بازدید 2266

فراخوان مشمولان فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها

کد خبر: ۸۷۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 18 February 2019

سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ماه ۱۳۹۷ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ماه سال ۱۳۹۷ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی، پلیس +۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است که مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه اول اسفند ماه ۱۳۹۷، و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت هفت صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حاضر شده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای این دسته از افراد در برخواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان