بازدید 3303

قطع حقوق مربیان تیم‌های ملی کشتی ازطرف وزارت نفت!

با توجه به دریافتی بسیار اندک مربیان تیم های ملی نفراتی همچون غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و چند نفر دیگر از سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی با قطع حقوق و مزایا با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 18 February 2019

با وجود پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش ، وزارت نفت همچنان حقوق و مزایای مربیان تیم‌های ملی کشتی را در طول مدت حضورشان در اردوهای تیم ملی و رقابت‌های بین‌المللی پرداخت نمی‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان وزارت نفت از بیش از یکسال گذشته، در طول مدت زمان حضور مربیان تیم‌های ملی کشتی در اردوها، تنها به آن‌ها مرخصی بدون حقوق داده اند و حقوق و مزایا آن ها را کاملا قطع کرده‌اند.علی رغم رایزنی ها صورت گرفته از سوی سلطانی فر وزیر ورزش با مسئولان وزارت نفت و پس از گذشت حدود سه ماه از اعلام این موضوع که مشکل حل شده است، مربیان تیم های ملی همچنان با این دغدغه جدی روبه‌رو هستند.

با توجه به دریافتی بسیار اندک مربیان تیم های ملی نفراتی همچون غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و چند نفر دیگر از سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی با قطع حقوق و مزایا با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند. به نظر می‌رسد این مساله در صورت تداوم در ماه‌های آینده به یک بحران برای مربیان تیم های ملی کشتی تبدیل شود که قبلا کارمند وزارت نفت بودند و در فدراسیون کشتی مامور شده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان