بازدید 5000
۲

واریز بسته حمایتی جاماندگان از ۱۵ اسفند

کد خبر: ۸۷۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 18 February 2019
مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه از موافقت سازمان برنامه و بودجه برای تأمین اعتبار بسته حمایتی یک میلیون نفر از جاماندگان خبر داد.

به گزارش «تابناک» احد رستمی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: اعتراض افراد جامانده از بسته حمایتی بررسی شده و قرار است این بسته‌ها به یک میلیون نفر داده شود.

وی افزود: سامانه‌های #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* اعتراضات را ثبت کرده اند و اطلاعات افرادی که مشمول بسته حمایتی می‌شوند، مشخص است.

رستمی تصریح کرد: ۲ میلیون نفرنسبت به عدم دریافت بسته کمک معیشتی اعتراض داشته اند که به همه آن‌ها این بسته‌ها واریز نمی‌شود.

وی گفت: وزات رفاه به همان شماره تلفن همراهی که خانوار‌های مشمول اعتراض خود را ثبت کرده اند پیامک ارسال خواهد کرد و نسب به واریز و میزان بسته واریزی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه ادامه داد: به محض تخصیص بودجه واریز‌ها آغاز می‌شود که به همین منظور نامه‌نگاری با سازمان برنامه و بودجه آغاز شده و آن‌ها نیز قول داده‌اند تأمین اعتبار کنند و چنانچه مشکلی نباشد، تا ۱۵ اسفند بسته حمایتی به حساب خانوار‌ها واریز می‌شود.

رستمی گفت: رقم بسته کمک معیشتی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
بابا دلار و قیمتها رو کنترل کنید با بسته که مشکل حل نمیشه
مایه شرمساری است که پس از گذران 40 سال، من معلول با داشتن مدرک مهندسی، چشم انتظار بسته حمایتی باشم! بسته ای که هنوز بدستم نرسیده و حداکثر 200 هزار تومان ارزش خواهد داشت. کاش بجای تحصیل در دانشگاه در یک مغازه پادوئی می کردم و پس از گذشت این مدت مطمئناً صاحب مغازه ای هر چند کوچک برای خودم شده بودم. مهندس نبودم و بقال می بودم! افسوس که زمان به عقب باز نمی گردد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی