بازدید 8682

صدور مجوز واردات هواپیما

کد خبر: ۸۷۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 20 February 2019
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز واردات تعدادی هواپیما به کشور از سوی این سازمان خبر داد و گفت: کانال مالی برای خرید این هواپیما‌ها تعیین شده است.

به گزارش مهر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اخیرا از تلاش برای خرید تعدادی هواپیمای جدید و توسعه ناوگان هوایی کشور خبر داده بود.

وی درمورد نو یا دست دوم بودن این هواپیما‌ها تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که هواپیما‌های مذکور «هواپیما‌های خوب»‌ی هستند.

در همین ارتباط علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره جزئیات خرید این هواپیما‌ها اظهار داشت: قرار است به زودی تعدادی هواپیما از سوی شرکت‌های واردکننده هواپیما که همان شرکت‌های هواپیمایی هستند، وارد ناوگان حمل و نقل هوایی کشور شوند و سازمان هواپیمایی کشوری مجوز واردات این هواپیما‌ها را صادر کرده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ما به عنوان نهاد حاکمیت واردکننده نیستیم و دخالتی در کار نداریم؛ خود شرکت‌های هواپیمایی واردکننده این هواپیما‌ها هستند.

وی درباره کانال مالی واردات این هواپیما‌ها نیز گفت: خود ایرلاین‌ها کانال مالی برای واردات این هواپیما‌ها را ایجاد کرده اند.

عابدزاده از بیان نام کشور‌های فروشنده هواپیما به ایران خودداری کرد.

البته دیروز سید احسن علوی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفته بود عراق و ترکیه برای ایجاد شرکت‌های واردکننده هواپیما به ایران اعلام آمادگی کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی