بازدید 6403
محمد کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی:

شروع اسفند با اوج‌گیری سکه در بازار تهران/ افزایش 8.5 درصدی طلا و سکه در پنج روز هفته/ جهش 150 هزار تومانی سکه امامی

امروز بازار سکه تهران همسو با افزایش قیمت اونس جهانی طلا و رشد نرخ ارز در بازار داخلی، به رشد قیمت ادامه داد. به گونه ای که سکه پس از مدت ها دوباره به کانال 4 میلیون و 700 هزار تومانی بازگشته است.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 20 February 2019

شروع اسفند با اوج‌گیری سکه/ افزایش 8.5 درصدی طلا و سکه در پنج روز هفتهامروز بازار سکه تهران همسو با افزایش قیمت اونس جهانی طلا و رشد نرخ ارز در بازار داخلی، به رشد قیمت ادامه داد. به گونه ای که سکه پس از مدت ها دوباره به کانال 4 میلیون و 700 هزار تومانی بازگشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه اول اسفندماه 97) بازار طلا و سکه، به گفته محمد کشتی آرای، نرخ انواع سکه با سیگنال افزایشی نرخ اونس جهانی طلا و تغییرات بهای ارز در بازار امروز، در مسیر صعودی حرکت کرده است. هرچند این فعال بازار طلا و سکه معتقد است امروز تقاضا با تغییر قابل توجهی روبرو نبوده است و روال عادی همانند روزهای قبل را سپری کرده است.

بر این اساس، محمد کشتی آرای، عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفت وگو با خبرنگار تابناک اقتصادی پیرامون روند نرخ گذاری امروز بازار سکه تهران اظهار داشت: امروز شروع بازار طلا و سکه تهران، با توجه به رشد 17 دلاری اونس جهانی در ابتدای صبح، در مسیر افزایشی حرکت کرد. همچنین با رشد نرخ ارز به حدود 13550 تومان، شاهد جهش نرخ سکه نسبت به روز قبل بودیم. در نتیجه‎ی این دو عامل (رشد اونس جهانی طلا و نرخ ارز) باعث افزایش دوباره بهای انواع سکه در بازار امروز شد.

شروع اسفند با اوج‌گیری سکه/ افزایش 8.5 درصدی طلا و سکه در پنج روز هفته

به گفته محمد کشتی آرای، امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به 4 میلیون و 710 هزار تومان افزایش پیدا کرد که نسبت به دیروز 150 هزار تومان گران تر شده است. همچنین بهای سکه تمام طرح قدیم 4 میلیون و 550 هزار تومان است. نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 610 هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و 660 هزار تومان معامله شده است. همچنین سکه های یک گرمی 810 هزار تومان می باشد. هر گرم طلای 18 عیار هم 436 هزار و 300 تومان قیمت گذاری شده است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، در بازار امروز تهران، یک میلیون و 890 هزار تومان است.

همچنین اونس جهانی طلا امروز با 17 دلار افزایش به 1344 دلار رسیده است.

به گفته کشتی آرای از ابتدای هفته تا به امروز، قیمت طلا و سکه 8.5 درصد رشد داشته است. همچنین امروز حباب سکه با توجه به منطقی بودن تقاضا نسبت به روزهای قبل، با کاهش به 370 هزار تومان رسیده است. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس