بازدید 4156

ستاره بیمار تراکتور با کمک استوکس به ایران برگشت!

مدیران باشگاه تراکتورسازی از این دو با دسته گل استقبال کردند و به نظر می‌رسد مشکلی برای اضافه شدن اروین به جمع قرمزهای تبریز نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 21 February 2019

لی اروین مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز پس از چند ماه دوری به تبریز بازگشت.

به گزارش تابناک ورزشی ، لی هری اروین مهاجم بریتانیایی تیم تراکتورسازی که در نیم فصل اول عملکرد نسبتا خوبی داشت، پس از هت تریک در بازی با ذوب اهن، بدلیل بیماری روحی و روانی تبریز را ترک کرد اما بعد از تعطیلات نیز به این شهر بازنگشت و حتی باوجو بازگشت استوکس هم او در کشور خود ماند تا شائبه جدایی اش به وجود بیاید.

در خصوص او گفته می شد که به بیماری هایی چون افسردگی دچار شده اما مدیریت وقت باشگاه تراکتور یعنی علیرضا اسدی در این خصوص گفت که مدارک پزشکی این بازیکن مورد قبول باشگاه نیست و او باید به تبریز بیاید تا پزشک باشگاه وضعیتش را تأیید کند. اسدی همچنین از برخورد انضباطی با استوکس و اروین خبر داده بود. اما بعد از چند ماه استوکس به تبریز برگشت و حالا لی اروین نیز همراه با او به این شهر رفت تا کارش را با تراکتور از سر گیرد. این دو بامداد پنج شنبه وارد تبریز شدند و باید دید تصمیم مدیران باشگاه تراکتورسازی در خصوص این بازیکن چه خواهد بود.

مدیران باشگاه تراکتورسازی از این دو با دسته گل استقبال کردند و به نظر می‌رسد مشکلی برای اضافه شدن اروین به جمع قرمزهای تبریز نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی