بازدید 3493
ابوشریف:

ورشو نمایشنامه شکست خورده صهیونیست‌ها بود

کد خبر: ۸۷۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ 19 February 2019

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با اشاره به طرح‌های صهیونیست‌ها و حامیانشان گفت، آخرین توطئه‌ی آنها ورشو بود که آن نمایشنامه هم شکست خوردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، ناصر ابوشریف در مراسم چهلمین سالروز اهدای سفارت رژیم صهیونیستی به فلسطین طی سخنانی گفت: در این روز مبارک می‌توانیم بگوییم که یکی از پیامدهای انقلاب اسلامی را شاهد هستیم. انقلاب ایران بزرگترین انقلاب در تاریخ معاصر بود و تحول عظیمی را ایجاد کرد.

وی تصریح کرد:‌ این انقلاب سه شعار اساسی اسلام و فلسطین و جهاد را مطرح کرد که تحقق این شعار نیازمند فراخوانی تمام دنیا است. ما شاهد بودیم که تمام دنیا و مفسدین فی الارض علیه این انقلاب قرار گرفتند و توطئه کردند اما خوشبختانه تمام موانع و مشکلات پشت سر گذاشته شده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران همچنین بیان کرد: این سفارت‌خانه همان محلی است که از آنجا برای شاه تصمیم می‌گرفتند و دستورات از سفارت‌خانه‌های اسراییل و آمریکا و انگلیس در تهران اخذ می‌شد. اکنون بعد از 40 سال در برابر یک امتحان قرار داریم که از آن سربلند بیرون آمدیم.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تصمیم‌هایش مستقل بوده و بر اساس حاکمیت اسلامی است و اکنون نیز این نظام شکل گرفته و رشد خود را انجام داده و همواره پیروز است و به شعارهایش که همانا اسلام و فلسطین وجهاد بوده متمسک مانده است.

ابوشریف ادامه داد: اکنون جمهوری اسلامی ایران در برابر طرح‌های صهیونیستی و حامیانش به پیروزی رسیده و در آینده نیز می‌رسد. ایران در آخرین مراحل پیروزی خود قرار دارد و می‌تواند جهان اسلام را اداره کند به همین دلیل ما از همه می‌خواهیم پشت سر جمهوری اسلامی بایستند و حمایت کنند.

وی در ادامه بیان کرد:‌ نشست ورشو آخرین توطئه‌ای بود که به راه انداختند اما دیدیم که در نمایش نامه خود چطور شکست خوردند. مساله‌ی تبدیل سفارت اسرایل به فلسطین این نبود که تنها پرچم عوض شود بلکه این اقدام تحول عمیق 180 درجه‌ای بود که در این کشور اتفاق افتاد و امروز ایران روز به روز پیشرفت کرده و بازوان زیادی در منطقه دارد که نمونه‌های آن حماس و جهاد اسلامی هستند و ما به عنوان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به انقلاب عظیم اسلامی افتخار می‌کنیم و از تمام دنیا می‌خواهیم که در برابر توطئه‌ها بایستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار