بازدید 2941

اعلام شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان علوم پزشکی

کد خبر: ۸۸۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 21 February 2019

راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش آنا، از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، شـرکت‌کننـدگان در آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بـا مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه از نتیجه آن مطلــع شوند.

زمان و نحوه مراجعه پذیرفته‌شدگان برای ثبت نام

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و پذیرش، پذیرفته‌شدگان باید شخصاً در روز شنبه چهارم اسفندماه ۹۷ با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای ذی‌ربط که نشانی و تلفن آن‌ها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان واحدهای پزشکی تهران و اراک نیز جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام مقتضی است به سایت آن واحدها مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز مقرر به‌منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام

اصل مدرک کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یا اداره کل تربیت‌معلم وزارت آموزش‌وپرورش و ریزنمرات دوره کاردانی به‌منظور معادل‌سازی واحدهای درسی، اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس ۴×۳، اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص‌کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته‌شدگان مرد از جمله مدارک مورد نیاز برای انجام فرآیند ثبت‌نام عنوان شده است.

تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت‌نام، فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌های که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته‌شدگان متقاضی ثبت‌نام قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس