بازدید 10346

کابینت آشپزخانه خطی یا جزیره‌ای؟ امسال کدام مدل مد است؟

استادکار به‌عنوان بهترین اپلیکیشن درخواست خدمات که در شهرهای تهران، کرج و شیراز فعال است، یکی از بهترین روش‌های پیدا کردن نجار و کابینت‌ساز خوش‌قول را به شما ارائه می‌کند. به‌این‌ترتیب که برای پیدا کردن یک متخصص لازم نیست در خیابان‌ها به دنبال این افراد باشید بلکه از طریق اینترنت و با سفارش اینترنتی می‌توانید به بهترین متخصصان دسترسی داشته باشید.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 20 February 2019

آشپزخانه همیشه به‌عنوان قلب تپنده خانه شناخته می‌شود و همان‌طور که ما برای قلب خودمان ارزش قائل هستیم و با کوچک‌ترین احساس درد به دکتر مراجعه می‌کنیم، برای زیبا نگه‌داشتن آشپزخانه نیز برنامه‌های متنوع و نقشه‌های جذابی می‌کشیم. یکی از نقشه‌های جذاب برای تپنده‌تر کردن قلب خانه و یا آشپزخانه، استفاده از کابینت‌های زیبا و شیک است.

همین‌که حرف از عوض کردن کابینت‌ها به میان می‌آید، خانم‌ها مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف کابینت را از سر می‌گذرانند و در رویای خود، آشپزخانه را به مدل‌های مختلف درمی‌آورند. البته برای ساخت کابینت آشپزخانه زیبا و متناسب با دکوراسیون بهتر است در ابتدا شرایط آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و سپس از یک متخصص و کابینت‌ساز ماهر مشاوره بخواهید تا بهترین مدل‌ها را به شما معرفی کند. ما نیز در این مقاله سعی می‌کنیم با معرفی جدیدترین مدل‌های چیدمان آشپزخانه به شما کمک کنیم تا زودتر به مدل دلخواه خود برسید.

 کابینت آشپزخانه خطی یا جزیره‌ای؟ امسال کدام مدل مد است؟

مدل کابینت خطی

ساده‌ترین و یا شاید شیک‌ترین نوع چیدمان کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک، مدل‌های خطی هستند. در این سبک از چیدمان معمولاً از یک دیوار برای نصب کابینت‌ها استفاده می‌کنند و تا جایی که امکان داشته باشد سعی می‌کنند از کابینت‌های جادار استفاده کنند. در مدل‌های خطی معمولاً سینک ظرف‌شویی، اجاق‌گاز و دیگر اجزای آشپزخانه در کنار هم قرار می‌گیرند و برای یخچال جایگاه مشخصی تعیین نمی‌شود تا قابلیت جابجایی داشته باشد. همچنین در مدل خطی خبری از کانتر یا اوپن آشپزخانه نیست و به نظر می‌رسد که سالن پذیرایی و آشپزخانه باهم یکی شده‌اند. اما معمولاً میز نهارخوری به‌عنوان جداکننده محیط آشپزخانه از محیط پذیرایی شناخته می‌شود. اگر خانه شما کوچک است و به دنبال بزرگ‌تر نشان دادن پذیرایی خود هستید، امسال می‌توانید از این سبک استفاده کنید.

 مدل کابینت جزیره‌ای

کابینت‌هایی که به‌صورت جزیره‌ای چیده می‌شوند معمولاً  برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب هستند. زیرا این مدل برای آشپزخانه‌هایی با متراژ بیشتر از سی تا چهل متر مناسب است. در این مدل معمولاً سینک ظرفشویی در قسمت اوپن آشپزخانه کار می‌شود که نه‌تنها جلوه لوکس و منحصربه‌فردی به وجود می‌آورد بلکه احساس بهتری به خانم خانه حتی در زمان ظرف شستن می‌دهد. زیرا درحالی‌که ظرف می‌شوید، می‌تواند رو به اعضای خانواده که در پذیرایی نشسته‌اند باشد. اگر شما هم آشپزخانه بزرگی دارید و دوست دارید از مدل‌های جدید برای کابینت‌های آشپزخانه استفاده کنید به شما توصیه می‌کنیم امسال از این مدل بهره ببرید.

کابینت آشپزخانه خطی یا جزیره‌ای؟ امسال کدام مدل مد است؟

کابینت‌های ال و یو

اگر به دنبال یک آشپزخانه پر از کابینت هستید که بتوانید تمامی ظروف و وسایل را در کابینت‌ها جاسازی کنید، بهتری انتخاب برای شما مدل‌های L مانند و حتی  Uمانند هستند. زیرا در این مدل‌ها تقریباً تمامی دیوارهای آشپزخانه با کابینت پوشیده می‌شوند و حتی اوپن و کانتر آشپزخانه نیز می‌تواند از کابینت‌های جادار ساخته شود. اگر جادار بودن آشپزخانه برای شما مهم است و دوست دارید از تمام محیط آشپزخانه و کابینت‌ها بیشترین استفاده را ببرید، به شما توصیه می‌کنیم امسال از این مدل  برای ساخت کابینت استفاده کنید.

استفاده از شلف‌ها و قفسه‌های چوبی

اگر قصد تعویض کردن کابینت‌های آشپزخانه را ندارید اما به دنبال تغییر دکوراسیون آشپزخانه هستید به شما توصیه می‌کنیم از شلف‌ها و قفسه‌های چوبی برای  تغییر در محیط آشپزخانه استفاده کنید. زیرا امسال در طراحی دکوراسیون داخلی به چوب توجه ویژه‌ای شده است. سازه‌های چوبی نه‌تنها قابلیت ترکیب با هر نوع سبک از معماری داخلی رادارند بلکه حتی از این قفسه‌ها می‌توان به‌عنوان کتابخانه و یا جایی برای چیدن لوازم دکوری در اتاق پذیرایی و اتاق‌خواب استفاده کرد. البته برای ساخت سازه‌های چوبی بهتر است از به دنبال یک نجار خوب و خبره برای خدمات نجاری باشید.

استادکار چه خدماتی درزمینهٔ نجاری و ساخت کابینت ارائه می‌کند؟

استادکار به‌عنوان بهترین اپلیکیشن درخواست خدمات که در شهرهای تهران، کرج و شیراز فعال است، یکی از بهترین روش‌های پیدا کردن نجار و کابینت‌ساز خوش‌قول را به شما ارائه می‌کند. به‌این‌ترتیب که برای پیدا کردن یک متخصص لازم نیست در خیابان‌ها به دنبال این افراد باشید بلکه از طریق اینترنت و با سفارش اینترنتی می‌توانید به بهترین متخصصان دسترسی داشته باشید.

از ویژگی‌های استادکار این است که برای خدمات کابینت‌سازی و نجاری، خدمات بازدید و کارشناسی رایگان ارائه می‌کند و متخصصان با بازدید از محل موردنظر شما، کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را برای انجام خدمات بگیرید. همچنین تیم پشتیبانی استادکار در تمام مراحل انجام کار همراه شما خواهد بود و در صورت هرگونه سؤال و یا مشکل می‌توانید با این مجموعه تماس بگیرید و از راهنمایی‌ها و پشتیبانی‌های مناسب برای حل مشکل خود استفاده کنید.

اگر شما هم به دنبال این هستید که قبل از عید کارهای نجاری ساختمان و کابینت‌سازی خود را به یک متخصص بسپارید، همین حالا می‌توانید به اپلیکیشن و وب‌سایت استادکار مراجعه کنید و با بررسی قیمت‌ها، سفارش خود را به رایگان ثبت کنید و به خوش‌نام‌ترین متخصصان دسترسی داشته باشید.

کابینت آشپزخانه خطی یا جزیره‌ای؟ امسال کدام مدل مد است؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار