بازدید 5160

انتخابات فدراسیون جودو با حضور ناظر فدراسیون جهانی!

شنید‌ها حاکی از آن است که از سوی فدراسیون جودو نامه‌ای به فدراسیون جهانی ارسال شده تا ناظر خود را برای حضور در مجمع انتخابات ریاست این فدراسیون به ایران اعزام کند اما فدراسیون این موضوع را تکذیب می‌کند!
کد خبر: ۸۷۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 18 February 2019

طی چند روز گذشته سیدمحمدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها تاریخ انتخابات روسای هشت فدراسیون را اعلام کرد. وی در صحبت‌های خود زمان انتخابات فدراسیون جودو را 25 اسفندماه اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هرچند که این روزها شنیده شده احتمالا زمان انتخابات ریاست فدراسیون جودو به دلایل نامعلومی تغییر خواهد کرد و گویا قرار است 15 اسفندماه مجمع انتخابات برگزار شود. در حال حاضر عمادی سرپرست فدراسیون جودو است و شنیده‌ شده که از سوی فدراسیون جودوی ایران به فدراسیون جهانی نامه‌ای ارسال شده مبنی براینکه فدراسیون جهانی یک نفر را به عنوان ناظر برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون جودو به ایران اعزام کند!

انتخابات فدراسیون جودو با حضور ناظر فدراسیون جهانی!

برای صحت و سقم ماجرا فارس با مدیر جدید روابط عمومی فدراسیون جودو تماس گرفت، اما وی چنین موضوعی را تکذیب کرد!

حضور نماینده فدراسیون جهانی در مجمع انتخابات یک فدراسیون ملی شرایط خاصی را می طلبد که وجود نماینده فدارسیون جهانی را الزامی می کند که مهمترین آن تعلیق آن رشته است. همانند اتفاقی که در سال 2006 برای فوتبال افتاد و کمیته انتقالی برای این رشته تعیین شد و در نهایت انتخابات این رشته با حضور نماینده فیفا که در کمیته انتقالی حضور داشت، برگزار گردید. اما فدراسیون جودو تا به امروز مشکل تعلیق نداشته و این گزاره مردود است.

در مرحله دوم اختلافات عمیق و لاینحل میان مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون آن کشور مربوطه می تواند پای فدراسیون جهانی را به مسائل داخلی و انتخابات فدراسیون های ملی باز کند که در حال حاضر نیز هیچ اختلافی بین این مجموعه‌ها وجود ندارد. بنابراین وقتی شنیده می‌شود که از سوی فدراسیون جودو چنین نامه‌ای مبنی بر حضور ناظر بین المللی به فدراسیون جهانی ارسال شده، جای تعجب بسیار دارد! البته مدیر روابط عمومی فدراسیون جودو که تازه به مجموعه فدراسیون جودو پیوسته چنین موضوعی را تکذیب می‌کند!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار