تیر خلاص بر پیکر نسل طلایی بود که توسط کی روش، معمار لایق و متفکر تیم ایران ساخته و پرداخته شده بود. گل سوم نیز در شرایط بازی اصلا دور از انتظار نبود و نوع تاکتیک اتخاذ شده از سوی ژاپن در رقم خوردن این شکست سنگین برای فوتبال ایران کاملا موثر بود.

حالا صدرنشین رنکینگ قاره آسیا در شکستی تلخ به 39 ماه بی شکستی مقابل حریفان آسیایی پایان داده و بار دیگر در فتح جام ناکام ماند تا سامورایی ها برای فتح پنجمین جامشان مهیا شوند.

حالا فوتبال در دوراهی انتخاب قرار گرفته است؛ آیا دوباره سراغ تصمیمات احساسی و فوتبال بی هویت گذشته می رویم یا سعی می کنیم، راهی که یک دهه است با کی روش برگزیده ایم پی می گیریم. کاش اگر به دوران کی روش پایان می دهیم یکی در سطح و دانش او وارد فوتبال ایران کنیم؛ هر چند این بار در نحوه عقد قرارداد هشیارتر خواهیم بود.

لحظات حساس بازی ایران و ژاپن

دقیقه 2+90: گل سوم برای ژاپن / گنکی هاراگوچی: سامورایی‌ها با توپ‌گیری از ملی پوشان ایران در میانه میدان، حمله سریعی تدارک دیدند که هاراگوچی با عبور از سد رامین رضاییان و شوت پای چپ در مصاف تک به تک با بیرانوند گل سوم تیمش را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 73: شوت سنگین بازیکن ژاپنی ار درون محوطه جریمه را بیرانوند به خوبی و در حالت نشسته با ساعد دور کرد. تیم ملی ایران در این لحظات بهم ریخته نشان می داد و ژاپنی ها بجای دفاع توپ را در زمین ایران به چرخش درمی آوردند.

دقیقه 70: چیزی نمانده بود که ژاپنی ها روی ارسال زمینی به گل سوم برسند اما توپ از مقابل پای مهاجم ژاپن عبور کرد و این فرصت هدر رفت.

دقیقه 67: گل دوم برای ژاپن/ یویا اوساکو : پورعلی گنجی برای دفع توپ تکل زد که توپ در حالت تکیه روی زمین به دست او خورد و داور استرالیایی پنالتی گرفت. پنالتی را یویا اوساکو بر خلاف جهت بیرانوند زد تا اختلاف دو برابر شود.

دقیقه 61: ضربه کاشته ایران را جهانبخش به زیبایی هرچه تمام تر به طاق دروازه ژاپن فرستاد که گلر ژاپن توپ را در آستانه ورود به دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 56: گل برای ژاپن/ اوساکو: پورعلی گنجی بعد از دفع اولیه توپ از اندو؛  آن را رها کرد و بازیکنان ایران به جای رفتن دنبال توپ به سمت داور رفتند! که بازیکن ژاپن هم به راحتی توپ را روی دروازه ایران فرستاد و در غفلت تیم ایران اوساکا با یک ضربه سر قفل دروازه بیرانوند را باز کرد.

دقیقه 2+45: با دریبل جهانبخش و خطای ناگاتومو یک ضربه ایستگاهی در سمت راست نصیب ایران شد که دژاگه توپ را استادنه به دهانه دروازه ژاپن ارسال کرد اما پیش از ضربه سر نهایی جهانبخش، مدافعان ژاپن زودتر توپ را دفع کردند تا نیمه بدون گل تمام شود.

دقیقه 43: اوت بلند امیری با دفع مدافعان ژاپن در پشت محوطه جریمه به حاج‌صفی رسید که مهار توپ و شوت روی پای او با فاصله نه چندان کمی از روی دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 39: پای امید ابراهیمی در یکی از توپ های میانه زمین روی پای هافبک ژاپن رفت که داور اعلام خطا و کارت زرد به ابراهیمی کرد. متعاقب آن بحث لفظی اشکان دژاگه و اوساکو تبدیل به درگیری فیزیکی شد که با دخالت داور استرالیایی این دعوا تمام شد.

دقیقه 28: ارسال مورب و بی نظیر حاج‌صفی از جناج چپ برای آزمونِ تک و تنها را یوشیدا با تکل بموقع، زودتر از سردار راهی کرنر کرد. اگر این توپ رد می شد سردار با گلر آبی پوشان تک به تک بود.

دقیقه 22: سردار آزمون با نفوذ به درون محوطه جریمه، به دو بازیکن ژاپن لایی انداخت و ضربه زمینی عالی به چارچوب زد اما دروازه بان ژاپن در آخرین لحظه با پا توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 19: نفوذ گروهی و پاس های کوتاه ژاپنی ها از جناح چپ ایران فرصت شوتزنی را برای دوان فراهم کرد اما شوت او روی پایش سوار نشد و به آرامی راهی اوت شد.

دقیقه 17: کرنر خطرناک ژاپنی ها با ضربه سر مایا یوشیدا از بالای دروازه ایران با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 13: فرار و ارسال زمینی خطرناک مینامی نو از جناح راست ایران می توانست با یک بغل پای ساده به گل ژاپنی ها تبدیل شود اما پوشش بموقع و عالی کنعانی زادگان توپ را دفاع کرد و اجازه ضربه نهایی نشد.

دقیقه 1: ارسال خطرناک شیباساکی از روی سر بازیکنان ژاپن عبور کرد و در دستان بیرانوند آرام گرفت.

داور: کریستوفر بیس (استرالیا)  کمک‌ها: متئو کریم و آنتون اشچتینین

ترکیب اولیه ایران : علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، رامین رضائیان، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، وحید امیری، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون

سرمربی: کارلوس کی روش

ترکیب اولیه ژاپن: شوئیچی گوندا، یوتو ناگاتومو، تاکهیرو تومیاسو، هیروکی ساکای، مایا یوشیدا، واتارو اندو، گاکو شیباساکی، گمکی هاراگوچی، تاکومی مینامینو، ریتسو دوان و یویا اوساکو 

سرمربی: هاجیمو موریاسو 

 

دو ساعت مانده به آغاز دیدار ایران و ژاپن، سکوهای ورزشگاه شاهد ورود تماشاگران و نشستن آنها در صندلی هایشان است. درهای ورزشگاه از سه ساعت مانده به سوت آغاز بازی توسط داور استرالیایی، به روی هواداران باز شد.

کی روش در آخرین دقایق قبل از بازی با ژاپن چه گفت

کارلوس کی‌روش طبق قوانین ای اف سی دقایقی پیش از آغاز بازی ایران برابر حریفش در نیمه نهایی جام ملتها اظهار کرد: می‌خواهیم خوب بازی کنیم. تا این‌جا نشان دادیم که این توانایی را داریم. امیدوارم در این بازی هم خوب باشیم. او درباره نقش سردار آزمون در دیدار برابر ژاپن نیز گفت: سردار تنها بازیکن ما نیست. ما بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم. ما یک تیم هستیم. به همه آن‌ها اعتماد دارم. ما یک تیم بزرگ هستیم. مطمئنم آن‌ها بهتر و بهتر می‌شوند.

یازده مرد اصلی کی روش مقابل سامورایی ها اعلام شد

اسامی یازده بازیکن اصلی تیم ملی ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا اعلام شد. با تصمیم کارلوس کی‌روش، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، رامین رضائیان، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، وحید امیری، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون بازیکنان اصلی تیم ملی در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات خواهند بود. مهدی طارمی که در بازی‌های قبلی تیم ملی فیکس بود، این دیدار را به علت دو اخطاره بودن از دست داده‌است.

تماشاگرانی که میل به ورود استادیوم ندارند!

با اعلام مسئولان حراست ورزشگاه هزاع بن‌زاید، از ساعتی پیش درهای ورودی هواداران به روی هواداران باز شد و افرادی که بلیت دارند وارد استادیوم شدند. از شب گذشته تمام ٢۵هزار بلیت این بازی به فروش رفته بود. در حال حاضر در زمین مسابقه تمرینات لازم برای اجرای مقدمات پیش از بازی انجام می‌شود.

ورزشگاه هزاع بن‌زاید

با وجود این که درهای ورزشگاه باز شده اما هوادار کمی مقابل ورزشگاه هستند که قصد ورود دارند و اغلب آنها مشغول تشویق تیم ملی کشور خود در خیابان های اطراف و نشان دادن اتحاد خود برای حمایت از تیمشان در راه صعود به فینال هستند.

کاروان تیم ملی فوتبال ایران رأس ساعت ١۵:۴۵ هتل محل اقامت خود را ترک کرد تا با رسیدن به ورزشگاه خود را برای بازی آماده کند. آنها دقایقی دیگر به ورودی رختکن ورزشگاه خواهند رسید.

بازار گرم کری خوانی ایرانی ها و ژاپنی ها بیرون درب ورزشگاه

کمتر از دو ساعت مانده به آغاز دیدار ایران و ژاپن تعداد زیادی از هواداران ایرانی مقابل درب ورزشگاه هزاع بن‌زاید ایستاده‌اند و به تشویق تیم ملی فوتبال ایران می‌پردازند و برای حریف آسیای شرقی کری می خوانند.

بیشتر هواداران که مقابل ورزشگاه هستند از ایران آمده‌اند. آنها با توجه به نتایج قبلی تیم ملی توقع دارند در این بازی هم تیم ملی کشورمان با اختلاف گل زیاد ژاپن را بدرقه کند و با همین تصور هم برای هواداران حریف کری می خوانند!

تمرین سرود تیمهای ملی و شلوغی در جایگاه خبرنگاران

چهار ساعت مانده به آغاز بازی، مراسم شروع مسابقه که پخش سرود ملی دو کشور بود، تمرین شد. به همین دلیل چندین بار سرود ایران و ژاپن در ورزشگاه نواخته شد.

تعداد خبرنگاران، گزارشگران و عکاسان حاضر در ورزشگاه نسبت به تمام دیدارهای قبلی ایران بیشتر است و نزدیک به دو برابر دیدار مقابل چین خبرنگار و عکاس به العین آمده‌اند.

66درصد نظر کاربران آسیایی؛ برد ایران مقابل ژاپن

تیم ملی ایران امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران در نیمه نهایی جام ملتهای آسیا مقابل ژاپن صف آرایی می کند. توییتر عربی شبکه بین اسپورت، در آستانه این دیدار حساس اقدام به نظرسنجی از برنده این بازی در نزد کاربران خود کرده است که 66 درصد کاربران این شبکه به ایران و 34 درصد به ژاپن رأی دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۹۴
ما از سروران گرامی منتقد سلطان دکتر مهندس کیروش انتقاد داریم. ایران تا قبل از کیروش هرگز نه یمن را برده بود نه چین را و نه ویتنام و عمان را. تازه این اولین بار بود که با عراق مساوی می کردیم. چهار سال پیش از عراق باختیم ولی اینبار مساوی کردیم. چه پیشرفتهای عظیمی ! در برابرش سالی دو تا سه میلیون دلار نا قابل مستقیم به این استاد اعظم فوتبال دنیا می دهیم به اضافه چند صد هزار دلار به تیمی که او به ایرانیها معرفی می کند و به اضافه امتیازات بسیار و رانتی که شاید هرگز نتوان به ان پرداخت. اگر می بینید از بالا تا پایین کشور را مورد انتقاد قرار می دهد فقط به این خاطر است که بتواند این موقعیت و سود سالی چند میلیون دلار را حفظ کند. او می داند در هیچ کجای دنیا به این راحتی پول بی زبان را به زیر پایش نمی ریزند و برای پیروزی در برابر یمن و ویتنام و چین از او معجزه قرن نمی سازند. او هرگز ایران را ترگ نخواهدکرد مگر انیکه بداند دیگر پول نفتی باقی نمانده. البته فقط او نیست. برانگو و سایر مربیان خارجی هم حتم داشته باشید تا زمانی که پیشنهاد بهتری از دیگر نقاط جهان نداشته باشند حتما در عرق میهن پرستی و حمیت برای ایرانیا ن از خود ما هم داغ تر خواهند بود. ایران باید مربی کار درست و جهانی داشته باشد تا بتواند مربیان وطنی را اموزش دهد ولی این بابا بیشتر مافیا است تا اموزش دهنده. البته اگر معیار شما برای موفقیت پیروزی کردن ایران در برابر تیمهایی مانند یمن و ویتنام و چین هست دیگر جرفی باقی نمی ماند و من هم بودم هیچ چا نمی رفتم و می چسبیدم به ان مدیریتی که این همه پول اسان به او می دهد. ایرانی که حتی بدون مربی هم می تواند از یمن و ویتنام و چین سالمند پیروزی پر گل بپگیرد کما اینکه قبل از کیروش هم بارها گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چقدر اراجیف میگی. یکم به مغزت فشار بیاری شاید متوجه شی پولی که تا به حال از نظر مالی کیروش سود داشته. پولی که فقط بابت جوایز در اومده بیشتر از پولیه که بهش دادن.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حتما قبلا هم پشت سرهم جام جهانی میرفتید و صعودتون از جام غرب اسیا با جادو جمبل نبوده و همه رو پرقدرت میزدید که حالا میفرمائید کی روش کاری برامون نکرده ایشالا خدا کمی انصاف به همه ما اعطا کنه و مارو از شر اهریمنان بالاخص وطنی اون و باز بالاخص نوع فوتبالیش محفوظ بداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بابا سلطان فقط براتکو هستش یادتونه چه اتحاد و همدلی ایجاد کرده بود؟ بازیکن بعد از تعویضش با لگد می زد کیف کمک های پزشکی می رفت هوا بازی بعد دوباره بازی می کرد! دو تا بازیکن دیگه هم تو زمین فوتبال جلوی چشم تمام دنیا با هم بوکس کار می کردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اولا کی‌روش بیش از پانزده میلیون دلار برای فوتبال ایران درآمدزایی داشته. پاداش حضور در دو دوره جام جهانی و رسیدن به فینال کاپ آسیا
دوماً برای اولین بار ایران در جام جهانی چهار امتیازی شد
سوما شما اگر مربی بهتر سراغ داری معرفی کن
چهارما حرفات از نظر فنی فاقد اعتبار بود.
عوام
| Germany |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
از مظفرالدین شاه نقل است که باید همه چیزمان به همه چیزمان بیاید.
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دوست عزیز امیدوارم واقعا از امریکا پست گذاشته باشی. چون میبینی که علت عقب ماندگی ما در خیلی چیزها و از جمله فوتبال، نبودن پول و امکانات ورزشی و سواد و اینجور چیزها نیست. حتی تو صنعت هم ماشینهای خط تولید ما همه مدرن و به روز است . چیزیکه ما نداریم نظم و مدیریت و وجدان کاری است و دقیقا این چیزیکه کیروش به تیم ملی فوتبال ما یا داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
صد جارفتی همین متن طولانی را گزاشتی چرا اینقد آسمون به ریسمون بافتن خوب بگوپرسپولیسی هستی و تیم ملیتون تیم باشگاهیتونه و هر چی برانکو بگه همونه چرا نیت خودت را پشت به اصطلاح دلسوزیت مخفی کردی
ناشناس
| Romania |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سالی 2 میلیون دلار که چیزی نیست، ما روی هر یک میلیون بشکه چند دلار تخفیف میدهیم روزانه، می شود چند ده میلیون دلار ناقابل روزانه، خب حالا اینم فدای سر کیروش سالیانه 2 میلیون دلار کمه، باید 20 میلیون دلار بدهیم که بتوانیم بازی بعدی عراق را 1 بر 0 شکست بدهیم، اگر 200 میلیون دلار بدهیم به کیروش شاید بتوانیم 2 بر صفر پیروز میدان شویم
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
نوش جونتون





گوارای بدنتون



این همه بودجه بیت المالو گرفتین


بعضی از مناطق کشورمون زندگی ندارن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اگر هم می بردیم فقط چند ساعتی فشار اقتصادی و نداری و بدبختی هامون فراموش می کردیم
همون بهتر که باختیم تا فوتبال مان باشد آینه تمام عیار مدیریت کشورمان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
نبرد تویوتا با پراید معلومه نتیجش چیه زیاد خودتونو ناراحت نکنید با جو دادن و شعار دادن نمیشه نتیجه گرفت
فردوس توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
منصفانه زابن بیشتر و بهتر از ما بازی کرد و جدا از بازیهای قبلش لایق فینال بود وما باید باز هم در حسرت فینال باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
تا به حال با این فضاحت از جام ملتها حذف نشده بودیم
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کیروش یاید تا جام جهانی قطر بمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
وقتی کی روش رفت اونوقت تو و امثال تو می فهمید کارلوس چه مربی و مدیر بزرگی بوده است کار گروهی ژاپن فوق العاده بود هر ژاپنی اندازه سه نفر میدوید و کاملا از هم حمایت میکردند
کلکسیون حسن کامل شد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دلمون آتیش گرفت
ظاهرا خدا این دولت رو رها کرده
حتی تیم فوتبالش با تمام آمادگی اینجوری گند زده
خب منم کدخدا کدخدا میکردم خدا ولم میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
حرفهای چرت و مفت و پر از عقده و کینه که واقعا متاسفم برای طرز فکرتان
دانش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
وقتی درسال19986بامربی داخلی به کره جنوبی6تابه عربستان 3 زدیم توکجابودی.بعدش بایک حرکت سیاسی به تیم قطرباختیم که مربی داخلی راجابجاکردندودرپلی اف یک مربی خارجی اوردند که به جام جهانی برویم.مگه همین تیم ژاپبنی مربی اش داخلی نیست.پس چرا اینقدرخوب بازی میکردند. بخاطرلجبازی بابرانکو علیپوربه تیم ملی دعوت نکرد. علیپورتوپهایی را گل کرده که طارمی تابحال نتونسته بود. ایران دراصل به کیروش بخت.فقط خوش بحال انهایی که ازبغل کیروش چه پولهایی خوردند.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
این یوزپلنگ یوزپلنگ چیه راه انداختین . بگو موش پلنگ جور دربیاد . کیروش برو که رفتی
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ناشناس 16:16 با پرچم یونایتد استیت ای رحمت به اون شیری که خوردی . خداوکیلی حرف جون و دل همه ما مردم رو زدی طوریکه چیزی ندارم بگم چون خودت عالی همه رو گفتی . واقعا دمت تو هموطن عزیز گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
روحیه پرخاشجویی در ذات ما وجود داره ، در جامعه ، در سیاست و در فوتبال و والیبال و کل ورزش. امروز نتیجه اش رو در فوتبال به عینه دیدیم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بدترین شکست ایران در تاریخ در برابر ژاپن به نام او ثبت شد. ایران شش بار از ژاپن برده بود و پنج بار باخته بود که با اختلاف یک گل بود. تمام شانس کیروش این بود که سهمیه اسیا از ده سال پیش از سه تیم به پنج تیم اضافه شد و و در راه جام جهانی هرگز با استرالیا و ژاپن و حتی عربستان همگروه نشد و فقط دو دوره با کره جنوبی. کره جنوبی از بعد از بازیهای 2002 کره بسیار افت کرده و دیدید چگونه به قطر هم باخت. البته کیروش مربی بود و بهتر از برخی مربیان ایرانی هم بود ولی مهم این است که نرخش چند میلیون دلار نبود. بعدا خواهید دید که اگر مافیا حامی او نتوانند او را در ایران نگه دارند حداگثر قراردادی که از امریکا جنوبی خواهد گرفت شاید 300 هزار دلار در سال یا در اسیا 500 هزرا دلار و در اروپا هم تیمهای دست دو باشگاهی با صد یا 150 هزار دلار. هر چیزی در دنیا امروز نرخی دارد. نرخ کیروش بیشتر از 500 هزار دلار نبود
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
کیروش هیچ بار فنی به تیم ملی ایران و فوتبال ایران اضافه نکرد. برخی طوری صحبت می کنند که انگار اگر کیروش نبود ایران هر سال و هر دوره همیشه در برابر همه تیمهای اسیایی بازنده بود یا هیچ مربی ایرانی یا غیر ایرانی نیست که توانسته باشد از چین یا عمان و یمن و ویتنام ببرد. او دو بار با عراق بازی کرد و هرگز نتوانست ان را ببرد. عراقی که سالهاست از جنگ داخلی رنج می برد. البته به جام جهانی هم رفت ولی با عرض معذرت بیشتر کارشناسان و بازیکنان و مربیان فوتبال دنیا از نحوه بازی ایران در جام جهانی با هدایت کیروش با تعابیری منفی صحبت کردند که بهتر است نیاوریم. همه کاری که کیروش حتی در بازی با تیمهای اسیایی مانند کره جنوبی افت کرده می کرد این بود که با چنگ و دندان دفاع اتوبوسی کند تا گل نخورد یا گل کمتری بخورد ولی دریغ از یک بازی و برنامه تاکتیکی. بازیکنان هم بعد از جریان رحمتی همه مجبور بودند از او تعریف کنند چون به تجربه متوجه شده بودند که کیروش تعریف را دوست دارد و تحت عنوان اینکه بازیکن تیم ملی باید مانند سرباز باشد و یا مبارزه با بازیکن سالاری انتقاد از تیم ملی و نحوه اداره و هدایت ان یعین از دست دادن پیراهن تیم ملی در این شرایط بد اقتصادی که بازیکن بودن در تیم ملی یعنی دو تا سه برابر شدن ارزش قراردادهای انها با تیمهای باشگاهی ولی کیروش هر باز که نیاز به پیروزی در یک بازی حذفی و برابر یک تیم کمی سازمان یافته و قدر داشت مانند همین ژاپن چند تا گل می خورد و هیچ بازی فنی قابل قبولی را از تیم او شاهد نبودیم. کیفیت کار و بزرگی مربیان اینجاها معلوم می شود. مربی خارجی قطر از سد کره شمالی و عربستان و عراق و کره جنوبی که بردن هر کدام از انها برای فوتبال قطر ارزو بود با اقتدار در تنها یک تورنمنت عبور می کند ولی کیروش با عراق مساوی سر در گم می کند و ژاپن را هم که دیدیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بدبخت اونایین که نمیدونن پول جایزه فیفا به خاطر این دولت وارد کشور نمتونه بشه .اگرم بیاد بادلار ۴۲۰۰ حساب میشه.
ایران نیاز به مربیان با کلاس و معتبر جهانی در فوتبال دارد نه به مربیان فرصت طلبی که چند سالی در دهها سال پیش سر زبانها بودند ولی از انزمان هرگز از حتی یک تیم دست اولی اروپایی هم پیشنهادی نگرفتند. البته یک سری از افراد هم خواهند گفت حالا که خیلی ها می خورند یه چند میلیون دلار هم به کیروش برسه. حداقل یه کار مثبت هم کرده و یمن و ویتنام و چین را که قبل از کیروش هرگز به ایران نباخته بودند! را برده. همین تفکر است که ناگهان می بینیم اقتصاد ما به امروز می رسد. از همین چشم بستن به موارد سو مدیریت و بی انظباطی مالی و ولخرجی است که ناگهان یک ملت 80 میلیونی با سونامی تورم چند ده درصدی و مخرب مواجه می شویم. اگر مادادور میرود در استانبول بابت یک غذا هزار دلار خرج می کند که مردم ونزویلا به اینجا می رسند. اگر بدانید که ثروتمند ترین شرکتها و باشگاههای جهان در کشورهایی مانند نروژ یا سویس یا ژاپن و اسپانیا و اروپا و... حتی برای دادن سیصد دلار اضافه به مدیر و مربی و بازیکنی که می خواهند استخدام کنند چه اندازه سخت می گیرند متوجه می شوید که چرا کیروش از این کشورها هرگز یک پیشنهاد سیصد هزار دلاری هم ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چی شد تا دیروز کی روش خوب بود دو تا انتقاد به حق از پرسپولیس کرد بد شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
فعلا فیلتر شکن رو خاموش کن بعد
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کیروش فقط پاسکاری رو توی تیم ایران جا انداخت وگرنه نه تاکتیکی برای حمله داشت و نه دفاع درستی.
mehdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
گل گفتی برادر
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کیروش خوب بود ما ایرانیا بازیگوشیم
حرف گوشکن نیستیم
بد باختیم به روحیاتمون
چیزی که از دولتمران به این بچه ها سرایت کرده
اعتراض و فرافکنی الکی بجای کار و دقت
ناشناس
| Canada |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دوست عزیز به نظر من ایران اصلا استحقاق برد تو این بازی و یا قهرمانی رو نداشت. متاسفانه فوتبالمون هم مثل بقیه قسمت های دیگر هست. آخه رو چه حسابی انتظار داریم بعد از 43 سال بتونیم قهرمان اسیا بشیم و یا قهرمان جام باشگاه های اسیا بشیم. به همین ژاپن نگاه کنید!! چقدر تو فوتبالشون سرمایه گذاری کردن؟ ما چکار کردیم؟ یه استادیوم پیر ازادی رو داریم و بهش افتخار می کنیم؟؟؟؟ کدوم اکادمی فوتبال رو تو کشور درست کردیم؟ کدوم سرمایه گذاری ها رو رو باشگاه هامون کردیم. تو مملکت کلا چهار یا پنج تیم داریم (البته اگه اسموشون رو تیم و باشگاه بزاریم) فوتبالی که فقط با پول های مفت و باد اورده نفتی زنده هست!!!! کدوم باشگاه بازیکن ساز رو داریم؟ کدوم فدراسیون درست و حسابی رو داریم؟ کدوم پخش مسابقات درست و حسابی رو داریم؟ اگه تو این سالها هم هر از چند گاهی یا سوم اسیا شدیم و یا تو باشگاه هامون یه کم موفق بودیم صرفا به خاظر شانس و خلاقیت بعضی بازیکنان بوده نه برنامه ریزی و نه سرمایه گذاری؟؟ وقتی هنوز سر اینکه باتنوان ما می تونن برن استادیوم یا نه هزار تا فیلم و بدبختی داریم، وقتی که هنوز صدا و سیمای میلی ما هر جور دلش می خواد عمل می کنه! وقتی هنوز دو تا بشگاه اصلی ما با پول مفت بیت المال بازیکنان دسته هزارم رو میارن تو باشگاهشون!!!! په جوری انتظار داریم بتونیم موفق باشیم. حدایی به ورزش این مملکت نگاه کنید!!!!!!!!! کدوم پیشرفت رو داشتیم. فوتبال هم دقیقا اینه ای از دیگر موضوعات این مملکت هست. واقعا باید به مسئولین بی کفایت تبریک گفت که بعد از چهل سال په بلایی سر ورزش اوردن (دقیقا مثل دیگر قسمت ها) تابناک لطفا منتشر کن!!!!! دیگه شما نمک به زخم هامون نپاش (هرچند که دیگه اینا زخم نیست بلکه سرطان شده)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خوب شد نبردن والا ازش بهره برداری سیاسی می کردن
برید لیپی رو بیارید که سالی 25 میلیپن دلار ازتون پول بگیره. مافیا مربیای ایرانن، نه مربیای خارجی. امثال شما مربیایی رو میخوایید که کار کنن یادمون بیاد جلوی بحرین هم استرس داشتیم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
خدا را شکر که کیروش نظم و انضباط و شعور را به تیم ملی آورد
و بیش از پولی که در این ۸ ساله گرفته را بعنوان جایزه فیفا و ای اف سی برای فدراسیون ساخته و زیبایی فوتبال هم در سطح بالای بازیها با یک اشتباه ممکن است نتیجه معکوس گردد
تیم در این دوره عالی بازی کرد ولی ژاپن از تک شانس خودش بهتر نتیجه گرفت
برید لیپی رو بیارید که سالی 25 میلیپن دلار ازتون پول بگیره. مافیا مربیای ایرانن، نه مربیای خارجی. امثال شما مربیایی رو میخوایید که کار کنن یادمون بیاد جلوی بحرین هم استرس داشتیم.
ناشناس امریکایی لطفا سکوت!
قشنگ در تصاویر معلومه مردهای ایرانی عقده شلوارک دارند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
شما هم قشنگ معلومه که عقده چی داری !!!!! بدبختی ما همین شما و فکر شما هست که این بلا رو سر مردم اورده. لطفا بسه دیگه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
در هر موضوعی باید این این چیزا شما رو جلب کنه،کی برای شما عادی میشه
از این بیشتر چی میخواهیم از کیروش؟؟ به نظرم که عالیه و صد برابر این پولا رو جاهای دیگه داریم نابود میکنیم.
ایشون و سایر مربیان خارجی (علی الخصوص ایشون و برانکو) حق زیادی روی گردن فوتبال ما دارند وگرنه ما باید حالا حالاها متحمل امثال مایلی کهن و قلعه نوعی و غیره میشدیم خواهشا اینها رو یادتون نره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
همون مایلی کهن بهتر از کی روش نتیجه گرفت در دوران مربی گریش. امیر قلعه نوعی جلو کره که پارک جی سونگ تو منچستر یونایتند رو داشت، تو پنالتی باخت کنارش گذاشتند. این آقا از ضعیف ترین ژاپن این چند سال 3 تا خورد
- بازگرداندن ایران به جمع بزرگان

ایران بعد از ناکامی در رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقا و عملکرد ضعیف در جام ملت‌های ۲۰۱۱، روی به کارلوس کی‌روشی آورد که از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال برکنار شده بود و هر چند سابقه دستیاری سر آلکس فرگوسن را در کارنامه داشت ولی موفقیت‌های شخصی زیادی در مربیگری نداشت. با این حال کارلوس کی‌روش موفق شد تیم ایران را سرگروه کند و با این تیم به جام جهانی راه یابد و سومین صعود به جام جهانی را بعد از پرتغال و آفریقای جنوبی ثبت کند.



۲- ناکامی در جام ملت‌های ۲۰۱۵

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۵ برابر عراق در دیداری مهیج به میدان رفت ولی در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد و به این ترتیب ایران نتوانست به قهرمانی در جام ملت‌ها دست یابد و ناکامی‌های این تیم ادامه داشت. قرارداد کی روش قبل از این رقابت‌ها تا جام جهانی روسیه تمدید شده بود. ایران البته در دیدار برابر عراق در دقایق زیادی از بازی با یک بازیکن کم‌تر بازی کرد.



۳- خیلی نزدیک اما…

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه توانست به برتری برسد و در نهایت با ۴ امتیاز نتوانست از گروه خود به مرحله بعد رقابت‌ها برسد. برتری ایران در بازی برابر مراکش، دومین برد تاریخ ایران در جام جهانی بود.



۴- مسیر آن‌ها در رسیدن به تیم نخست آسیا

اولین بازی کی‌روش در تیم ملی ایران برتری یک بر صفر برابر ماداگاسکار و آخرین آن تاکنون برتری ۳ بر صفر برابر چین بوده است. بین این دو بازی کی‌روش توانسته است به ۶۶ برد، ۲۷ تساوی و ۱۲ باخت برسد. او هم‌چنین باسابقه‌ترین مربی در تاریخ تیم ملی ایران است. ایران در اکتبر ۲۰۱۳ توانسته است تیم اول آسیا در رده بندی فیفا باشد و از آن زمان تاکنون این جایگاه را حفظ کرده است.



۵- مسیر خوب در جام ملت‌های ۲۰۱۹

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ها توانست با صعود از گروه خود به عنوان تیم نخست در مرحله حذفی عمان را با دو گل شکست دهد. ملی‌پوشان ایرانی در دیدار بعدی توانست چین را با ۳ گل شکست دهد و تاکنون بدون گل خورده توانسته است ۱۲ گل در این رقابت‌ها به ثمر برساند. ایران باید در نیمه نهایی برابر ژاپن بازی کند.
امیدوارم کیروش باخت بیاره و از ایران برای همیشه برود.
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
کاش یک هیچ هم شده ژاپن را می بردیم
نوچه های کیروش سر و کلشون پیدا شد.
چه دله پری دادا. پوستت چروک نشه
زكي
به به اقای بیرانوند گل کاشتند دوباره
ژاپنی بفهم ما به این خوشحالی احتیاج داریم شما ندارید
باخت افراد پر مدعا . در حالیکه بازی در جریان است ، بچه های ایران بازی را رها کرده و با داور جر و بحث می کنند تا
ژاپنیهای فرصت طلب از هیچ ، همه چیز بسازند
سیاستهای کره شمالی چه بلایی سر فوتبالش در آورد همین بلا سر ما اومد .باید خودمون را با ژاپن مقایسه کنیم نه یمن و چین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چه ربطی داشت ان وقت؟
انگلیس هم فوتبال را درست کرده ولی در رده تیم ملی الان کجا هست و قهرمانی ان کجاست
دیگه چقدر باید خرج فوتبال ایران بشه که حتی یه فینال آسیا هم به خودش ندیده و یه بارم از گروهش در جام جهانی بالا نرفته.... این همه پول خرج هر رشته ورزشی یا صنعت یا پژوهش میشد، افتخارات زیادی واسه ایران به دست میومد
لطفا دلارهای داده شده به حضرات را پس بگیرید مخصوصا کی روش
به به از ان اشتباهات اقای بیرانوند کار دست تیم داد
خوب دیگه اثرمعجون فراموشی فوتبال !!! هم تمام شد حالاوقت توجه به مسایل اساسی مثل گوشت صدهزارتومانی ودلار ۱۲۲۰۰ تومانی رسید
خداحافظ کیروش پرمدعا وبدون دستاورد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اگرلجبازی کیروش دردعوت نکردن سیدجلال نبود دفاع مااینطورناشیانه عمل نمیکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمیشه.. مربی تیم ملی تو ایران فقط میتونه یه ذره ظاهر خوشکل کنه که اینکارو کیروش خوب انجام داد.
کاش فردا صداوسیما از دست آوردهای این سالها تو فوتبال از صبح تا شب بگه
حاج صفی یک هافبک دفاعی است و این یعنی تنها گذاشتن سردار آزمون. کیروش با این سیستم دفاعی یعنی از ژاپن ترسیده است و برای دفاع کردن امده و این چیزی است که ژاپنی ها دوست دارند. بدترین تصمیم و یک اشتباه فاحش ... .
باسلام.صدا وسیما ومسؤولان به جای پیگیری مطالبات مردم. وپاسخگویی به آنها تمام تلاش خود را در چند روز نمودند که همه چیز را در این روزها به چرخاندن یک توپ گره بزنند و ناکارآمدی خود را با زدن چندگل به تیم های ضعیف لاپوشانی کنند.باید مسؤولان بیایند به مردم پاسخ بدهند چرا بودجه مملکت را در حلق فوتبال می ریزند و برای گرفتن گوشت یخی مردم را به صف کرده اند.
کی روش مربی که میلیون ها دلار از پول ملت به جیب زد ولی هیچ جامی برای ایران به ارمغان نیاورد. دیگه از هرچه کی روش، و کی روشی پوره خسته شدیم.
فوتبال زاپن چنان فوی است حداقل۲۰سال جلوتر از ایران است.کیروش بای بای
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اصلا هم اینجور نیست. ژاپن برنامه داره هم برای حمله و هم دفاع و هم وسط زمین ولی ما بی برنامه هستیم. هردمبیل!
برای بعضی ها که گزارش نکردن خیابانی مهم بود تبریک میگم! دیگه کهیر نمیزنند! تبررررررررررریک
بازی رو از اول با دفاع شروع کردند و از اسم ژاپن ترسیده بوده بودند
معلوم بود ژاپن بازی متفاوتی برابر ایران ارائه میده و ایرانی های مغرور که فکر میکردند بازی راحتی دارند به راحتی شکست خوردند
غرور خوب چیزی هست تا یادمون بندازه همیشه نمیشه موفق بود
مشکل تیم ایران مربی نیست دقیقا فاصله فوتبال ما با ژاپن اندازه صنعت ما با ژاپن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
احسنت. دقیقا مشکل همینجاست.
در کل بازیهای جام ملتها، ما هیچ تاکتیک درستی برای گل زدن نداشتیم. نه سانتر دقیق، نه ضربه سر و نه شوت محکم و نه حرکتهای تاکتیکی تمرین شده برای نفوذ به عمق دفاع. گلهایی هم که زدیم عمدتا در برابر حریفان ضعیف بود و یا به دلیل خلاقیت بازیکنان مثل سردار در بازی چین که دو گل رو روی ضعف دفاع برای ما فراهم کرد.
با سلام
مردم احساسی بازی احساسی
بابا من که فوتبال حرفه ای بازی نکردم اینجوری توپ رو ول نمیکنم تا گل اول رو به این راحتی دریافت کنیم
کجان مدافعان این مربی ؟ این کیروش فقط بلده دفاع کنه چیزی نداره!این مربی نیست ! این آقا چیزی بلد نیست ! افتاده بود با تیم های درجه 10 آسیا گل میزد می گفت بله ! و توهیین می کرد ! این فقط پول مفت میگرفت !
چرا به مربی های ایرانی بها نمی دیم !علی دایی داریم ،قلعه نوعی داریم ! چرا باید چنین مردی رو بیاریم هر وقت دوست داشته باشه توهیین کنه ؟؟ ....... واقعا متاسفم واقعا ...........
پاسخ ها
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
پرت نگو بابا
با سلام
مردم احساسی بازی احساسی
بابا من که فوتبال حرفه ای بازی نکردم اینجوری توپ رو ول نمیکنم تا گل اول رو به این راحتی دریافت کنیم
شمشیر سامورایی هیچ وقت کند عمل نکرده.
یادتون باشه پیروزی با رمل و جادو و ماشالا ایشالا بدست نمیاد. نیاز به برنامه ریزی داره که تو مملکت ما چنین چیزی توهمی بیش نیست. تیم ایران امروز با شمشیر سامورایی به دو نیم شد تا متعصبین این ورزش بخوبی بفهمن پیروزی از آن کسانیه که تلاش میکنن...
کنعانی زادگان کار دست تیم داد.باید توپ را بیرون می زد.تیم ملی بعد از گل حتی نتوانست یک حمله جدی انجام دهد
بالاخره بایدبین تیمی که برنامه ریزی علمی وزیربنایی میکندیاتیمی مثل ما بااین برنامه ریزی و لیگ افتضاحمان فرقی باشد
حیف از دو ریال پول که خرج این فوتبال بشود.چند تا مجری شبانه روز تمام تلاش خود را کردند تا مثلا بگویند ایران هم فوتبال دارد.من نمی دانم وقتی ما یک زمین استاندارد فوتبال نداریم چه اصراری است که پول این ملت که 8 شون همیشه گرو9 شون است خرج فوتبال کنیم.ما فوتبال نداشته.نداریم.وهیچ وقت هم نخواهیم داشت چون فوتبال ورزش پرخرج و پر دنگ وفنگی است.
با این بازیتون ویتنام داشت ژاپن را میبرد چی شده که به این ژاپن سوتی باختین پشت پرده مسائلی هست که اون ازمون خبر نداره وبیچاره بقیه با اون بازی مسخره اونم سه گل مایه ابروریزی
فوتبال برا مملکتی است که در همه زمینه ها اول است.و اضافه در آمد خود را خرج فوتبال کند.نه برای ما با این وضع فلاکت بار.
میخاستن انتقام پرسپولیس رو بگیرن هه هه
چرا از تجربه و دانش مسعود شجاعی و پژمان منتظری در این بازی حساس استفاده نشد؟! ژاپنیها هر وقت به زمین ایران
آمدند ، دفاع ایران سراسیمه و بچه گانه عمل کرد اما تیم حرفه ای ژاپن و سر مربی زیرکش رندانه بچه های بی تدبیر و ناشی ایران و کی روش لاف زن را به شدت تحقیر کردند .
ما فقط شانتاژکاری می کنیم... یمن. ویتنام جنگزده وچین با بازیکنان فربه را بردیم. آنقدر داد و فریاد کردیم. و ژاپن انتقام جدی گرفت وحقش بود
غم و نامیدی که سالهاست کشور را در بر گرفته است، حاصلی جز این شکست اندوهبار ندارد.
چه با کیروش، چه بی کیروش، عیار فوتبال ما همین بود. بردن یمن که چند ساله کشورش درگیره حنگ بوده که هنر نیست. تیمی که 40 سال است رنگ فینال آسیا را ندیده که نباید ادعای آقایی فوتبال آسی را بکند.
شکستن سنگین مردان پارس آریایی !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مردان پارس۳بار توانستند پشت سر هم قهرمان شوند ولی برنامه داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بردنی پارس هستین و موقع باختن ایرانی؟
بازی را ندیدم اما اونجا که نوشتید بازیکنان توپ را ول کردن و دنبال داور راه افتادن کاملا نشان دهنده سبک فوتبال ماست. البته فاصله فوتبال ما با ژاپن هم بر عکس حرف شما دقیقا همینقدره وقتی فوتبال زیبای ژاپن برابر بلژیک و بازی های سراسر دفاعی ایران در جام جهانی را مقایسه کنید می فهمید چی می گم
فقط بازیهای تدارکاتی با تیم های درپیت باشه. توی جام ملت ها هم فقط میتونی تیم های درپیت رو ببری.. و البته تا زمانی که کیروش مربی باشه کلا بردن سخته.
همون گل اول کل اعصاب تیم را به هم ریخت. به غفلت باختیم نه ژاپن. اما این بشه یک عبرت، البته اگر پند بگیرند
رفتیم تو یلن دفاعی. قبلا خوب بود تو پنالتی یا به داور می باختیم. الان بهمون توهین شد. خوب اینم تموم شود. بریم دنبال زندگیمون و مقاومت در برابر ظلم ترامپ.
لطفا تعصب و حاشیه را بذارید کنار
تیم ملی ما تا این بازی محک چندانی نخورده بود ولی تو این بازی چند مورد روشن شد.
1- اختلاف سطح حرفه ای فوتبال جهان و البته زاپن با فوتبال نمیمه حرفه ای ما
2- اختلاف سطح جنگندگی و حفظ توپ و پاس کار های تیم حرفه ای زاپن و ضعف خیلی نمایان تیم ما در این موارد
3- در واقع تو این بازی به جز چند موقعیت که اونم به خلاقیت های فردی بازیکنان ارتباط داشت تیم ملی ما هیچ برنامه ای نداشت و بیشتر اوقات اسیر حفظ توپ و بازی حرفه ای چشم بادمی ها بود
یمن و ویتانم و عراق ضعیف رو بردیم خوشحال شدیم عجب تیمی ساختیم. نمیدونم ما چرا اینقدر جو زده هستیم. هنر داشتید ژاپن رو میبردید. قبول کنیم فوتبال ما ضعیفتر از تیمهایی مثل کره و ژاپن و... است.
یمن جنگ زده رو برده بودیم ذوق میکردیم عجب بازیکنانی داریم.
فوتبال بر جنگ! پیروز شد، ژاپن با آرامش و خونسردی بازی کرد و ایران با استرس و خشم و عصبانیت... عصبانیت درونی ایرانیا تو زمین فوتبال هم خودشو نشون داد... ایران همش چشمش به فینال بود و ژاپن رو نمی دید! و اونو به چشم یه مزاحم میدید و سعی میکرد با خشم این مزاحم رو کنار بزنه و به فینال بره!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
مگه تو خواب فینال رو ببینیم. ژاپن مستحق برد بود و ایران هم نتیجه بازی رو باخت و هم اخلاق رو.آبرومون رو بردن. خشم و عصبانیت خیلی وقته که تو فرهنگ ما نهادینه شده. تا وقتی خواهان نابودی دیگر ملت ها باشیم، تا وقتی مرگ دیگر کشورها رو فریاد می زنیم، انتظار دارید خونسرد و شاد باشیم. متاسفانه خشم، عصبانیت، انزجار، وحشت در ما نهادینه شده.
برویدبرای ۴۳سال دیگر برنامه ریزی کنید!!!البته سرمایه های کشور را با اولویت هزینه کنیدفوتبال اولویت پنجاهم کشور است
مقصر این شکست فقط کی روشه. همیشه که بک نفر به عنوان فوروارد جواب نمی ده. مخصوصا که تارمی هم نبود. ده تا توپ واسه سردار فرستادند، ولی دفاع ژاپن از قبل دستو خونده بود و با پر کردن خط دفاعی اجازه حرکت به این سردار رو نداد. یه فرد مثل سردار چقدر بدود و چقدر انرژی بذاره، خلاصه توان انسانی حدی داره. از طرف دیگه نباید در خط میانی حهانبخشو می ذاشت. چون این بازیکن مصدومه و توانائی لازمه را نداشت و تقریبا در بازی هم کاری نتونست بکنه. کلا بد جینی و چند تا اشتباه از طرف با زیکنان، این شکست عجیب رو رقم زد.
باخت کی روش‌عمدی‌بود و این تیم تیم ایران نبود! چون وقتی خودش میگه تا نیم نهایی قول داده بود و از طرفی تیم کلمبیا رو‌ براش تدارک دیدند مشخص بود که بازی از قبل نتیجه اش مشخص هست! این هم گزینه فوتبالی اصلاح طلبان. در زمان تهدید نظامی استکبار بتون داخل قلب راکتور اتمی ریختند و از عمل نکردن ماهواره برتر مرحله سوم بسیار خوشحال بودند. از طرف بخش دفاعی ایران به دشمنان قول میدهند که موشک های ایران برچیده شود! تاریک خانه های بودجه و حیف و میل منابع و افزایش نقدینگی دادن تسهیلات بی بازگشت بانکی به عده ای خاص و باز گذاشتن مرزها برای قاچاق و غیره و غیره همه نشان میدهد ما با یک دولت و تقریبا مجلس ضد مردم طرف هستیم که هدفش بازی روانی با مردم هست
پاسخ ها
متاسفم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
حالت خوب نیستا..
تعویض های کی روش بی مورد. بود.
۲ تا گل ملس و خوشگل از ژاپن جون میخوریم تا یاد بگیریم بازیکن باد نکنیم !! کارلوس هم بره تعطیلات بازنشستگی رو پرتغال پیش دوستش مورینو بگذرونه !! برانکو و پرسپولیس هم زیاد کرکری برای ژاپن میخوندن و دیدیم که ژاپن لولشون کرد و گل ها رو هم همین بیراوند خورد ٬ یعنی فقط نگاه کرد بره تو دروازه !! ۲۰ ساله نشستیم بازیکن باد کردیم و هی گفتیم علی دایی ! علی دایی ! و حالا مشخص شده علی دایی یه قهرمانی آسیا هم نتوسته واسه کشور بیاره !
اگر کی روش در عمه عمرش یک جمله به درد بخور گفته ؛ ( کت قهرمانی برای ما بزرگ است ) می باشد!
در دوران تحریم انحلال فدراسیون پر خرج وبدون نتیجه فوتبال یک مطالبه ملی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
بهترین کار ممکن اینه که این ورزش رو تعطیل کنیم و پول های مفت و نفتی که داره تو ورزش خرج میشه رو بدیم به مردم بیچاره و بیگناه و مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن. آخه چه معنی داره ما پول هامونو تو فوتبال خرج کنیم.
همییییییییییییییشه بازیکنای ایرانی همین بودند و هستند و خواهند بود، همیشه بعد از چند بازی خوب جوگیر میشن، مغرور میشن، فکر میکنن آخرشن، تک تکشون فکر می کنن بهترین بازیکن دنیان، فکر میکنن دیگه فقط توی زمین وایسن نگاه کنن تیم حریف اینقدر پیش پا افتاده هست که به خودش گل میزنه میبازه... این میشه که آخرش میشه این... تا بوده همین بوده، احتمالش میرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
اصلا ربطی به غرور نداره! استعداد ورزش ما بیشتر از این نیست. متاسفانه مانند دیگر بخش ها. به همین فرغون سازی نگاه کنید. روزی که این صنعت شروع به کار کرد، همین ژاپن و کره کجا بودن. الان ما کجاییم و اونا کجا هستن. تو فوتبال هم همینه! ژاپن از سال 1980 شروع کرد به برنامه ریزی و سرمایه گذاری روی فوتبال
سنگینی پول مفتی رو که امروز به جیب بازیکن نما ها بابت بازی درخشان در مقابل تیمهای بزرگی چون یمن ، ویتنام ......ریخته شده ، تحرک از اونا گرفت مگه اون حلبی نقره ای چقدر می ارزید ، آفرین به کیروش و بچه هاش بهترین تصمیم و گرفتن و پول و با حلبی نقره ای عوض کردن
حیف شد تیم خوبی داشتیم، اگه تیم آرامش میداشت و فکر نمی کرد ژاپن هم چینه و باید لهش کنه و با خونسردی و حرفه ای گری بازی می کرد موفق می شد
با سلام
خدای ما تا حا با تیم آنچنانی بازی نکردیم بنظر من ایران اولین بازی اش را انجام داد و در اولین بازی !!!!!! نیز شکست خورد .
خبر خوب برای ایرانیهای عزیز که همیشه لابق بهترین هستن. ما همیشه لایق بهترینیم.درود بر ایران. درود بر مسئولین دلسوز.
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
الان مسولیین چندکیلوگوشت درخانه تان میفرستند
واقعیت داستان این هست که تیم ملی حمله کردن رو بلد نیست و تاکتیک کی روش برای حمله فقط یک چیز هست: فرستادن پاس از دفاع به حمله به امید اشتباهات مدافعان حریف. این تاکتیک شاید جلوی یمن، ویتنام یا چین سوتی پاسخ بده اما جلو تیم هایی که بلد هستند دفاع کنند هرگز جواب نمی ده. برای همینم با وجود اینکه 20 دقیقه زمان داشتیم حتی یک شوت تو چهارچوب و خطرناک نتونستیم بزنیم. این تیم شایستگی قهرمانی رو نداشت و فقط احساسی این تیم رو گنده کرده بودن. واقعاً خیلی ناراحت هستم. از شدت ناراحتی هیچ کاری حوصله ندارم بکنم. واقعاً نمی دونم چرا مردم ما انقدر احساسی هستند که تیم مزخرف و دفاع اتوبوسی کی روش رو انقدر گنده کرده بودن. کی روش هم بره نهایت یک مربی درجه چندم میاد. گویا قرار نیست ما برنده آسیا بشیم هیچ وقت.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دوست عزیز باید قبول کنیم که مقصر کیروش نیست!!! آخه مگه میشه کیروش به تنهایی فوتبال ما رو متحول کنه! وقتی به پایه ورزش اصلا توجه نمیشه، وقتی درست برنامه ریزی نمیشه، وقتی درست سرمایه گذاری نمیشه؟ بهترین مربی دنیا رو هم بیارید هیچ کاری نمی تونه انجام بده! مگه مربی تیم ملی می تونه بازیکن پرورش بده؟ مگه مربی تیم ملی می تونه استادیوم ورزشی درست کنه؟ مگه مربی تیم ملی می تونه فرهنگ مردم و بازیکنان ما رو تغییر بده؟ تا همین جا هم اگه اومدیم صرفا به خاطر شانس و اقبال و البته خلایقیت فردی بازیکنان و اشتباهات حریف هامون بود.
مقصر اصلی این باخت کیروش و سردار آزمون بودند
اگر از ژاپن حساب می بردیم و با بردن عمان و یمن نمی گفتم قهرمان شدیم الان حتما می رفتیم فینال
ما به خودمان باختیم
مثل سایر بخش ها باختیم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
الان هم اون مسئولین محترم بیان و در خصوص بانوانی که تونستن برن تو ورزشگاه های امارات و بازی تیم رو نگاه کردن اظهار نظر کنند. بله !!! بفر مایید چون چند تا خانوم تو استادیوم بودن بازیکنان تیم ملی به گناه افتادن و ........... واقعا متاسم برای این مردم
دوستان عزیز لطفا بیخودی حرص نخورید!ژاپن ۹۰ دقیقه تیم برتر میدان بود و حقش بود که برنده بشه! هر وقت مشکلات دیگه مملکت حل شد مشکل فوتبال هم حل میشه! بیشتر از این نمیشه گفت چون سانسورچی محترم سانسور خواهند کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دقیقا درست گفتین! تا وقتی به هر گوشه این مملکت نگاه می کنی فقط بدبختی و مشکلات رو می بینی، په انتظاری داریم که فوتبال تو این بلبشو بازار موفق بشه.واقعا حقمون هم نیمه نهایی نبود. اگه به عربستان، کره، استرالیا و قطر خورده بودیم که همون اول حذف می شدیم.
تیمی بودیم که در این چند بازی اخیر یک ضربه سر خطرناک نداشتیم. بجز یک ضربه جهانبخش دیگه یک شوت درست و حسابی نداشتیم. تیمی که فقط بلد بود پاسکاری کنه ولی برنامه ای برای گل زدن نداشت.
رامین رضاییان و کنعانی مقدم چرا؟؟؟؟؟؟؟
مسعود شجاعی چرا نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نبود طارمی ضربه زد.
رامین رضاییان در جام جهانی هم بازی با اسپانیا توپ را داد به حریف.
حیف حیف

زحمات کیروش خوب و عالی
چرا مدافعان این جوری بودند؟؟؟
جای سیدجلال خالی بود.
درور بر تیم و ملت ژاپن .
کیروش را به عنوان یک مربی باشخصیت و دوست داشتنی قبول دارم اما آقای کیروش وقتی اینهمه دشمن برای خودت در داخل درست میکنی نباید انتظار داشته باشی که به موفقیت کامل برسی. وقتی فضا را اینقدر سنگین میکنی که افراد موثر فوتبال، در ظاهر برایت آرزوی موفقیت کنند اما در باطن انتظار شکست تو را داشته باشند، باید اینروزها را میدیدی آقای کیروش. نیازی نبود در کوران مسابقات آسیایی و وقتی که هنوز اتفاقی نیافتاده به رقیبانت حمله کنی و قدرت هم افزایی را در این شرایط حساس از دست بدهی. کمی صبر و تحمل نیش و کنایه ها و در انتها جواب منتقدان را با قهرمانی ایران دادن آیا بهتر نبود؟ مگر شما نبودید که قبل از بازی رفت و برگشت پرسپولیس با کاشیما علیه برانکو مصاحبه کردید تا تمرکز تیم به هم بخورد؟ پس چرا به برانکو انتقاد میکنید که قبل بازی با عراق مصاحبه میکند؟
آقای کیروش رک بگویم کارنامه خارق العاده ای برای تیم ایران نداشتید. نه تیم ملی را در دو جام ملتها قهرمان آسیا کردید و نه در دو جام جهانی از گروهش بالا و به این کارنامه نمره متوسط به بالا میدهند نه عالی.
جناب کیروش حتما میدانند که هر مربی باهوشی میداند که موفقیت حاصل کار تیمی است و هیچ مربی ای هیچ قهرمانی ای در هیچ تورنمنتی به دست نیاورده مگر آنکه قبل از آن اتحاد همه عناصر موثر در موفقیت را جلب کرده باشد از مربیان گرفته تا مسئولین ورزش و سیاست. اکنون آقای کیروش مردم احساسی ما منتظر یک مصاحبه طوفانی از جانب شما بعد از این بازی هستند تا همگان را از قلعه نویی و برانکو گرفته تا مسئولین فدراسیون و ورزش و داور و غیره را به غیر از خودتان متهم کنید از جنس همان مصاحبه های آتشینی که دایی در زمان حضور در پرسپولیس علیه کاشانی میکرد تا بلکه همچنان محبوب مردم فراموشکار ایران باشید ولی واقعیت این است که یکی از بهترین و آماده ترین تیم های ملی چند دهه اخیر باز هم در آسیا قهرمان نشد و من با غلبه بر احساسات خودم، جنتلمنی و خوشتیپی شما، نقش شما را در این تراژدی کم نمیدانم.
شاید باورش برای دوستان سخت باشد ولی این متن را در بین دو نیمه بازی ایران یعنی زمانی که بازی مساوی بود، نوشتم.
از من می شنوید، ایران تیم قوی هست ولی اعتماد به نفس زیاد کار دستش داد. همه ایرانی ها رفتن به فینال را به عنوان یک پیشفرض در نظر گرفته بودند... به قول خودشان "ژاپن که خوراک ما است"...هروقت تیم ایران حریف مقابل را جدی بگیرد، بهتر نتیجه می گیرد و هرگاه تیم مقابل را آب خوردن تلقی کند، آن وقت پایان کارش تلخ است.
تا دیروز می گفتید که ژاپنی ها کوتوله اند از جناحین سانت کنند ما با بازیکنان بلند قد خود آنها را می بریم... چه شد که این کوتوله ها سامورایی از همان سوراخ به ایران گول زد... سوراخی که باور شما نمی شد.
چوب خدا صدا نداره آقای کیروش. باز هم به فرافکنی و متهم دیگران در شکستهای خودت ادامه بده
ما چقدر خوبیم! تیم سه تا خورده. اگر یک غفلت بود که میشد جبرانش کرد. مسئله بزرگ کردن اغراق لمیز یک تیمه که در جام جهانی فقط دفاع می کرد و باز هم حذف شد و حالا هم نهای توانش رو دیدیم. به جای خیالپردازی، الکی توقعات زیاد از این تیم نداشته باشیم تا بعدا سرخورده نشیم
چهارتا تیم یتیم رو برده بودیم فکر کردیم خبریه! عیار واقعی تیم در مقابل ژاپن مشخص شد
حالا اونهایی که میگفتند تاج بازنشسته بشه فوتبال از جام ملتها حذف میشه ببینن که حق خوری و نقض قانون چه مزه ای داره
اولا تیم ملی نیازمند یک بازیکن مدیر و مدبر و با ابهت است شبیه ناصر حجازی یا علی پروین ، ثانیا فوتبال ایران هم مثل
فرهنگمان خاله زنکی است و پدر جد کی روش هم نمی تواند برای ما کاری انجام دهد پس چه بهتر که بازیکنان سالمند تیم ملی را باز نشسته کنیم و بازیکنان جوان و با استعداد را از همه ایران جمع کنیم تا یک تیم ملی قوی و قبراق و با تجربه و حرفه ای برای سالهای آینده بسازیم .
این دفعه هر چقدر گشتیم هیچ بهانه ای پیدا نشد.
مربی نسبتا خوب ، پول خوب ،امکانات خوب.
یکی بازیکن های ایران و از تو حلق داور بیاره بیرون.
به نظر شما اون حجم گریس روی سر بازیکن های ما باعث سر خوردن توپ نمیشه.
ایرانیها به درد کار تیمی نمی خورن اگه همین پول و صرف ورزشهای انفرادی کنن
تبریک به کشور توانمند و شایسته، ژاپن. و اما ایران ... همانند همیشه، بازنده
خوب حالا برگردیم به اصل موضوع.1-چرا مردم غیور وبه فقر کشیده شده ایران باید درصف گوشت یخی با کارت ملی بایستند.2-چرا آموزش وپرورش به این وضع رقت بار دراومده3-چرا آقایون منتظر نیشخند خانم موگینی 9 ماه در انتظار نشستند4-چرا بمب اسرائیلی بر رروی ایرانی ها ریخته می شود هیچ کس صداش در نمیاد.5-چرا دو خودرو ساز پدر مردم رو درآوردند فریاد رسی نیست6-کارگری که چند ماه حقوق نگرفته چطور پاسخ اهل وعیال خود را بدهد.
پاسخ ها
سراب
| Germany |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ما برا این چیزا انقلاب نکردیم اقا جون
متاسفانه همه مطمئن بودیم که ژاپن را می بریم والا میشد با تمهیداتی مثلا استفاده از تخصص ناب صدا و سیمایی ها حداقل نتیجه را کاملا بر عکس نشان دهیم.
بنظرم جایزه ی زرشک طلایی رو باید تقدیم آقای کیروش و این تیم داغونش کرد که با کلی بوق و کرنا از گوشه کنار دنیا جمع کرد و اسمش رو تیم ایران گذاشت و تنها هنرشون پیروزی مقابل کشورهای داغون یا قعر جدول آسیاست و ظاهرا جلوی بقیه ی کشورها حرفی برای گفتن نداره . امشب اوجش رو دیدیم که چطور بهم ریخته بازی کردند و گل اول رو با ناشی گری محض خوردند و بعد از اون هم بجای برگشتن به بازی و غیرت نشون‌دادن٬ کل تیم فروپاشید. یک خسته نباشید ویژه هم به روانشناسان کنار تیم ملی عرض میکنم با این شاهکارشون. به نویسنده گرامی هم که ظاهرا هیجده سالشه و یادش نمیاد عرض کنم نسل طلایی ایران بیست سال پیش بود که توی همچین بازی ای چنان استرالیایی ها رو شوکه کرد که هنوز از یادشون نرفته.
وقتی بازیکنان ایران یاد نگرفته اند که فوتبال بازی ثانیه های سرنوشت ساز است و به جای اینکه اول توپ را به اوت بزنند و بعدا به سمت داور بروند ( آنهم فقط کاپیتان تیم ) ، کی روش که نمی تواند معجزه کند .
توهم فوتبالیست داشتن و فوتبالیست بودن و فوتبال ما را فلج کرده. کلا هیجانی هستیم و دارای توهم زیاد. هنوز بازی با ژاپن شروع نشده جام را در دستان خود می بینیم. آنقدر افراد را بزرگ می کنیم که می شوند اسطوره گویی صدها سال اسطوره اند.
تا این تفکرات را داریم هرگز در فوتبال و هیچ ورزشی موفق نخواهیم شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
دقیقا
چیزی که کاملا واضح بود عده ای از هواداران استقلال و سپاهان و تراکتور و...فقط بخاطر حسادت به موفقیت های پرسپولیس و برانکو بی جهت از کیروش حمایت کردند.ضعف کیروش از ابتدا مشخص بود و تیم ملی فوتبال ما هیچگاه غیر از دفاع اتوبوسی برابر تیم های بزرگ برنامه ای نداشت
دیگه هیچ حسی به کشورندارم اصلا ناراحت نشدم،خدااخروعاقبت مون رابه خیرکند
من هم مثل هموطنان نارحت هستم ولی ایرانیها خودشون رو از قبل تو فینال تصور می کردند درست مثل تیم انگلیس با کلی هیاهو میرند و در اخر بدون هیچ دستاوردی برمی گردند. کمی هم فروتنی بد نیست.
واقعا ناراحت شدیم این ژاپنی ها جام را از ورزشگاه آزادی قاپیدند حالا ما دنبال جام از دبی هستیم که باز هم حریف ما تیم با برنامه و سختکوش ژاپن است
من موندم تو پیش بینی ژاوی!!!! با سابقه بازی های دو تیم تو این جام، یک ذره ام باورم نمی شد پیش بینی ژاوی درست از آب دربیاد
من که بازی رو ندیدم ولی همه میگن سر یک اشتباه باختیم چرا یه اشتباه سه تا گل شده؟ فکر میکنم برای سه تا گل حداقل سه تا اشتباه نیاز داریم
حیف شد.اگر ایران از ژاپن برده بود سایپا و ایرانخودرو هم خودروهای مشتری ها رو فردا تحویل می دادند وگوشت کیلویی 10000تومان می شد و احتمالا آمریکا هم تحریم ها رو برمی داشت و دلار 100 تومان می شدو آب.برق.گاز.تلفن...مجانی می شد.
دوستان عزیز که از کیروش انتقاد میکنید! یادتون باشه ما یمن رو 5 بر صفر شکست دادیم تیم بدبخت و جنگ زده رو.
یادتون باشه تیم ملی پیرمردهای چین رو 3 بر صفر درهم کوبیدیم عمان رو که اصلا اندازه ای در فوتبال آسیا نیست 2 بر صفر نابود کردیم ولی دیگه خواهشا انتظار نداشته باشید از ژاپن 1 بر صفر ببازیم و یا خداناکرده مساوی کنیم و بعد توی پنالتی بهشون ببازیم!
خیلی خوبه که! اینطوری مردانه باختیم اگه باختن هم باشه باید همچین مشتی و پر گل ببازیم! آخه میدونید چیه اگه آقا غلامحسین پیروانی بود ما عمرا نمیتونستیم یمن رو شکست بدیم. پیشرفت فوق العاده ای که با این مرد پرتغالی کردیم رو خواهشا درک کنید. چقدر هماهنگ دفاع می کردن و همه با هم میرفتن حمله و اصلا سردار آزمون تنها نبود و همیشه دور و برش پر بودن از بازیکنانمون که بهش کمک کنن حتا گاها مشاهده شد بیرانوند هم توی حمله کمکش میکرد.
از تاکتیکشون که نگم براتون هر بازی تاکتیک متفاوت و منحصر بفرد طوری که هیچ مربی نمیتونست حدس بزنه.
توی این بازی هم مربی ژاپن اینقدر احمق بودن نتونست بفهمه که باید سردار آزمون رو مهار کنه. خلاصه سرتون رو بدرد نیارم خیلی کیف کردیم از این هوش و ذکاوت مربیمون و چقدر خوب ارنج کرده بود.
بازی برد و باخت داره امشب دو گل بسیار بی ارزش خوردیم و این شانس تیم ژاپن بود و یه مقدار هم غرور تیم ملی از بردهای قبلی چاشنی بازی بود که این هم باز شانس ژاپنی ها بود . متاسفانه .
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
یعنی به مربیگری و تاکتیهاش و شیوه حفظ روحیه تیم و اینها هیچ ربطی نداشت؟
تک تک بازیکنانمونو دوست داریم بهشون عشق می ورزیم چه ببرند چه ببازند. تو قلب ما جای دارید ما همیشه پشتیبان شماییم. جاوید باد ایران
بسکتبال تو راهه، می ترسم اونجا هم از ژاپن با این وضعیتی که تیم داره و ستاره هاشو بیرون گذاشته یه شکست دیگه از این کوتوله ها! بخوریم. از حالا بهتره مسئولین به فکر بسکتبال باشند
باید قبول بکنیم که فوتبال ایران و آسیا در حد و اندازه فوتبال امروز جهان نیست و هزینهای هم در این راه گذاشته شود با این اوضاع فوتبالی هدر دادن پول و امکانات کشور است ما باید به کشتی و امثال آن بها دهیم و در این فوتبال مفتضح را تخته کنیم چون بضاعتش هر کاری هم بکنیم همین است و جلو نمیرود چون سالهاست فوتبال ما به سختی گل میزند و به راحتی گل میخورد در یک بازی روان ودر یک بازی دیگر در حد یک تیم محله نازی آباد هم نیست
البته برای مدیران نا لایق ما کیروش خوبه تا بشونتشون سر جاشون

ولی
ولی
ولی

به اولین تیم قوی که خوردیم

3-0 باختیم
چى زمانى بازيكنان ايرانى بايد بفهمن وقتى داور سوت زد با اعتراض و سر و صدا نميتوان نظر داور عوض كرد ده بار حمله كردن به داور چرا نميدانم
عزیزان گوشت خوارفوتبال تمام شد.بدویدبه سوی صف گوشت
کی روش هم که رفت داداش، پول ها رو زد به جیب .....
يه چيزي خيلي ذهنم رو مشغول كرده
چطور ما هنوز جزء اولين آسيا هستيم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخ
بازيكنان ايران بايد باد بگيرند كه اعتراض به داور به ضرر خودشان تمام ميشود، از أصل بازى غافل ميشوند، انشااله دور بعدى
این هم از مدافع لیگ داخل. به جای ا امه دادن بازی سرگرم داور هستن. داوری که سوت نزده. البته این صحنه اتفاقی بود. در کل تیم ایران امروز توانایی بازیسازی نداشت. وگرنه یه گل رو میشد برگردوند. اون چرا مقابل ژاپن بابد با یه هافبک دفاعی بازی کنیم. چیزی که کاملا خواسته ژاپنی ها بود
در همان مرحله گروهی که تیم ملی جلوی عراق زایید معلوم بود که قهرمان نخواهد شد
گل اول نشانه فرهنگ دو کشوره اولی تا لحظه آخر می جنگه و پشتکار داره دومی از کارش میزنه و چشم امید به دیگری داره حال این دیگری خدا باشه یا داور یا تقدیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
جالب بود.
عده ای سر گشنه به بالین میبرند وقتی عده ای در پایتخت میشینند جلوی تلویزیون تخمه میشکنن و به اسم ورزش شکم گنده میکنند
هیچ فضیلتی ندارند ولی مرتب به برد این و آن افتخار میکنند
حرف حسابشون اینه: من آنم که رستم بود پهلوان
باخت مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران را به ملت ایران تبریک عرض می نماییم
خدایا اخه این همه رنج و بدبختی بس نیست!!!!! به خدا بعد از بازی مثل مرغ سر کنده شدم. دارم دیونه میشم. تو رو به قران مجید مردم بدبخت رو راحت بزارین!!!! تو این بدبختی ها تنها دلخوشیمون همین فوتبال بود که اونم نابودمون کرد. آخه یکی نیست به این .... ها بگه وقتی هنوز داور سوت نزده چرا توپ رو ول کردین و مثل گلادایتور ریختین سر داور!!!!! صبر کنین تو اوت بره بعد شروع کنین. واقعا باید هواپیمایی که می خواین با اون بیاین ایران و با موشک اس 400 بزنیم. بابا آخه اینجا و تو این بازی جای سوتی دادن بود. خدایا آخه چرا اینقدر باید عذاب بکشیم؟؟؟؟ مگه چه گناه کبیره ای مرتکب شدیم؟؟؟؟ نکنه نفرین شده هستیم. به خدا دیگه خسته شدم. لطفا یه سری به فضای مجازی بزنین و کامنت و نظرات غیر ایرانی ها رو بخونین!!!!!!!!! همه از باخت ما خوشحال شدن!!!! اونم نه خوشحالی از نوع و جنس فوتبالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هر به خدا گریم گرفت، سر درد شدم. آخه چرا ، مگه ما با مردم ژاپن چکار کردیم؟ آخه چرا آبرومندانه نمی بازیم؟ آخه چرا باخت هامون همیشه با ابرو ریزی و بی اخلاقی هست؟ آخه چرا همیشه باید از داور، زمین، آسمون و ... شاکی باشیم و در آخر هم با خفت برگردیم. خدا ازتون نگذره که حال خوبمون رو خراب کردین.
فوتبال و سینما باید تعطیل بشه
منابع مملکت را دود نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
فرهنگ سازي ورزش بسيار اهميت داره ورزش دود نيست! بلكه جاي دود رو ميگيره.
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خرج برای ورزش و فرهنگ حیف و میل نیست بلکه سرمایه گذاریه که تمام دنیا این کار رو بیشتر از ما انجام میدن
یادمه بیست سی سال پیش مثل این روزها تیم ملی خوبی داشتیم که کاندید قهرمانی آسیا بود اما همانند این روزها این جراید و امروز وب‌سایت‌ها بودند که با انتظارات کاذب بازیکنان را بیش از حد باد کردند و وقتی نیمه اول گلی نتوانستند بزنند در نیمه دوم با بی احتیاطی حمله کردند و برخلاف انتظار گل خوردند و شیرازه تیم گسست و حذف شدیم دقیقا همانند امروز.
خسته نباشید اهل فوتبال نیستم ولی شاهد تلاش های اعضای این تیم در گروه مرگ بودم تا قبل از بازی ژاپن هم با هر بازی ملت ایران واقعا شاد شدندقبل از بازی با یمن خیلی ها می گفتند حتما تیم ایران بد بازی خواهد کرد تا طبق خواسته ی دولت یمن خوشحال شود ولی دیدیم که مردانه بازی کردند موقع بازی با عراق هم از همین می گفتند ژاپن یک تیم قوی بود و خیلی هم خوب بازی کرد . رفتار منتقدین با فوتبالیست های ایرانی بی رحمانه است انگار چون نتوانسته اند حس پیروزی آن ها را ارضا کنند حکم به مرگشان می دهند
با عرض سلام
به نظرم نباید این همه مسایل را با هم قاطی کنیم
چرا وقتی می بازیم انگار همه چیز را در دنیا باختیم و چرا وقتی میبریم انگار همه چیز را در دنیا به دست آوردیم
فوتبال در درجه اول یک بازیست یک ورزش پس نباید این موضوع را با تمام مسایل کشور قاطی کنیم
درسته که در کشور مشکلاتی هست ولی باید بدانیم ابن کشور از تک تک افراد ساخته میشود پس بهتر نیست بجای این همه انتقاد تلاش بیشتری کنیم
به امید روزهای خوش برای تک تک مرمان سرزینم
چنان میگی نسل طلایی آدم نمیدونی تیم مایلی کهن با اون امکانات وبا اون نتایجش چی بگه برای نمونه یه بازیکن بگيد که اسم ورسمی نداشته کیروش کشف کرده انصاف هم خوب چيزيه
بخاین قبول کنین یا نه کیروش مربی تراز اولی نیست بر فرض محال که باشد قرار بود که با اومدن کیروش فوتبال ما متحول بشه آیا شد؟
قراربود چهار تا مربی ایرانی هم کنارش باشند تا از علمش استفاده کنن پس چی شد؟
ماخودمان کیروش مربی که فقط از فوتبال کمی دفاع بلداست راگنده کرده ایم که هروقت تیم نیاز به حمله دارد اینگونه تیم ازهم میپاشد
خداکند کیروش به تیم دیگری برود واگر در انجا توانست کاری انجام دهد شماراست میگویید اما مطمئن همانگونه که ما قطبی را بزرک کردیم وبعداز رفتن از ایران به هیچ جایی نرسید کیروش نیز به همان عاقبت دچار میشود
کی روش، برو
واقعيت امر اين است كه بازيكنان كشورمان از لحاظ قدرت بدنى كم آوردن به دليل آنكه در بازى هاى قبل تقريبا كل انرژى خود را مصرف كردن و به نوعى از نظر روانى جو گير شدن كه جام را خواهند برد و همين مسئله باعث باختشان شد البته بازيكنان ژاپن هم بازيكنان بودن كه در اورپا توپ مى زنند و آمادگى جسمى بالأترى را داشتن به هر حال فوتبال است مربى سر مربى نمى توانند معجزه كنند ، بازيكنان هستن كه بايد تلاش كنند . اگر بازيكنان كشورمان از نظر روانى و قدرت بدنى كم نمى آوردن شايد نتيجه در پنالتى زدن روشن مى شد كه اين چنين نشد ،
دوستان یه سوال
چیزی از ارزشهامون کم شد یا همش سر جاشون هستن ؟ برا دفعات بعدی که میخواد از ارزشهامون کم بشه لازم داریم
سوال من این هست با کدام مربی‌ داخلی‌ ما نمیتوانستیم به اینجا برسیم که کیروش رسید؟ کدام دست آوردی داشت که یک مربی‌ وطنی نمیتوانست داشته باشد؟ پول مردم را خورد یه آب هم روش و رفت. خودمان را گول نزنیم یک ملت در طول هست سال با پول خودش سر کار بود، با پول یتیم، پیرزن , پیر مرد و گور خواب،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
میشه دقیقا بگی به کجا رسیدیم؟ به کدوم جام؟
اینی که معمار لایق تیم ملیه...کیروشه؟ چقدر خنده داره این حرف..کیروش و معماری؟ به نظر من ابن مرد فوتبال ایران را 30 سال عقب انداخت..
سلام دوستان!
معمولا اکثر ما از باخت شدیدا ناراحت شدیم و با همون ناراحتی دست به قضاوت و سرزنش بازیکنان میزنیم.
فراموش نکنیم که در اون وقت کذایی سه تا اتفاق افتاد:
۱-فریب کاری بازیکن ژاپن با تمارض. این کار کاملا غیر اخلاقی بود.
۲- سوت نزدن داور و خطای تمارض نگرفتن. این تمارضها چون فریب داور و بازیکنان هستش، با جدیّت از طرف داوران برخورد میشه.
۳- ول کردن بازی توسط بازیکنان ایران. این یعنی بهزیکنان ما فریب تمارض رو خوردند. معمولا این اعتراضها طبیعیه، مخصوصا اگر بازیکن‌حریف خودش رو در حد زمین انداختن به تمارض زده باشه.

حالا، هیچ کسی به کار غیر اخلاقی بازیکن ژاپن اعتراض نداره، به کار مشکوک داور اعتراض نمیکنه، به اعتراض طبیعی بازیکنان ایران، اعتراض میکنیم!!!

دوستانی که اینقدر هی میکوبید! به نظر شما خود شما الان از روی عصبانیت و هیجان نیست که دارید عتراض میکنید؟!!!!!!!!
واقعا، اگر یک‌نیمچه خطا میشد و با اصلا نمیشد ولی بازیکن ژاپن پاش پیچ‌میخورد میافتاد و ایرانیها واکنش نشون نمیدادند و توپ و بازی رو متوقف نمیکردند، آیا الان همه اینها نمیگفتند چرا نایستادید و فِیرپلِی نکردید؟؟؟!!!!! حالا که برا حقشون ایستادند ولی داور نادیده گرفت، حداقل یه اعتراضی به بی اخلاقی بازیکن ژاپن و ناداوری هم داشته باشیم!!!!!
به عنوان یک ایرانی عرض میکنم ایران نیاز به فوتبال ندارد چرا چنین هزینه های نجومی و بی نتیجه ای میکنید در حالی که هر روز میشینید و برای یارانه مردم نقشه میکشید
هیچ چیز از ارزشهای بالای سر مربی بزرگ و بازیکنان عزیز تیم ملی کم نمی کند . اشتباه پورعلی گنجی بسیار بچگانه بود و از دست کیروش و بقیه بازیکنان هم خارج .. آفرین به همه بازیکنان آفرین به کیروش و آفرین به همه کسانی که با تمام وجودشان تا اینجای کار هم دل مردم را شاد کرده بودند ... کاش کی روش بماند .
این چه تحلیلیه که دارید؟! کجا استحقاق برد رو داشتیم در حالیکه ژاپن تقریبا با تیم دوم خودش یک سر وگردن از ما بالاتر بود و ما فقط پاسهای هوایی و اوت دستیهای بلند اوج برنامه امان بود!!
این چه تحلیلیه که دارید؟! کجا استحقاق برد رو داشتیم در حالیکه ژاپن تقریبا با تیم دوم خودش یک سر وگردن از ما بالاتر بود و ما فقط پاسهای هوایی و اوت دستیهای بلند اوج برنامه امان بود!!
چقدر خوب شد باخت وگرنه تو بوق کرنا میکردن که حالا شد....حالا یه بازی با عمان و چین داشت فکر کردن چه خبره تیم ایرانم مثل بقیه دنیا نیس که تا دقیقه 90 تلاش کنن و بدونن فوتباله اونقدر احساسین که گل اول خوردن تیم از هم پاچید
نبرد تویوتا با پراید معلومه نتیجش چیه زیاد خودتونو ناراحت نکنید با جو دادن و شعار دادن نمیشه نتیجه گرفت


این عالی بود
سلطان فقط برانکوی بی ادعا وباشخصیت
چرا ژاپن که یک کشور پیشرفته و ثروتمنده به کشور تحت تحریم ما 3 تا گل زد ؟! یعنی کارشون ناجوانمردانه بود؟!!!
حالانه اينکه توکشورماهمه چي گل وبلبله ماهمينم
حیف شد اگر قهرمان میشدیم کلی میشد مانور بدیم و کری بخونیم
این فقط یک بازی است که برد وباخت دارد فرهنگمان و اخلاقمان و وحدت مردممان را نبازیم هر کسی یک نظری دارد چرا به هم توهین می کنید ما یک ملتیم و همه ابادانی این ملت را خواهانیم چرا تا یکی نظرش مخالف ما بود توهین می کنیم ما سرزمین پوریای ولی هستیم که یک مسابقه را عمدا می بازد چون می داند برد و باخت خیلی مهم نیست مسابفه میدهیم که شاذ باشیم و با هم باشیم و د رکنار هم باشیم باختیم که باختیم اسمان که به زمین نیامده انوقتی بردیم که در این سرزمین پول ارزش ادم ها نباشد انوقتی بردیم که صداقت و درستی داشته باشیم انوقتی بردیم که در این سرزمین معتاد و سیگاری نباشد و انوقتی بردیم که مافیا ها نباشند انوقتی بردیم که ...
مگه قطر انتقام ما رو از ژاپن بگیره. امروز که قطر امارات پر ادعا رو نابود کرد. خدا کنه قطر قهرمان بشه. چون اگه ژاپن برای پنجمین بار قهرمان بشه دیگه دست یافتنی نمیشه. من یه پرسپولیسی هستم اما کاش فدراسیون بتونه کیروش رو متقاعد کنه و تا جام ملتهای بعدی باهاش قرارداد ببنده. خدایا لطفا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها