بازدید 4154
گزارش بازی

استقلال با دوگل به دوامتیازی تراکتور رسید

کد خبر: ۸۸۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ 20 February 2019

تیم‌های استقلال و پارس جنوبی جم از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه آزادی، به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 2 بر صفر استقلال به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، این اولین مسابقه آیاندا پاتوسی با پیراهن استقلال بود که علاوه بر تأثیرگذاری در گل اول تیمش، گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.استقلال با این پیروزی، 31 امتیازی شد و فاصله خود با تراکتورسازیِ رده چهارمی را به دو امتیاز کاهش داد.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری، روزبه چشمی، گادوین منشا (86 - اسماعیل گونسالوس)، آیاندا پاتوسی (76 - داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلی و اللهیار صیادمنش (88 - مرتضی تبریزی).

ترکیب پارس جنوبی:‌ رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، سعید محمدی‌فر، شهرام گودرزی، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده، مجید علیاری، محمد نوری (76 - ابراهیم صالحی)، کیوان امرایی (59 - فرزاد حاتمی) و عماد میرجوان (50 - روح‌الله سیف‌اللهی).

استقلال با دوگل به دوامتیازی تراکتور رسید

آیاندا پاتوسی بعد از جنجال روزهای اخیر مبنی بر ثبت قراردادش با باشگاه استقلال، در نهایت امروز برابر پارس جنوبی جم برای نخستین بار در ترکیب آبی‌ها قرار گرفت که در همین ابتدای کار نمایش درخشانی داشت؛ این هافبک آفریقایی با ارسال‌های خود از جناح راست زمین دو گل برای استقلال رقم زد و علاوه بر آن، با گردش توپ و پاس‌های در عمق خوب، شب درخشانی پشت سر گذاشت.

وینفرد شفر امشب ترکیب استقلال نسبت به دیدار برابر تراکتورسازی را متحول کرد و پنج تغییر در بین نفرات اصلی تیمش به وجود آورد که تیم او با حضور نفرات جدید و به ویژه پاتوسی، توانست نمایش خوبی ارائه کند و دوباره به یک پیروزی و یک کلین‌شیت دیگر برسد تا همچنان جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر بماند.

شرح گل

استقلال 1 - پارس جنوبی صفر (دقیقه 11: عماد میرجوان): ارسال پاتوسی از روی کرنر سمت راست زمین به طور اتفاقی و بعد از برخورد به پای میرجوان که قصد دفع توپ داشت، وارد دروازه خودی شد و گل اول استقلال به ثمر رسید.

استقلال 2 - پارس جنوبی صفر (دقیقه 38: آیاندا پاتوسی): کرنر اعلام شده به سود استقلال را پاتوسی با وریا غفوری کوتاه کار کرد که پاس به عقب مدافع راست آبی‌ها را پاتوسی با پای چپ فرستاد، اما مدافعان پارس جنوبی در دفع توپ ناموفق بودند تا توپ وارد دروازه شود و گل دوم استقلال رقم بخورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی