بازدید 23177

چهره جدید اتوبوس‌ها در تهران

کد خبر: ۸۸۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴ 21 February 2019

مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از نصب برچسب در اتوبوس‌هایی خبر داد که فیلتر جاذب دوده بروی‌ انها نصب شده است.

به گزارش «تابناک»، علی پیرحسین لو در گفت و گو با ایسنا، در مورد نصب برچسب‌های جدید بر روی اتوبوس‌ها گفت: اتوبوس هایی که بروی آنها فیلتر جاذب دوده نصب شده است، برچسبی در راستای اطلاع رسانی بهتر بروی آن نصب شده می‌شود.

وی با بیان اینکه این فیلترها سبب می شود که هیچ دوده ای از اگزوز آنها خارج نشود و آلایندگی آنها صفر است گفت: این اتوبوس‌ها ناوگانی سالم برای حمل ونقل انبوه بر در شهر هستند که آلایندگی نیز ندارند.

مشاور فرهنگی معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تا به حال بروی 30 دستگاه اتوبوس که فیلتر دوده نصب شده، برچسب ها نصب شده، گفت: اکران این برچسب‌ها نشان دهنده تلاش مجموعه شهرداری است تا با مشارکت عمومی مردم هوای سالم‌تری را به تنفس کنیم.

وی افزود: همچنین اتوبوس هایی که از محل عوارض طرح ترافیک نیز خریداری می‌شود با نصب برچسب متمایز می شود تا اعتماد از دست رفته مردم به نهاد شهرداری بازگردد و همشهریان مطمئن باشند، عایدی شهرداری از محل پرداخت عوارض مردم برای رفاه خود مردم استفاده می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۲
جالب است خدا خیرتان دهد
پس دودشان کجا میرود؟
"این فیلترها سبب می شود که هیچ دوده ای از اگزوز آنها خارج نشود و آلایندگی آنها صفر است" واقعا؟ اوشون گفتن شما هم گفین بله حتما
به جای این کارا یکم داخل و بیرون اتوبوس رو بشورن آدم حالت تهوع نگیره
هزینه این برچسب ها از کجا تأمین شده است؟
توجیهات از پول مردم خرج کردن رو!!!!
چه زیبا
همه هنرآقای حناچی واسلافشان بعدازقالیباف این بوده؟
سلام ، آقا چه فرمایشه ما همه مطمئن هستیم که کل عوارض مالیات خرج کشورمون میشه !!! نمیشد که ما الان کلی مشکل داشتیم در خیابونامون به این خوبی بدون چاله چوله نبود وضیعت راههای بین شهریمون انقدر خوب نبود هوامون انقدر تمیز نبود، شهر انقدر تمیز نبود ، صدر صد ابی هست که به جوب برمیگرده ، مردم مام هر شبم همشون گوشت و مرغ میخورن ، همه چیز گل وبلبل اما این نقاشی رو اتوبوس به اون داغونی خنده دار میشه فکر کن رو ماشین این نقاشی رو بکشن بعد دود کنه من فکرکردم اتوبوس هیبریدی به ناوگان استفاده شده ، مدیونید فکر کنید پشت چسبوندن بنر رو اتوبوس اسقاط زدوبندی باشه اینو نوشتید ! من نوشتم براتون ! از کارامدی مسولین داریم لذت می بریم به به چه هوای تمیزی :))
چرا از سرویس های مدارس که از راهور و تاکسیرانی برچسب و در واقع به صورت قانونی اجازه حمل دانش آموزان را دارند و چندین سال هم به خاطر داشتن همین اجازه قانونی یا همان برچسب سرویس مدارس جریمه نمی شدند حالا به یکباره و وسط سال تحصیلی و بدون اطلاع قبلی از سوی شهرداری پیامک پرداخت عوارض ورود به طرح زوج و فرد به تلفن همراه ارسال می شود ؟ آیا این درست است که راننده ها تاوان کسری بودجه شهرداری را پرداخت کنند ؟ شهرداری چه مزایایی یا چه خدماتی به رانندگان سرویس مدارس فراهم کرده که عوارض طلب می کند ؟
سلام
به عمل کار بر آید به تبلیغات نیست.
باید دید رانت جدید برای چه کسانی ایجاد شده و می شود؟
ای کاش به جای تبلیغات که برای اصلاح طبا از نون شب واجب تر همه اتوبوس های تهران فیلتر رایگان نصب میکردید
دست یافتن به آلودگی صفر غیر ممکن است آقای دانشمند.
پاسخ ها
Navid
| United States of America |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
دوست عزیز
برخی از کمپانی های خودروسازی از نوعی
Catalytic conver
استفاده می‌کنند که تا ۱۵ سال و یا ۱۵۰ هزار مایل گارانتی آلودگی صفر رو دارند که اصطلاحا به خودروهای
PZEV
partial zero emission vehicle
معروفند
خوبه خدا کنه فراگیر بشه!
ای پر فریب چه احتیاجی برای خرج مضاعف برای نمایش گردانی است . اطلاع رسانی کافیه
ما برون را ننگریم و حال را / ما درون را بنگریم و قال را ( مولانا )
شهرداری اومده با کلی هزینه ؛ آرم پلاستیکی برجسته شهرداری رو روی مخزن های زباله نصب کرده ، کارهای شعاری بیخود بیفایده !!
باز خوبه تو این وانفسا یه خبر خوب شنیدیم.
کجایی قالیباف؟ اون همه پروژه عظیم
بعد تو سالی یک برچسب و فیلتر میزنن
حالا هی بجای بررسی سوابق کاری به لیست اصلاح طلب و اصولگرا رای بدین و مملکت رو از امثال قالباف بی بهره کنین. من که نمیگذرم
دود بدرود . یعنی سلام بردود . ازمردم کمک بگیرید تا جمله سازی یادتون بدن
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی