بازدید 13471
۲
سوژه

شفر‌خواستار‌اخراج‌گزارشگرِبازی‌استقلال‌ازکشور‌شد!

نمی‌دانم گزارشگر بازی امروز لباس چه تیمی یا چه رنگی را به تن کرده بود، اما اگر گزارشگری نمی‌تواند به مهدی رحمتی و پژمان منتظری یا هر بازیکنی احترام بگذارد و به هواداران احترام نمی‌گذارد، به نظرم باید به کشور دیگری برود
کد خبر: ۸۸۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ 20 February 2019

در ابتدای نشست خبری امشب شفر، محمدحسین زرندی، مدیر رسانه‌ای تیم استقلال گفت: ابتدا و پیش از شروع صحبت‌های آقای شفر باید بگویم وقتی وارد رختکن شدیم، بلافاصله صحبت‌های گزارشگر بازی (محمد سیانکی) را به ما انتقال دادند که گویا صحبت‌های خوبی درباره بازیکنان ما نگفته بود.

به گزارش تابناک ورزشی، وی ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید، رسالت یک گزارشگر بیان صحبت‌های بی‌طرفانه است و اینکه علیه کسی موضع نگیرد و نظرات شخصی‌اش را بیان نکند. امیدوارم گزارشگران عزیز این موضوع را رعایت کنند تا وقتی ما وارد رختکن می‌شویم، بازیکنان به سمت مربی نیایند که بگویند گزارشگر بازی صحبت‌های خوبی درباره آنها مطرح نکرده است. امیدواریم گزارشگران این موضوع را رعایت کنند.

در ادامه وینفرد شفر با جملاتی تند علیه گزارشگر بازی گفت: زمانی که یک رسانه، یک فرد رسانه‌ای یا یک مربی بخواهد در مورد بازیکنان ما صحبت کند،‌ خوب نیست. مهدی رحمتی 440 بازی در لیگ انجام داده است. پژمان منتظری بازیکن باکیفیتی است و به نظرم اگر 30، 35 یا 40 ساله هم باشد من برای او احترام قائل هستم. نمی‌دانم گزارشگر بازی امروز لباس چه تیمی یا چه رنگی را به تن کرده بود، اما اگر گزارشگری نمی‌تواند به مهدی رحمتی و پژمان منتظری یا هر بازیکنی احترام بگذارد و به هواداران احترام نمی‌گذارد، به نظرم باید به کشور دیگری برود. از شما اصحاب رسانه نیز تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آزادی آمدید تا بازی ما را پوشش بدهید. همچنین باید از هواداران‌مان نیز تشکر کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
دیگه قاطی کرده اساسی
واقعا که گزارشگری در سیما چندش آور شده است!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار