بازدید 25194

آقای وزیر صنعت؛ صبر و تحمل مردم هم حدی دارد!

گویا قرار است، باز هم خودرو مقدمه‌ای بر افزایش قیمت‌ها در سایر حوزه‌ها باشد. همان افراد سودجویی که پیشتر در مورد آن‌ها صحبت شد، حالا به بهانه «پالرمو»، «اینستکس»، «فرارسیدن سال جدید» و ... باز هم می‌خواهند وضعیت را دچار نوسانات شدید بکنند، انگار قرار نیست این مناسبت‌ها و اتفاقات ـ چه خوب و چه بد آن ـ در نهایت یک بار هم که شده به نفع مردم و جیب آن‌ها باشد و همیشه خروجی‌ها به سمت جیب دلالان، سوءاستفاده کنندگان و امثال آنهاست.
کد خبر: ۸۷۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 18 February 2019

چند روزی است، با وجود تلاش برخی مدیران در بخش های مختلف برای برگرداندن ثبات به اقتصاد کشور، شاهدیم که تحرکات جدیدی از سوی عده ای در حال انجام است تا بار دیگر کیسه عده ای را پر کنند و جیب بخش های بزرگی از مردم را خالی. حالا نه حکایت خارجی در کار است، نه تحریم دیگری که نگرانی ناشی از آن بازار را دچار تغییر تحول کند، در بهترین حالت می توان سودجویی عده ای را در داخل دلیل این تغییرات قیمتی اخیر دانست.

به گزارش «تابناک»؛ هرچه جلوتر می رویم و وضعیت کشور و اقتصاد را می بینیم، متوجه می شویم، بیشتر از آنکه تحریم های خارجی و فشارهای آمریکا بر وضعیت کشور تأثیرگذار باشد، چوب ناکارآمدی، سوء مدیریت و تحریم های داخلی را می خوریم و به ویژه در سالیان اخیر و در دو دولت گذشته و فعلی، بیش از هر زمان دیگری شاهد چنین وضعیتی هستیم. همین شده که در این سال ها تحریم ها بر خلاف سال هایی که پس از انقلاب گذشته، تأثیر خود را بیشتر نشان داده است.

در این سال ها برخی در کشور پیدا شده اند که به هر بهانه ای می خواهند جیب خود و عده ای خاص را پر کنند و به همین ترتیب اقشار ضعیف و ناتوان جامعه را زیر بار زیاده خواهی ها و سودجویی هایشان له می کنند. کشور و جامعه هم از این ناحیه به شدت آسیب دیده است، به گونه ای که در شش، هفت سال اخیر با کاهش شدید ارزش پول ملی، افزایش بی حد و حصر قیمت ها و فقیرتر شدن بخش های ناتوان و مستضعف جامعه مواجه شده ایم.

کارشناس حقوق قضایی را چه به وزارت صنعت؟!/ تحریم‌ها اثر ندارد؛ خودتحریمی می‌کنیم!

این در حالی است که انقلاب اسلامی در روزهای اخیر، مرحله نخست خود را که رسیدن به بلوغ بود، پشت سر گذاشت و جشن چهل سالگی اش را برگزار کرد، اما عده ای برای خراب کردن همین مناسبت هم که شده، همه توان و تلاش خود را به کار بستند تا از طریق به هم زدن وضعیت بازار و اقتصاد کشور، تلاش های صورت گرفته برای ثبات اقتصادی طی ماه های اخیر را ناکام بگذارند و بار دیگر به نفع جیب خود و عده ای خاص کار کنند.

انقلابی که قرار بوده به شایسته گزینی و شایسته سالاری منتج شود، در لابلای همه تلاش های صورت گرفته برای این امر بعضا برخی مسائل و انتصابات را به خود می بیند که نشان می دهد، در برخی موارد تلاش برای انتخاب نیروهای خبره و متخصص به نتیجه نرسیده و اتفاقا در همین حوزه ها هم به شدت آسیب پذیر بوده ایم و این آسیب پذیری همچنان ادامه دارد. یکی از این عرصه ها، عرصه اقتصاد است.

کشور در سال های پس از انقلاب در حوزه علم و فناوری، ارتقای توان دفاعی و نظامی، دستیابی به صنعت هسته ای بومی، علم ژنتیک و سلول های بنیادی، توسعه بهداشت و درمان و تربیت متخصصان خبره در این حوزه و مسائلی از این دست به شدت پیشرفت کرده است و تنه به تنه کشورهای سرآمد دنیا در این حوزه ها می زند، اما همچنان کمیت اقتصادمان به شدت لنگ است و در این حوزه ضعف های فراوانی داریم.

در همین روزهای اخیر، معاونت پارلمانی وزارت علوم در نامه ای به معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی اسامی چند تن از وزیران دولت را که خواسته شده بود بررسی هایی درباره مدارک تحصیلی آنان صورت بگیرد، زده بود که مطابق با آن مشخص شد وزیر صنعت، معدن و تجارت بر خلاف آنچه عنوان می شود، دارای مدارک فوق لیسانس و دکترای علمی و مورد تأیید وزارت علوم نیست.

طبیعتا اشخاص خبره، متخصص، توانمند و دارای مدرک علمی معتبر و مرتبط با حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت در کشور کم نداریم، اما وقتی یک کارشناس حقوق قضایی مدتی به عنوان رئیس کمیسیون صنایع مجلس و بعد هم به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزیده می شود، طبیعتا نباید از وضعیت بازار خودرو و امثال آن، بیشتر از این چیزی که این روزها شاهد آنیم، انتظار داشت.

بازار خودرو در حالی که خودروسازان هیچ خودرویی برای تزریق به بازار ندارند و هر روز دچار نوسانات خاصی است، پیش فروش خودرو ممنوع می شود، اما خودروسازان وطنی برای سال 99 خودرو پیش فروش می کنند و هیچ کس هم نیست که صدایی از او بلند شود که واقعا ایران خودرو و سایپا در حال خدمت به مردم، کشور، اقتصاد و مقابله با تحریم ها هستند یا برعکس، به اثرگذاری تحریم ها از طریق اقدامات و تصمیم گیری های نادرست خود کمک می کنند؟

دولت «حسن روحانی» که قوه مجریه قبل از خود را به دلیل عدم توانایی در کنترل قیمت ها، بکارگیری افراد غیر متخصص و کاهش ارزش پول ملی در تبلیغات انتخاباتی سال 92 به شدت تخطئه می کرد، امروز به همان وضعیت دچار شده است. یعنی هم در کنترل قیمت ها ناتوان است، هم افراد نخبه و متخصص را به کار نمی گیرد و هم اینکه عملا اقدامی برای جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی انجام نمی دهد. این می شود که در دو روز قیمت خودروهایی که پیشتر سر به فلک کشیده بود، در حال عبور از فلک هم هست!

گویا قرار است باز هم خودرو مقدمه ای بر افزایش قیمت ها در سایر حوزه ها باشد. همان افراد سودجویی که پیشتر در مورد آنها صحبت شد، حالا به بهانه «پالرمو»، «اینستکس»، «فرارسیدن سال جدید» و ... باز هم می خواهند وضعیت را دچار نوسانات شدید بکنند، انگار قرار نیست این مناسبت ها و اتفاقات ـ چه خوب و چه بد آن ـ در نهایت یک بار هم که شده به نفع مردم و جیب آنها باشد و همیشه خروجی ها به سمت جیب دلالان، سواستفاده کنندگان و امثال آنهاست.

آقایان در جریان باشند که «آستانه تحمل مردم» ناشی از کاهش ارزش پول ملی، کاهش ارزش دارایی هایشان و گرانی های افسارگسیخته خیلی وقت است از حد مجاز گذرانده شده است و اگر افرادی هستند که می خواهند امتحان مجددی در این زمینه بکنند، باید بگوئیم که نتیجه خاصی جز نابودی بخش های آسیب پذیر جامعه و شدت گرفتن اعتراضات نخواهند گرفت. این رویه دودش به چشم کشور خواهد رفت؛ باید خیلی زود برای این وضعیت فکری کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۲۱۲
چرا وزیر صنعت

اصل کاری ریس جمهوره

چرا میترسید واقعیت بعد از 6 سال سکوت و حمایت از این همه بی تدبیر دولت بی برنامه و فشار بر روی مردم بیان کنید

این همه دروغ دو پلو حرف زدن دولت توی مسایل مختلف

خجالت هم خوب چیزی

وجدان هم خوب چیزیه

رسانه تا کی؟؟؟
پاسخ ها
ابوذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
چرا مردم را دعوت به شورش می کنید ؟ صندوق رأی را برا چی گذاشتن ؟ موقع رأی دادن چشاتون باز کنین تا الآن دهانتون بسته بشه . به قول آقا خروسه لعنت برچشمی که بی موقع بسته بشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
یه نگاه به لیست قیمت فروش فوری بندازین دود از سرتون میره قیمت خود کارخونه 206 تیپ 2 شده 73تومن صندوقدارش 84تومن و...
ماشین احتکار میکنن،خودشون قیمت حاشیه بازار مشخص میکنن، بعد خودشون قیمت 5درصد حاشیه بازار رو تعیین میکنن بعد در حالی که کلی ماشین تحویل نداده هست برای جا انداختن همین قیمتهای دلالی فروش فوری میذارین به اسم تنظیم بازار! و قهرمان ماجرا اینجوری همه مسئولین هم تبرئه میشن که مقصر نیستند ولی دارن به ریش ملت میخندن . واقعا تا کی باید تحمل کرد؟مگر چقدر ظرفیت تولید دارین که میخواهید قبل سال تحویل بدین؟ کجای دنیا اینجوریه؟ چرا صدا ملت درنمیاد؟ تا کی باید این دور باطل ادامه پیدا کنه؟ مگر مردم چقدر جا دارن که اینقدر فشار میدن؟به خدا اون روزی که گفتن ماشین قبل بهمن رو به قیمت قبل میدیم گفتم کاسه ای زیر نیم کاسه هست اینا جایی نمی خابن آب زیرشون بره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
تابناک نباید این نظرات که حاوی توهین به منتخب ملته رو منتشر کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
تو مطمئنی فقط رییس جمهورمقصره الان رییس جمهوره با دنیا قطع رابطه کرده یا آزمایش موشکی انجام میده و صدای مردم رو نمیشنوه فک کردی مردم قاق هستن چطور دوسال پیش که برجام بود و ۱۵۰ میلیارد دلارو دو دستی تقدیم شما کرد خوب بود.همتون مسئول هستین از رفسنجانی و احمدی و روحانی و بالا تا پایین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
نه قربونت اصل کاری رییس جمهور نیست!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اگه خوب کار میکرد میگفتن اصل کار رییس جمهوره اما الان...!؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
@ابوذر

وقتی میتونید ادعا کنید مردم اشتباه انتخاب کردند که گزینه های انتخابی بد و بدتر نباشند
خود رئیسی الان از ته دل خوشحاله که رئیس جمهور نشده ,تحریم های آمریکا کمر مملکت رو شکسته
چرا متوجه نیستید مشکل در ریشه هاست نه در انتخاب ها
,همچین میگی مردم اشتباه انتخاب کردند که هرکی ندونه فکر میکنه یک متخصص اقتصادی با سواد رقیب روحانی بوده,
طی 6-7 سال اخیر با کاهش شدید ارزش پول ملی، افزایش بی حد و حصر قیمت ها و فقیرتر شدن بخش های ناتوان و مستضعف جامعه مواجه شده ایم
چون :
افزایش حقوق ها با تورم واقعی برابر نبود و به یکباره که دلار قیمتش آزاد شد حقوق ها با آن رشد نکرد بلکه هزینه ها رشد کرد ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
حقوق بدون پشتوانه یعنی تورم چندین برابر میبینی همین الان دلار چطوری روز به روز گرون میشه اون موقع هم اجناس روز به روز گرون میشه و پول ملی فقط به درد سوزاندن در آتش و گرم کردن خواهد خورد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
ریشه مشکلات را باید برطرف کرد و فقط رونق اقتصادی و تولید میتواند کشور را از اوصاع وحشتناک فعلی که هر روز بدتر میگردد نجات بدهد
و تا با دنیا کنار نیاییم و روابط عادی سالم سیاسی مان راه نیفتد تولید و تجارت با دنیا به راه نخواهند افتاد
ممکن نیست تا به آرامش و توسعه و رفاه برسیم
متاسفانه اختلاف طبقاتی و درآمدی بسیار زیاد بین مسولین و مدیران کشور و ۹۰ درصد مردم باعث شده تا مسئولین اصلا عمق فاجعه و کمبودها و نگرانی های مردم را درک نکنند
و به همین خاطر فقط شعار میدهند و سخنرانی میکنند
، نمی فهمند که مشکلات جدی ، واقعی و خطر ناک است
تا دیر تر نشده به داد مردم برسید
علی رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
حقوق بدون پشتوانه یعنی تورم چندین ...
جواب به نظری که مطرح کردید : این حرف شما یعنی اینکه مردم جامعه و قشر حقوق بگیر باید هزینه تورم رو از جیبشان پرداخت کنند نه دولت و ثروت مندان ... چون مطابق تورم نرخ حقوق کارمند رشد نمی کند ...
اینقدر مردم احمق فرض نکنید

بابا ماهی 1.5 تا 2 میلیارد برای سوریه یمن خرج کردن طی 7 سال همی می شود
خودمون به خاطر اینکه نتوانستیم اسلحه ومهمات بخریم مجبور به پذیریش قطعنامه شدیم
بابا ما جبهه سال 67 مهمات نداشتیم
تو این 7 سال تمام پول ها رفته جنگ
چه ربطی به وزیر و و کیل دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
آن فردی مردم را احمق فرض میکند که هنوز نمیداند دلیل اصلی این بحران حراج طلای بانک مرکزی و سکه و دلار چهار هزار و دویستی بین یک مشت دلال و رانتخور و مفسد و آقازاده است و حمایت از قاچاقچیان یقه سفید و دانه درشت، دلیل اصلی مشکل اینهاست، تحریمهای ترامپ و کمک به کشورهای دیگر شاید بیست درصد دلیل این بحران اقتصادی باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
دوباره این ها پیدا شدند اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟
اره پول ها رفته به انجا که بدهی های خارجی ایران نه تنها افزایش یافته بلکه کاهش هم یافت
!!!
یک چیزی شمایی که اینقدر دلواپس پول در خارج هستی لطفا از این بعد پول را خرج جنس های خارجی نکن تا برود به جیب کارگر خارجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اون کد خداتون که می پرستین خودش گفته ایران کلا ۱۶ تا در این سالها خرج کرده
یک چیزی چرا در پارسال خبری از این گفته های شما نبود و امسال با بالا رفتن دلار و بعد ان دیگر کالاها بالاتر رفت صداتون در امده در حالی که جنگ سوریه ۸ ساله شده
حالا کی احمق شده عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
ببخشید دیگر کشورها هم در جاهای خارج از کشورشون خرج می کنند ولی چرا انها تورم ما را ندارند جناب؟
جناب جهت اطلاع کم شما قدرت خرید شما با اینکه قیمتها بالاتر رفته از خیلی از کشورهای منطقه
بیشتر است
و یک چیز می گویم اویزون گوشت کن با همچین تفکرات شما ۱۰۰ سال دیگر هم وضعتون همین است به خاطر اینکه هنوز هم ملت و هم سران اداره کنندگان بلد نیستید دخل و خرج یک کشور را درست
مدیریت کنید و افرادی مثل شما به جای اینکه بروند علت مشکلات را جستجو کنند می روند دنبال مشکلات فرعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
حالا سوریه بخاطر اعمال فشار استراتژیک به اسرائیل قابل قبول بود ولی یمن باعث جنگ با عربستان و اعمال فشار آمریکا شد یه اشتباه استراتژیک که به قیمت ۲۰ سال عقبگرد انقلاب تموم شد الان نه پایگاه در خارج دارن نه در داخل پشتیبان ملت را
تابی جان سانسور نکن راس میگی منتشر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
بر فرض که کل پول ها به انجا نرود یعنی فکر می کنی که افزایش قیمت نخواهید داشت؟
اصلا از اقتصاد چیزی نمی دونی و فقط یک چیزی می گی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
مسائلو با هم قاطی نکنید .... منم یکی مثل بقیه اقشار در سختی و رنج ولی مسائلو با هم قاطی نکنید ...کثیف تر از صهیونیسم جهانی وجود نداره ... واقعا باید با داعش میجنگیدیم ولی سئوال رو باید اینجوری مطرح کرد که :
مسئولین عزیز و محترم ، سالی 10 میلیارد دلار نوش جون خط مقاومت .... با بقیه درآمد کشور میتونستیم الان صنعتی باشیم ولی نیستیم .... بس که سوءمدیریت در هر سه قوه بیداد میکنه ....و فساد هم که جای خود ....
علی
| United States of America |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
17:10 فشار استراتژیک به اسراییل! اصلا اسراییل به ایران چه ربطی داره ؟ ایران کجای دعوای اعراب واسراییله اتفاقا منشا گرفتاری ما دشمنی با اسراییله دنیاروبویژه امریکا و غرب رو یهودیان اداره میکنن وقتی باهاشون دشمنی کنی معلومه که روز خوش نمی بینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
دوست عزیز اگه پولی برای سوریه یا یمن خرج بشه،از بودجه ی دفاعی کشوره که اونم امسال نصف شده و به شش و نیم میلیارد دلار رسیده.مشکل اقتصادی داری برو گردن رییس جمهور و وزیر اقتصاد رو بگیر.ربطی به نیروی نظامی و بودجه اش نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
قطعنامه به خاطر نداشتن اسلحه
!!!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
ترامپ گفته 16 میلیارد دلار ایران هزینه کرده. دکتر ظریف و روحانی هم گفتند با برجام 100 میلیارد دلار به کشور میاد (حالا غیر از سیب و گلابی های دیگری که داره). خب چرا 84 میلیارد دلار رو نمیاره وسط تمام مشکلات حل بشه؟
برو یه ذره فکر کن بعد کامنت بذار. تا کی باید از یک سوراخ گزیده بشیم.
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
وقتی یکی می خواد حواس مردم رو از فسادها و بی کفایتی های خودش پرت کنه و به جای اینکه عملکردش نشان دهنده پاکدستی و توانمندیش باشه، با تهمت به دیگران و دروغ و فریب مردم خودش رو تبرئه میکنه!
این دقیقا روش اصلاح طلبان است برای سرپوش گذاشتن بر کارهاشون و فرار از پاسخگویی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
من در سه تا پاسخ دادم به شما
وقتی حد صبر تمتم شود می شوند مفسد فیالارض و الفاتح
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
داداش یک نفر مفسد ۱۰ نفر مفسد ۱۰۰۰ نفر مفسد اگه تعداد ناراضی ها بیشتر بشه یا جنگ داخلی میشه یا انقلاب.از ما گفتن
دست مسئولین با مافیای خودرو در یک کاسه است.بی شک عامل گرانی ها در دولت می باشد.و الا این همه انفعال و بی برنامگی اشتباه قطعا عامدانه و خیانت است.مسولین قضایی باید وارد شوند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
وقتی ۸۰ درصد اقتصاد هنوز از فروش نفت و گاز و پتروشیمی است
و تحریم هستیم و نمی توانیم بفروشیم و در مقابلش دلار بگیریم
دلار کم است و هر چیز کمی هم گران میشود
و صنعت خودروسازی ما هم هنوز از قطعات مونتاژی است و برای خریدش هم نیاز به دلار دارد
و طبیعی است که اتومبیل و یا هر
کالای ساخته شده دیگر تابع شرایط عرضه و تقاضا است و وقتی قطعات ندارید تا اتومبیل بسازید و یا با دلار گران خرید کرده ایم ،
خوب قیمت تمام شده اتومبیل گران تمام میگردد و هیچ کاسب و تاجری به ضرر اجناس و کالای خود را نمی فروشد
پس نتیجه اینکه گرانی طبیعی است و هر چقدر دلار و ارز گران گردد اتومبیل و کالاهای دیگر که مثل زنجیر بهم وصل هستند نیز گران می گردند
وزیر صنعت هم نمی تواند معجزه کند و مشکل ما ۹۰ درصدش سیاسی است و باید تکلیف روابط سیاست خارجی خود را اصلاح کنیم و تا آن درست نشود مشکلات هر روز بیشتر و بزرگتر می گردند
خوب اگه تو ایران بخوای اعتراض کنی به فساد تو کل ایران باید اعتراض کنی. از رئیس جمهوری تا نماینده مجلس و از رئیس هر اداره تا دربان و آبدارچی، از منشی دفتر نمایندگی های فروش اتومبیل تا رئیس اصناف، از فروشنده سوپر مارکت تا رئیس بازرگانی از سرباز وظیفه تا سردار ،از فتوکپی دم در دادسرا تا رئیس قوه قضائیه،به فساد کی و به کی باید شکایت کرد؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
آفرین دقیقا به نکته مهمی اشاره کردید ،کشور طوری داره اداره میشه که افرادی که سالم زندگی میکنن دایم تو سری میخورن و افراد سود جو و دورو و چاپلوس و دلال جماعت مدام در حال رشد هستند و به کسی که به زندگی سالم اعتقاد داره به چشم ابله نگاه میکنن، یعنی کسی که به خاطر اقتصاد کشورش حاضر به دلالی نیست هر روز سرمایه اش از بین میره و دلال های زالو صفت هروز به سرمایه شون افزوده میشه و رشد میکنن
مثلا دولت و وزارت خانه های مربوطه نمی تواند سر شبکه های اصلی توزیع کنندگان را مدیریت کنند و این ها هر کاری را انجام ندهند ؟
به خدا می تونه ولی امان از جریان نفوذ این شبکهای اصلی توزیع کنندگان در دولت که .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
همه اینها به سیاست خارجی ما بر میگردد
دنیا نمی گذارد تا هر کشوری هر کاری دلش خواست بکند
علی برکت الله
اتفاقا هیچ حدی ندارد پراید بشه 200میلیون باز صدا از کسی درمیاد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
مگر ونزوئلا یک ساله به این روز فلاکت و ورشکستگی افتاده ؟
ولی مسیری که ما می رویم را ونزوئلا هم در ۴ سال پیش داشت و اگر سیاست خود را اصلاح نکنیم از ونزوئلا هم در ورشکستگی سبقت خواهیم گرفت
از وزیر صنعت و معدن و تجارت که لیساس حقوق دارد چه انتظاری دارید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
مدیریت کردن مهمتر است از هر چیزی حتی مدرک
بنظرم واقعا این دولت یکی از بدترین کارنامه ها رو داشته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
الان تا حرف بزن میگن حرف نزن امنیت داریم
امنیت اقتصادی داریم امنیت غذایی داریم چی داریم مین همین کم مجبور نیست ی بچه ات را با تانک ببری مدرسه امنیته دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
توی روز روشن وسط خیابون با قمه دشت بچه منو پاره کردن برا موبایل ...واکنش پلیس برید دادسرا و.. تا ما تازه اقدام کنیم البته خوشبین نباشید این یارو چند نفر رو خفت کرده پیدا نمی شه
ونزوئلای خاورمیانه گوارای وجود آنهایی که اولویت ملی را فدای دیگران کرده اند. دلار 13 تومانی مبارک باد.
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
مسولین ما ساخته شده اند برای خراب کردن و توجیه کردن و تمجید از خود و منت سر مردم گذاشتن، مردم ما هم ساخته شدند برای له شدن و مقاومت کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
فدای دیگران چیه، دولت رفته دلار چهار و دویستی را پخش کرده بین یک مشت دلال و آنها هم این دلار را در بازار سیاه پانزده هزار تومان فروختند و از انطرف ذخایر طلای مملکت را بین دلالها توزیع کرده، این به دیگران چه ربطی دارد، یک مسئله و یک اهمال مشخص و عیان و بی لیاقتی در اداره امور کشور است.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
دلار تا پایان هفته به مرز 15000 هزار تومن خواهد رسید. دلار پانزده هزار تومانی پیشایش مبارک.
خواهشا آن لایحه fatf را امضا کنید. آخر چه شده است شما را ؟؟؟ دیروز در شهروند یک خانم با بچه اش آمده بود التماس که براش مبلغی پرداخت کنم. پول خرید نداشت. چرا باید با دنیا متفاوت باشیم؟؟ چرا حسن نصرالله برای شما مهم تر از مردم ایران است؟ نگرانید با امضای fatf نتوان به لبنان و سوریه پول فرستاد؟؟؟


لبنان و فلسطین و سوریه


به ما چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اینها چه ربطی به هم دارند؟ FATF چه ربطی به حسن نصرالله داره؟ با FATF، مبادلات مالی در اختیار کشورهای دیگه قرار میگیره و دقیقا همین راههای فعلی دور زدن تحریم ها هم از بین میره. بعد خودت شما باز میای یه ادعای جدید مطرح می کنه که رو موشک شعار نوشتید اینطوری شده. چرا از گذشته درس نمی گیرید؟
لبنان و فلسطین بحث های انحرافیه که ظریف مطرح میکنه تا امثال شما رو فریب بده و از پاسخگویی بابت برجام شانه خالی کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
فکر کردی فقط این چیز ها است نخیر خیلی از ارگان های داخلی هم می توانند تحریم شوند و رسانه
شما را سرکرم حزب الله کردند
کره شمالی نمونه ان کههیچ نفوذ منطقه ای ندارد ولی تمانم ارگانهای دولتی ان تحریم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
چرا حرف مفت می زنی لبنان و سوریه چه ربطی به گرونی ها داره این خط نفاق استعمار هستش که می خوان تمام بدبختی ها رو بچسبونن به مقاومت مردم سوریه فکر می کنی چقدر خرج کردن تو سوریه که حالا شاکی هستی اون موقع که بدون فکر رای دادی باید فکر این موقع رو می کردی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
ایکاش فقط اینها بودند
مشکل این است که حساب و کتاب دزدی ها و در آمدهای خارج از کشورشان افشا نشود و صدها میلیارد دلار هایی که در حسابهایشان بنامهای اعضای خانواده و آقازاده هاشون و برادرانشان و شرکتهای صوری خارجی شان ریخته اند لو نرود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
چرا فکر میکنی امضای پالرمو باعث خوب شدن اوضاع اقتصادی میشه؟همین دروغ رو هم زمان برجام گفتن و خیلیا مثل تو باور کردن.برجام هم امضا شد و هیچ گشایشی ندیدیم.با امضای پالرمو وضعیت بدتر هم میشه چون که عملا منابع ارزی ما شناسایی و مسدود میشه.مشکل اقتصاد به خاطر بی عرضگی برخی از مسئولینه
نگارنده ی محترم جوش نزن . ماشاءالله آستانه ی تحمل ملت از بیخیالی هم رد کرده جوری که اگر خودروسازان آشغال ساز وطنی ، فرغون هاشون رو هم برای سال هزار و چهارصد و نود و نه پیش فروش کنن باز هم اونها رو پیش خرید میکنن . سعی کن تو هم مثل بقیه بیخیال شی .
بعضیا میان راهکار میدن یعنی فکر میکنید در قرن 21 کسی هست بخواد کاری رو درست انجام بده و راهشو پیدا نکنه؟
نميتوانند مملكت را اداره كنند!!!!
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
دقیقا. شاخ در میارم وقتی میبینم مردم بازم اسم میارن میگن تقصیر فلانیه.
دولت روحانی اگر دولت قبل را بخاطر عدم کنترل گرانی سرزنش می کرد بخاطر این بود که دولت قبل 700 میلیارد پول داشت تحریمها از 90 شروع شده بود ولی قیمتا سه برابر شد اما ایا دولت روحانی هم همینقدر پول در اختیار داشته یا شرایط او مساوی بوده با دولت قبل آیا انجام تهعدات بی برنامه دولت قبل مثل مسکن مهر فراموش شده آیا نقدینگی بالای موروثی فراموش شده ایا ترامپ مثل اوباماست
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
داداش دست به ماله ات خیلی خوبه.بی زحمت دیوار خونه ما هم سیمانکاری میخواد .زحمتش با شما.هزینه اش هم به چشم.
اگربه جایی برسیم که هرکسی به خودش اجازه نده مسؤلیت های سنگین ترازتوان خودش راقبول کنه آنوقت به تدریج همه مشکلات مملکت درست خواهد شد.مشکل امروز کشورمااین هست که بعضی آدم های کوچک مسؤلیت های بزرگ قبول کرده اند.ضمناً کوچک بودن به سن وسال نیست به انرژی ،توان ،سواد وجرات وهوش آدم هاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
مشکل فقط در نظارت استصوابی شورای نگهبان است
و اجازه نمی دهد تا کاربران و دلسوزان و وطن پرستان بکار گرفته شوند
هر سال افراد ضعیف تر و ناکارآمد تر دارند داخل مجلس و دولت میشوند
فقط یک مقایسه کوچک بین این مجلس و دولت با مجلس و دولت اوایل انقلاب بکنید تا حساب کار دستتان بیاید
این مردم که من میبینم صبرشون حد نداره .. چون هر قیتی بگی صف میکشن..چون لیاقتشون همینه...
این که کاره ای نیست فقط مجری دلالان و آقازاده هاست !
داداش دمت گرم. حرف دل ما رو میزدنی. اما کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قیمت ها را 100 برابر هم بکنید صبر این مردم تمام نمی شود خیالتان راحت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
گوش هارو متر کردن. باز جا داره
این مردم که من می بینم تحملشان حدی ندارد! به قول وزیر نفت فشارها تا آنجا که مردم تحمل کنند ادامه دارد! هر چه فشار وارد میشود این مردم تحمل میکنند! اگر اینها مردم معمولی بودند نباید نسبت به تورم 400 درصدی نظاره گر می ماندن! یا وضعشان خیلی خوب است که میتوانند تحمل کنند یا حس ندارند دیگر!
مگر طبق قانون استفاده جعلی از عناوین جرم نیست؟ چرا دادستان علیه این آقایان وزرای فاقد مدرک معتبر اعلام جرم نمی کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اعلام جرم مال ما آدم معمولیاست....خودیا که جرم مرتکب نمیشن...اونا خودشون قانونن!
صبر وتحمل این مردم هیچ حدی نداره خیالتون راحت
بخدا ما نه با نظام مشکلی داریم نه با دین و مذهب، ولی از یک طرف بیکاری و از یک طرف گرانی و از همه بدتر خبرهای اختلاس آنچنانی و خوشی آقازاده ها، داره کاسه صبرمان را لبریز می کند، مردم روسیه فقط به خاطر قحطی و گرانی سلسله رومانف ها را به آن شکل فجیع برانداختند. تاریخ برای عبرت است. داریم له میشیم یکی به دادمان برسه آخه. همه اش شده حرف. حرف. حرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
و حرف و حرف وحروف....
چرا ورود خودرو بدون هزینه گمرک آزاد نمیشه ؟ چرا کل ایران مثل منطقه آزاد نمیشه ؟ تا این کار انجام نشه نه قیمت پایین میاد و نه کیفیت محصولاتمون خوب میشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
چون مافیا مانع میشه .
چه عجب ، یه نفر یه مطلب درست نوشت
افرین تابناک
با سلام . وازت صنعت به صنایع زیر مجموعه خود (خودرو سازی و غیره ) اجازه می دهد که چون دلار سه برابر شده است . قیمت انها نیز سه برابر شود . اما وقتی به کارمندان و کارگران می رسد اعلام می کند که حداکثرا 20% افزایش حقوق داشته باشند . چرا؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
عزیزم دلار به خاطر آن 3 برابر شد که از سال 92 تا سال 97 دولت حقوق شما را بدون رشد اقتصادی و خلق ثروت با چاپ پول بی پشتوانه 3 برابر کرد و حقوق 450 هزار تومان سال 92 را در سال 97 به 1/2 میلیون تومان رساند ان هم برای 30 میلیون کارمند،کارگر و بازنشسته و نه یک جمع محدود پس نقدینگی ریالی هم 3 برابر شد و باید دلار 3 برابر می شد تا مجددا تعادل بر قرار شود.عزیز اقتصاد علم ریاضیات است و نه سرزمین آرزوها
اگه واقع بین باشیم حق این ملت پراید سیصد میلیونیه،چرا باید پراید بیست میلیونی سوار بشن؟؟
آن کس که بداند و بداند که بداند
اسب خرد از گنبد گردون بجهاند
آن کس که بداند و نداند که بداند
آگاه نمایید که بس خفته نماند
آن کس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به منزل برساند
آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند

***

آن کس که بداند و بخواهد که بداند
خود را به بلندای سعادت برساند
آن کس که بداند و نداند که بداند
با کوزه آب است ولی تشنه بماند
آن کس که نداند و بخواهد که بداند
جان و تن خود را ز جهالت برهاند
آن کس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است ....
دلار شد ۱۳
مدیر بانک مرکزی چقدر خوب تنظیم بازار می کنی
شرم بر تو باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
فکر میکنی مقصر همتی است؟؟ مقصر افراد دیگری هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
مشاور محترم توصیه بنده این است که تاریخچه سوابق مدیر فعلی بانک مرکزی را حتما مطالعه فرمایید تا بفهمید از ایشان هم آبی گرم نخواهد شد. فقط صندلی خالی نماند این مهم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
جالبه میگه نوسنات هر چند ناچیز هزار و پانصد تومن برای آقا فقط نوسانه
چهل سال برای یاد گرفتن , چقدر باید کم هوش باشیم ! چهل سال ازمون و خطا و هنوز هم ازمون پشت ازمون...........
لم یلد و لم یولد. امیدی نیست.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
هر سال دریغ از پارسال
بخدا در ۸ سال جنگ با عراق به خاطر مدیریت دولت موسوی با سالی ۸ میلیارد دلار درآمد نفت ، هم خوراک و پوشاک مردم ارزانتر بود و هم هزینه جنگ را داد
البته جایزه اش را هم گرفت !؟
مردم ما به خوبی در حال تجربه کردن اقتصاد مقاومتی هستند
آفرین به همتشان
این ها علنا نیت دارن مردم رو به مرحله انفجار برسونن و دامنه صبر مردم رو دارن امتحان می کنن. من موندم چرا هیچ فرد و نهاد راس کاری عکس العمل قاطعی در برابر این نوع اقدام ها که متاسفانه در کشور داره نهادینه می شه انجام نمی دهد.
مردم حتما باید مثل فرانسوی ها بریزن تو خیابون . مردم ما منش سیاسی والایی دارن و تو این اوضاعی که امریکا و اروپا شمشیر علبه ما کشیدن درک می کنن که دشمن هم طالب این نوع اقدامه اما مثل این که عده ای در داخل عقد اخوت با استکبار و استعمار بستن تا هر طوری که می تونن مردم رو به استانه انفجار برسونن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
آخه اونا منتخب ملت اند. اگه کسی بهشون چیزی بگو روزنامه های زنجیره ای و سلبریتی ها سریع شروع به جوسازی می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
امریکا و اروپا هنوز کاری با ما نکردند
و هر چه می کشیم از داخل خودمان است و چرا گردن دشمن خارجی می گذارید؟؟
با این مدیران و مسئولان شکم سیر و پر حرف و شعار زده و بی خیال و متوهم ما نیازی به دشمن نداریم
زنگنه وزیر نفت مگر در پاسخ به سوال خبرنگار سیما در خصوص حد توقف گرانی نگفت که تا تونجا که مردم تحمل دارند گرانی ادامه دارد این جمله چند پیام دارد که اهل فن متوجه شدندمتاسفانه
ما خواستار ورود جدی مسئولان امنیتی و نظارتی به موضوع گرانی و تورم سیاه هستیم حال که مسئولان بی کفایت کنار نمیروند با حکم قضایی برکنار شوند و در خانه هایشان نوه هایشان را نگهداری کنند تا گرفتار نفرین صغیر و کبیر ایرانی نشوند و از اتفاقات ناخوشایند پیشگیری شود که یکی از وظایف دستگاه قضایی و امنیتی پیشگیری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اخر نوه هایشان در اروپا و آمدیکا زندگی می کنند
یعنی چه وقت باید فکری به این نابسامانیها کرد شما فقط زمانش را بگو تا آن موقع صبر می کنیم.
شما بخوبی تشخیص دادید به بهانه تصویب نشدن پالرمو یا... می خواهند زمینه سازی تصویب این موضوع را بکنند باید هوشیار باشیم وجلوی این بی خردی را بگیریم والا چرا رییس جمهور که برای چیز های خیلی پیش وپا افتاده تر از گرانی سخنرانی آتشین می نمایند درمورد این گرانی های لجام گسیخته حرفی نمی زنند وطبیعی است که مردم گمان ببرند این امور تعمدی است
مدرک وزیر خیلی مهم نیست. چه بسا افرادی که بدون مدرک مرتبط در حوزه ای خوش درخشیده اند. اما بهتر است یه بررسی اجمالی از افرادی که ایشان در این مدت کم وزارتش در سازمانهای تابعه وزارت صمت انتصاب کرده اند نگاهی انداخته شود تا بهتر در مورد ایشان به قضاوت نشست
ای بابا تابی جون دلت خوشه ها.... چه فکری چه تدبیری... اگه فکر و تدبیر بود که حال و روز مملکت این نمیشد. در نهایت اینقدر قیمت بالا میره که دیگه ۹۶ درصد (پیرو فرمایش جناب قالیباف عدد درصد ذکر شده ) مردم قدرت خرید ماشین و از دست میدن. وارداتی هم که انجام نمیشه و داخل هم یا تولید میخوابه یا خریداری دیگه نیست. نهایت داستان و که ببینی ورشکستگی صنعت خودرو سازی این مملکته که البته مدت هاست اتفاق افتاده اما تازه نتایجش داره برای عموم آشکار میشه... البته این سرانجامی هست که میشه برای اکثر امور پیش بینی کرد. ونزوئلا یه شبه به این روز دچار نشد دقیقا شرایطش مشابه الان ما بود. علی برکت اله برای برای مسئولین دلسوز و باغیرت ایران اسلامی.
برای خودیها هیچ فکری نمیشه کرد آنها به مراکز فراقانونی متصلند.
عامل گرانی هاخوددولته !الکی تحریم وکمبود رابهانه نکنید.مگرچه کسی دلارراگران کرد؟مطمئنادولته که دلایلش هم مشخصه.
من بعنوان یکی از کارکنان وزارت صنعت میگم که امیدی به مدیران فعلی نیست
از دست گرانی جونمون به لبمون رسیده خدا همتون رو لعنت بکنه
وقتی مردم برای پیش خرید خودرو صف می کشند و ماه ها وبلکه بیشتر منتظر می‌مانند و دست آخر برای تحویل خودرو به هرشرایطی تن می‌دهند مطمئن باشید اوضاع بهتر که نمی شود هیچ روز به روز بد تر هم خواهد شد امیدوارم به خاطر خودمون هم که شده دست از این رفتار برداریم
مجلس خبرگان به وظیفه خودش عمل کرده ؟!
علاج فقط در نخریدن است. هر چند با این روال چه بخواهیم چه نخواهیم همین طور هم میشود.
تا بساط ممنوعیت واردات آزاد خودرو جمع نشه همینه. انصافا دیگه تحمل همه تمام شده. این مسخره بازی پیش فروش و خرید خودروی ندیده و نداشته را جمع کنند. الان خودرویی که 450 تومن قیمتشه با پلاک منطقه آزاد قیمتش نهایتا 200 تومنه. حالا شما در نظر بگیر سمند داره میشه صد میلیون استپ وی داره میشه 150 میلیون. آقا جان، کارخانه ای که خودرو نداره تحویل بده و نمیتونه تولید کنه چرا باید همچنان به زور و از جیب مردم سرپا بمونه؟
این ظلمه. به خدا این کار ظلمه. بترسید از عاقبت این ظلم.
نگران ما مردم نباشید ما تحمل میکنیم
ادامه بدید حالشو ببرید
تیم مدیریتی آقای روحانی کسانی هستند که در دولتهای هاشمی و کمی هم خاتمی مدیر بودند و پرونده شان کاملا روشن است اکثرا انسانهایی غیر واقعیت گو که اعتقاد دارند مردم باید بمیرند برای قرب به خدا و لی خودشان بهترینهای دنیا راداشته باشند . خاستگاه اولیه اینان هم وزارت جهاد سازندگی بود که برای درستی یا نادرستی حرف بنده بروید مدیران دهه 60 و 70 جهاد سازندگی را الان ببینید درچه وضعیتی از زندگی هستند!!!!!!
کاملا مشخص هست که به صورت عمدی دولت همه چیز رو به بیخیالی زده
نمیدونم تا کجا میخوان این مردم بدبخت را له کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
بزرگترین سیاست مدار را هم بیاورند کاری از دست او ساخته نیست.
جالبست
همیشه اتفاقات گرانی ها بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن رخ میده !!!!!!؟؟؟
هیچ چیز اتفاقی نیست .
دایم دولت و وزرا را استیضاح نکنید مشکل سیاست خارجی کشور است صتا تا دولت دیگر هم بیاید اصولگرایان دو آتشه ناب هم که بیایند همین آش است و همین کاسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
گوشت وارد کشور میشه 28000 تومن. تو مغازه میفروشند 100000 تومن. دقیقا کجاش به سیاست خارجی ربط داره. تو رو به جان عزیزترین کسانت جواب سوال رو بده.
ببخشید مثلا اگر از آستانه تحمل عبور کند چه کار می خواهند بکنند؟مطمئن باش هیچ اتفاقی نخواهد افتاد فقط تعداد دروازه بان ها اضافه می شود.ای کاش حاکمیت از این کارزما برای اصلاحات اقتصادی استفاده می کرد و نه تداوم تحمیل وضع نا کارامد موجود
عملکرد مدیران بخش های مختلف این دو خودرو سازی باید پاسگو باشند که در طی این سال ها چه کرده اند چرا این حجم از وابستگی وجود دارد و از طرفی همیشه این مسئله بیان میشود که اگر صنعت خودرو سازی ورشکست شود کارگران آن بیکار می شوند و... یک سوال آیا این مجموعه شایسته بیکار شدن نیستند باید واردات خودرو آن هم کم مصرف را آزاد کرد
چرا اسم این برخی را نمیبرید تا مردم روشن بشن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
من به صورت سربسته اشاره می کنم.
دختر مظلوم وزیر لیسانس داشته و بیکار بوده. شغل آبرومندانه ای انتخاب کرده که واردات بوده.
حتی حوصله نداشتم متنت رو بخونم. این تیتری که زدی فقط خواستم بگم مگه وزرا کاره ای هستن تو این مملکت که بخوان کاری بکنن؟
مقاله خوبی بود . ولی خیلی دیر شده خیلی دیر.
این آقا که مدرک قلابیشم دراومده در وزیر سهله در حد کارشناس هم نیست
کلا خسته نباشید
متاسفانه بعلت بي لياقتي وبي تدبيري يكسري از مسئولين وضعيت اقتصادي اسفناك شده وگراني هاي اخير كمر مردم را شكسته واقعا مردم ديگه نفس هاي اخرشان را مي كشند وطاقتشان طاق شده كلا كشور به حال خودش رها شده ودولت توانائي اداره كشوررا ندارد

همين اقاي وزير صنعت دليل اصلي گراني خودرو در بازار ايشان هستند چون واقعا تواين چندمدت كه وزير شده اند توي بازار تشنج ايجاد كردند وبا زدن حرف هاي بيهوده درمورد قيمت خودرو توسط كارخانه وبازار واختلاف قيمت 5درصد بين بازار وكارخانه باعث گستاخ شدن ايران خودرو وسايپا شدند وبا هزار حقه وكلك از عرضه خودرو به بازارشانه خالي كردند باعث شداند قيمت خودرو افسارپاره كرده واين آهن پاره ها قيمتشان بالا برودوسايركالا ها نيز به تبع آن گران شود . جالب اينجاست الان اظهارمي دارند بالا رفتن قيمت خودرو به ايشان مربوط نمي شود كارخودشان را كردند حالا خودشان را كناركشيدند.
دركل با اين وضعيت پيش آمده زندگي كردن مخصوصا براي قشر حقوق بگير امكان پذير نيست فقر وبدبختي گريبان ملت را گرفته .
تبلیغ فروشگاه رفاه مبنی بر قرعه کشی هر شب و اعطای خودرو در نوع خود جالب است. بهترین روش ازاد گذاشتن واردات خودرو است و الا اقتصاد بواسطه همین رفتارها متلاشی خواهد شد .این متلاشی شدن شعار نیست زیرا بازار ارز متلاطم است بازار خودرو افزایش روزانه دارد بازار کالاهای اساسی افزایشی و بی سامان بازار لوازم خانگی بهم ریخته .ایا متلاشی شدن اقتصاد غیر از این است و این در حالی است که مسئولان کلا خوابند و مشتی دلال کاملا بیدار.
گران فروش ترین فرد و شخص و یا سازمان طبق صحبت های خود رئیس محترم جمهوری جناب آقای روحانی، خود دولت است و این گرانی به صنعت خودرو که سهامدار و مدیران ارشدش از دولت است نیز شده است لذا ورود خودرو های ارزان در دنیا که کمیت و کیفیت خوبی دارند را در واردات مد نظر داشته باشید تا رقیبی برای ایران خودرو یا همان شرکت انگلیسی و سایپا یا همان رنو فرانسوی باشد.....بدرود
به چه حقی این قدر به منتخب ملت توهین می کنید و هر روز انتقاد می کنید؟ مگر رئیس جمهور برای بهبود وضعیت زندگی مردم وعده ای داده بود که این قدر طلبکار هستید؟ وعده های ایشان ورود بانوانبه ورزشگاه، رفع حصر و پخش ربنای شجریان بود که انشاالله تا 1400 انجام می شود همانطور که بخشی از آن انجام شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
فکر نکنم همینارو هم بتونه عملی کنه!! اصن اینکاره نیست به قول مهران مدیری!!!
ظاهرا از شنبه گروهی هماهنگ شدند بدون سند و منطق از تصویب fatf حمایت کنند
و حتی این گرانی ساختگی را به عدم تصویب فتف مرتبط میکنند
آقایان آزادمرد باشید
خودتان میدانید فتف مانع دورزدن تحریم ظالمانه آمریکا و اروپاست.
خود دولت هم میگوید باید تحریم را دور بزنیم اما چگونه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
امریکا زیر همین توافق هسته ای زد اف ای تی اف که هیچی نیست.
ما هر کاری کنیم اخر باید با خود امریکا مذاکره کنیم اروپا و بقیه کشور ها همه نوکر های امریکا هستن.
اقايان توجه فرماييد وقتي رئيس ايشان كه رئيس جمهور باشد اعتقادي به گراني در كشور ندارد و تازه گله مند است كه در ايران همه چي ارزونه ديگه چه انتظاري از وزرا داريد كه انها هم خودشان عاشق گرون كردن ميباشند
خدا لعنت کنه مسببان این وضیعت را... ایران خودرو ، سایپا و اکثر بانک ها خون مردم تو شیشه کردن...
کاملا واضح و مشخص است که مافیای قدرت و ثروت به شدت در جهت ایجاد تورم، گرانی، نارضایتی عمومی فعال شده و سودجویی و ثروت اندوزی بیشتر از شرایط موجود را در دستور کار خود قرارداده است....
حالا سوال این است که چرا دستگاههای نظارتی و انتظامی و نظامی در برخورد با این مافیا انقدر منفعل و خنثی و خاموش هستند...؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
به خدا مردم دیگه طاقتشون طاق شده...... وای به روزی که مردم خودشون بخوان مستقیما از این اشخاص و این مافیا انتقام بگیرند.....
خواهند دید. صبر و تحمل مردم هم حدی دارد?
نه نگران نباشید. این مردمی که ما هستیم مطمئن باشید حالا حالاها جاداریم.
همه دارند سر ملت كلاه ميگذارند!!!
صبر و تحمل دیگه حدی ندارد.
پشنهاد راهپیمایی میلیونی از روحانی به دلیل کنترل تورم و ارزش پول ملی و حمایت از قدرت خرید ملی
پراید باید 120 میلیون باشد وپژو200 میلیون وبنزین هر لیتر 20 هزار تومان تا هر بچه دبیرستانی بعد ظهرها با پراید وپژو هرز گردی دور شهرها نکند و از طرف دیگر هر تهرانی بعد ظهر پنج شنبه راه نکشه برود شمال!!
در نتیجه سوءمیریت اسفناک و فاجعه بار مدیران و مسولین دولت و مجلس است که وضع مملکت فاجعه بار شده است و مردم بدبخت و بیچاره شده اند قیمتها بسیار زیاد شده و از اول سال تا حالا اگر حساب کنید حدود 300 تا 700 درصد افزایش قیمت داریم و ان وقت میگویند تورم 20 الی 35 درصد است ......
دهها سال حمایت بی دریغ مجلس از خودروسازها با تعرفه های 100 درصدی حاصلی جز این صنعت بدرد نخور و فشل ندارد
سلام ، آقای وزیر که فرمول 5 درصد قیمت اتومبیل زیر قیمت بازار رو در کمیسیون،کمیته،ستاد،کارگروه و...طراحی وابلاغ کردی آیا قیمت بازار اتومبیل قیمت رقابتیه ؟ آیا بازار اتومبیل آزاده ؟ آیا عرضه اتومبیل به دلخواه وتقاضای مصرف کنندس یا تولید،عرضه وفروش اتومبیل در ایران کاملا سازماندهی شده ومنحصر به ... هست . خدا کنه خود شما ودوستانتان در صمت و دولت سهامداره این کارخانجات کذایی نباشید که در غیر این صورت بیچاره مردم ...
تابناک شهامت داشته باشید و این جریان و گروه را با نام و سمت معرفی کنید تا مردم هم پشتیبان شما باشند من به شخصه آنقدر دورنگی در 4 دولت گذشته و جامعه میبینم که اعتماد به هیچ کس دیگه ای ندارم.
سرباز قدیمی شما
ای کاش به موضوع افزایش قیمت 300 درصدی مسکن هم بپردازید. ممنون از شما
با سلام من بر این اعتقادم که درصورت ورود سربازان امام زمان ریشه فساد جه عموم و چه دولتی در مسئله خودروسازی خوشکانده میشود والسلام
آقا خوب گران شده نخرید !!!!!!!!!! این همه چیز گران شده ، اجاره ، مواد خوراکی ، پوشاکی ، بهداشتی ، .. چیزهائی که پدر مردم ضعیف را در آورده کلمه ای صدایتان در نمی آید . اما برای اینکه کیا سراتو گران شده داد و بیداد که گران شده !!! به جهنم که گران شده اونی که داره می خره سوار می شه به شما چه مربوط . چرا یکبار تیتر نمی زنید با حقوق یک و دویست یک کارگر باید چطور زندگی کنه ؟؟؟!!! فقط تیتر می زنید کیا گران شد ، زعفرانیه و نیاوران گران شد ، دلار گران شد . اما کلمه ای نمی نویسید شیر گران شد ، ماست گران شد ، کاهو گران شد و .....
بعضی وقتها فکر می کنم ایا ضعیفتر از این مسئولین در مملکت هم وجود دارد
هیچ بخرای ندارند شاید هم مساله چیز دیگری است
وزیر با مدرک لیسانس حقوق دکترا و وزارت می گیره کجا به فکر مردمه.
ببخشید شنود سیستمی در نقاط حساس توزیع کالا هر گونه کالایی میتوان تا حدودی باعث کنترل فساد گردد.
وقتی اکثر مسئولین از طبقات فوق مرفه باشند و یا به این طبقه خود را رسانده اند دیگر فکر کردن به مردم و تحمل مردم کیلوئی چند؟
نه روحانی موفق بود نه وزیرانی که انتخاب کرد .ادم عاقل کوچکنرین توقعی از اینان نباید داشت دولت بعد مطمعنا بهتر از این نخواهد بود
سلام خسته نباشید مسئولین وکارگزاران بسیار محترم نظام ، خواستم بیان کنم این موج گرانیهای اخیر تشکر این بزرگواران خدمتگذار نظام به مناسبت حضور حماسی مردم عزیز وستم دیده در مراسم دشمن شکن ۲۲ بهمن است که به ملت هدیه دادند ، خسته نباشید لزی ان مسئول!!!!!!
به خدا داریم به سختی زندگی میکنیم. بابا ما هم آدمیم. خدایا چرا دانمارک، نروژ، سوئد، سویس، اتریش، و.... به دنیا نیومدم؟
متنت خیلی محطاتانه بود... اینجا به سرعت داره به سمت ونزوئلا شدن پیش میره!!!!
جملات اصلاحی :
...جز نابودی بخش های آسیب پذیر جامعه ...
...این رویه دودش به چشم کشور خواهد رفت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
چرا سانسور کردی بقیشو؟؟؟
خب این الان چه معنی میده؟؟
مگه ما چیزی به نام وزیر صنعت داریم؟ اینی که شما میفرمایین وزیر قبض روح مردمه یعنی تا همه ما را نکشن ما را ول نمیکنن .....
ميشه يك نفر به من خنگ بگه كه حتى براى تفهيم بيشتر يك ادم كم هوش كه انجام كارى رو بلد نيست هم ،،حد اكثر ،،چقدر زمان لازمه و حداكثر چه مقدار نتايج وحشتناك بايد بگيره تا نهايتا خودش هم ، به اين نتيجه ملموس برسه كه اصلا اين كاره نيست .
واقعا شورشو دراوردند این چه وضعیه ،مملکت افتاده دست مافیا ودلالها ،یک روز ارامش فکری تو این مملکت نداریم مردم هم تا یک حدی تحمل خواهند کرد تا دیر نشده کاری بکنید
شعار "تحریم ها اثر ندارد" از طرف چه کسانی گفته میشود؟
تحریم ها برای چه کسانی بی تاثیر است؟
برای چه کسانی فرصت و پربرکت و سود آورد محسوب می شود؟
صبر و تحمل مردم حدی دارد
تابناک جان!

حقیقت چون شتر بر نرده بام است
دلار رسید به 13هزار سکه به 4500 مسئولین گند میزنن بعد همدیگه رو متهم میکنند مردم هم که مثل همیشه وظیفشونه که مقاومت کنند
مردم می دانند که شما هم جز آقایان و تصمیم گیرندگانید!
سایت علی بابا که بین الملی هم است در زمان گذاشتن قیمت ها کنترل قیمت و کیفیت را انجام می دهد بعد اجازه انتشار آگهی را می دهد ولی در ایران ، در دیوار به راحتی هر رقمی که بخواهید با هر کیفیتی محدودیتی ندارد و نتیجه اش این بهم ریختگی داخلی کشور می شود.
دولتمردان کلا ول کردند در مجلس هم دنبال باند بازی هستند معلوم نیست مملکت چجوری اداره میشه کشورداری با چند سخنرانی و فتوا ممکن نیست شاید اصل کار تجدیدنظر در اصول و عزل دولت و اعلام وضعیت اضطراریه .مردم خسته شدند فقط یه عده سودجو و بی انصاف دارن خون مردمو تو شیشه می کنند
خودرو سازها اگر خودرو دارند که می توانند فروش فوری عرضه کنند چرا به تعهدات قبلی خود که ماههاست به تاخیر افتاده عمل نمی کنند؟
این شارلاتان بازی خودروسازهاست . با وجود داشتن خودرو در انبارها تعهدات گذشته خود را انجام نمی دهند یعد با فروش فوری ، همان خودروها را با قیمت حاشیه بازار با فروش فوری عرضه می کنند!
زنده باد مجلس و مجلسیان که بالاترین رای را به او دادند.
شما هر چی لازم بود گفتی ما هم فقط میتونیم چند تا بد و بیراه نثار باعث و بانیش بکنیم نکته مهم اینه که مردم به این وسیله خیلی احتیاج دارن خودرو ساز هم خوب اینو میدونه.
دیگه تو این وقتی اسم ريیس جمهور و وزیر و وکیل و میشنوه خندش میگیره . با این صحبت هاشون و بی خاصیتیشون دولت رو در حد یه سیرک تنزل دادن. از یک سال گذشته یکی بیاد بگه کدوم بازارو اینا تونستن کنترل کنن.اتومبیل, گوشت, مرغ, لوازم خانگی, دلار ,سکه, مصالح ساختمانی .........اگه امریکا اینقدر ترس داره پس این همه کل کل کردن باهاش دیگه چیه.
متاسفانه گویا عمدی در کار است که مردم را ناراصی کنند باید با عوامل بیگانه برخورد چدی شود ولی گویا دولت خواب است
کوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
اقای وزیر خدا واقعا وجود داره .ای مردم خواب زده خدا واقعا وجود داره
واقعا تابناک هنوز هشدار می دهی
افرادی که در لواسان باستی هیلز در رقابت با بورلی هیلز انهم درست در ناف ام القرا به تعبیر بعضیها می زنند دقیقا مولود سیاستهای دولتمردان بی کفایت است. خودرو سازان اقتصاد کشور را به گروگان گرفته اند و این امر اخر و عاقبت خوشی ندارد
بجز.رب.چیزی.گران.نشده.خوب.به.هر.حال.باید.مقاومت.کرد
احسنت و درود. حقا که سخن از زبان ملت بیچاره گفتی. اما چرا داد وکیل الدوله ها و مقامات بالاتر در نمیاد در برابر این جفا بر مردم.
به خدای احد و واحد قسم اگر شخصی از میزان بی تخصصی وزیر صنعت باخبر بود و میدانست که وزیر صنعت یک کشور کشور و یک کشور و یک ملت است از غصه هر دم جان به سر می برد. کسی که حتی الفبای صنعت را هم نمیداند:
((وقتی یک کارشناس حقوق قضایی مدتی به عنوان رئیس کمیسیون صنایع مجلس و بعد هم به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزیده می شود، طبیعتا نباید از وضعیت بازار خودرو و امثال آن، بیشتر از این چیزی که این روزها شاهد آنیم، انتظار داشت.))
داداش بخاطر تحریم هاست وزیر چه کار میتواند بکند فقط باید یک نرمش قهرمانانه دیگری انجام دهند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
به خاطر فساد است وگرنه زمان جنگ ما کاملا تحریم بودیم
وقتی لنت 15 هزار تومنی شده 60 تومن پسته 30 تومنی شده 150 گوشت مرغ 5 هزارتومنی شده 16 هزار مردم چراتوقع دارن هنوزم پراید رو بخرن 7 تومن/ یکم تفکر و انصاف هم چیز خوبیه
نتیجه گیری اینکه این سیاست ها و این مسیولان هیچ کدام کارمد نیستند
سزای گران فروش نخریدنه.هیچ سندیکای مردمی برای مبارزه با گران فروشی در کشور وجود نداره....بیایدمرد و مردونه خودروسازها رو تحریم کنیم.و نه وام25 میلیونی بلکه وام بلاعوض مافیای گران فروشی هم نتواند این تحریم رو بشکند.
وزیر و وکیل چه کاره اند انهایی که میگفتند که امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه و قطعنامه ها کاغذ پاره اند بیایند جواب ملت را بدهند
تا کنون وزیران صنعت مختلفی بر روی کار آمده اند ولی نتوانسته اند مشکل گرانی و تورم را حل کنند به نظر مشکل از جایی دیگر است. به نظر من مشکل از سیستم بانکی و پولی کشور است که حتی آقای همتی هم حریف آن نمی شود چرا که بانک های قدرت زیادی دارند. همه چیز گرون شده نه فقط کالای صنعتی
روحانی رو پولدارا اوردن حالا هم روحانی داره کل پول ملتو میریزه تو جیب اونا
تمام این مقاله هاتون سوپاپ اطمینانه که مردم بخونن و ببینن که خوب همه دارن میگن دیگه و کاری نکنند ولی بدونید که این راهش نیست
از علل مهم گسترش فساد و سوء مدیریت حاکم طی بیست سال اخیر ؛ انتصاب افرادی برای پستهای مدیریتی با مدارک تحصیلی جعلی است. این افراد بدون آن که صلاحیت و لیاقت و اهلیت پست منتصب را داشته باشند ؛ این پستها را غصب کرده اند. این افراد با دریافت حقوقهای بالا به آن عادت کرده اند. باور کنیم این چنین افرادی که با مدرک تحصیلی جعلی (یعنی مدرک قلابی) پستی را بدست می آورند امین مردم نمی توانند باشند. چون از راه حرام بر مسند مدیریت تکیه زده اند.اینها هم همین وضعیت اسفناک امروز را برای مردم و جامعه رقم میزند. دستگاههای مسوول باید پاسخ بدهند که چرا قبل از انتصاب فردی به پست مدیریتی به وظیفه خود در کشف اهلیت و صلاحیت علمی و تحصیلی و ..... وی بررسی نمیکنند.
نگران نباشید . قدرت آمریکا رو به افول است.
وقتی تحریم است از طریق بسته اروپائی هم کاری نمیشود کرد و ارز وارد کشور نشود این بساط پیش می اید امیدواریم بدتر از این نشود. اوضاع وخیمی پیش بینی میشود امید است بزرگان کشور با منطق به قضایا برخورد کنند.
مشکل اصلی ما رئیس جمهور ومجلس .علتش کاملاَمشخصه رئیس جمهور فردی بی لی=اقت را معرفی می کنه از آن بدتر نمایندگان بی کفایت برای آن رای جمع می کنند
در نتیجه سوءمیریت اسفناک و فاجعه بار مدیران و مسولین دولت و مجلس است که وضع مملکت فاجعه بار شده است و مردم بدبخت و بیچاره شده اند قیمتها بسیار زیاد شده و از اول سال تا حالا اگر حساب کنید حدود 300 تا 600 درصد افزایش قیمت داریم و ان وقت ان دولتیان میگویند تورم 20 الی 35 درصد است
این استراتژی دولت و کسانی که کشور رو برای خودشون می خوان برای حل اقتصاد و گوشت صد تومنیه، رفیق و وابسته فلانی که باشی همه چیز تمومه
اون از جشنواره فجر که اگه یک شهروند عادی با اون پوشش باشه بدحجابه و برخورد میشه باهاش ولی با آن بزرگان تقدیر و پرداخت های کلان برای تشکر ازشون
اینم هم از تابناک که فقط دو تا خبر زرد پخش میکنه در صورتیکه که خودشون حزب سیاسی دارند و فقط میگند
پراید 46میلیون گوشت کیلویی 110هزار مرغ کیلویی 16هزار برنج تایلندی 9هزار پرتقال کیلویی 8هزار سیب کیلویی 10هزار یه گوشی میان رده 6میلیون بیکاری همه گیر اعتیاد وفساد زیاد اختلاس ورانت وزدوبندفراوان آخه لامصبا چه خبرتونه دیگه چه بلایی باید سرمون بیارید که بفهمید اینکاره نیستید
به نظرم مشکل حاد شدن این مشکلات ریشه در مسائل زیر دارد:
1- عدم وجود اتحاد بین مردم برای مبارزه با مشکلات گرانی. کلاه خود را قاضی کنید. کدامیک از ماها برای نخریدن محصولاتی که تحت جولان دلالان گران شده اند صبوری نموده ایم. ترس ازکاهش ارزش پول بیشتر ما را در منجلاب گرانی فرو می برد. تن ماهی که 5000 تومان بود با هجوم به فروشگاه موجب نایاب شدن آن و در نتیجه سوء استفاده کارخانه تولید کننده آن برای افزایش قیمت تا 8000 شدیم. در نشستهای دورهمی دنبال نگران کردن یکدیگر از شرایط موجود هستیم. آنهایی که اطلاعات نیز ندارند با کسب اطلاعات از افراد ترسوی دیگر، به دنبال عقب نیفتدان از وضعیت موجود هستند. همین مسئله منجر می شود افراد بیشتری به بازار مراجعه نمایند. دلال نیز از این شرایط سوء استفاده می کند.
2- عدم شایستگی دولت محترم در کنترل اوضاع است. چراکه با مشکلات متعدد بین المللی و داخلی مواجه است و میخواهد همه را با هم پیش برد.
3- وزیر صنعت چرا در آزاد کردن آنچه که در گمرک است تعلل می کند. خودرو، گوشت و هرآنچه که در گمرک مانده متعلف به مافیا است

نه موشکی در این کشور اصابت نموده و نه چاه نفتی آتش گرفته. دامن زدن به این بحران همه را در بر خواهد گرفت. قشر ضعیف بیشتر در اینخصوص ضربه خواهد خورد. به جایی رسیده که دشمن هم شده ایم. میگویند FATF مشکل شرعی ندارد ولی با سیستهای نظام مغایر است. آیا این مردم جزو سیاستهای نظام نیستد. آیا فقط مردم کشورهای مسلمان دیگر جزو سیستها هستند.

خواهشا مردم عزیز و اهل سیستم و دولت محترم به عاقبت کار بیشتر فکر کنید.
تلاش مدیران رو خوب اومدی....
واقعا خودتون خندتون نمیگیره از این تحلیل؟ کدوم تلاش؟؟
کسی که در ماه چند ده میلیون حقوق میگیره چه تلاشی میکنه واسه من بدبخت بیکار؟حداقل دروغ ننوسین
بعضی ها میگفتند بعد از 22 بهمن (که خیال مسئولین از حضور مردم در راهپیمایی راحت شد) قیمتهارو دوباره میترکونند
چرا دست از سر دولت قبل برنمی دارید. بله ضعف هایی داشت اما دیگر اینقدر حسین قلی خانی نبود.
اقای روحانی وضع کشور به این بدی را نمی بینی؟ خودت را و وزرایت را فقط می بینی؟؟ یا حد اقل کارمندان خودت را ببین که دارند از گرسنگی می میرند

ملت ایران را به روز سیاه رساندی
هر شخصی با کمی دانش میفهمه که وقتی میگید قیمت 5 درصد زیر قیمت بازار یعنی چی ....یعنی حتی اگر ناخواسته هم باشه باید قیمت های بازار بکشه بالا تا سود خودروسازها تامین بشه ...واین هم برای خودروساز کاری نداره ... این بزرگترین توهین به شعور مردمه که وزیر صنعت فکر کنه مردم اینو نمیفهمن .... همین سوءمدیریت ها و بی کفایتی ها وفسادهاست که خطرناکه نه ترامپ و تحریم ...وزیری که این قانون رو گذاشت یا عمدی اینکارو کرده که باید به اشد مجازات برسه ویا نادانسته اینکارو کرده که باید با تنبیه و توبیخ به خاطر غصب پست و مقام برکنار بشه چون واقعا بی سواده
در یک سال گذشته ضربه ای که کشور در اقتصاد خرد و کلان از حسن روحانی خورد، از دونالد ترامپ نخورد. بی تدبیری با دانش و یا بی دانش، با غرض یا بی غرض، هر چه هست. از آن بدتر عناد و مقاومت در برابر حرف حق.
امروز بازار خودرو و بدتر از این روزهای آینده کاملاً قابل پیش بینی بود، خواستند که این جوری شد. 5 درصد زیر قیمت بازار وقتی وارداتی نیست و تعادلی نیست که بازار تعریف شود چه معنی میدهد؟ آن مدیری که برای پراید 120 م قیمت اعلام کرد مدیر منتصب این دولت بود و با علم و دانش برنامه دولت را اعلام کرد.
مدیران این دولت نمی فهمند سختی معیشت یعنی چه! شرمنده خانواده و زن و بچه شدن یعنی چه!
در اطلاعات سازمان بورس یک نگاهی به درصد مالکیت، نشان میدهد که مالک اصلی این شرکتها دولت است. مدیران آنها منتصب دولت هستند، هیچ وقت هم دلشان به حال ملت نسوخت.
وقتی اپوزسیون میگه اقتصاد وسرنوشت کشورما دردست چند مافیا ی ازخدابیخبر افتاده وداره تیشه به ریشه کشور وملت ایران میزنه مسئولان بی لیاقت ما به تریج قبایشان میخوره.
سلام و احترام،متاسفانه فکر و ذکر دولت تدبیر و امید فقط شده برجام و پالرمو و عمدا بازار را به حال خود رها کردند تا مردم به ستوه بیایند وبگویند باید حالا پالرمو تصویب شود و الا وضع اقتصادی بسیار بد خواهد شد و نشانه های ان را داریم میبینیم.تا دیروز اقای روحانی و تیمش میگفتند با برجام ،مردم وضعشان خیلی بهتر میشود و به قول رییس جمهور بدقول مردم ازمیوه برجام بخورند.ولی دیدیم چه شد.همگان معترفند به اینکه برجام شکست خورد،ولی دولت محترم نمیخواهد قبول کند که ابرویشان رفته و حاضرند به قیمت فشار اقتصادی شدید بر مردم باز این راه غلط را ادامه دهند و چشمشان به کمکهای امریکا و اروپا میباشد زیرا نمی توانند موضع صریح و روشنی در قبال انها داشته باشند وان هم به این دلیل هست که اقازادهای عزیزشان در ان کشورها ساکنند به هر دلیل.
دوستان عزیز امروز هزینه ما در سوریه لبنان که البته با نگاه عقلانی ودقیق ضروری است نسبت به قبل بسیار کم شده است اما این بی تدبیری دولت تدبیر و عدم نظارت قوه قضائیه است که موجب افسارگسیختگی قیمتها و سودجوئی دلالان دولتی وغیر دولتی شده است البته فرهنگ ضعیف مردمی که ناسزا می گویند ودر صفهای کالا می ایستند و برای مدتی کوتاه حاضر به نه گفتن به گرانی و گرانفروش نیستند نبز بی تاثیر نیست
آنانی که انتخاب کردید ما به چوب شما میسوزیم و البته فرد دلسوز توانمندی که رد صلاحیت شد این بار متوجه بشوید وقت رای دادن جوگیر شدن یا اصلا رای ندادن چه نتیجه ای دارد هم اینک باید دولت تغییر کند تا 1400 نمیتوان صبر کرد از این نترسید که اگر دولت عوض شد بهانه بیاورند که به ما فرصت ندادید . یادتان باشد دمکراسی واقعی این است به کشور خود خیانت نکنید .
وظیفه ما فراهم کردن شرایط ظهور حضرت است نه فراهم کردن رفاه و نگرانی برای معاش .وقتی حضرت طهور کنند تمام این مسایل خود به خود حل میشود. و کسانی که سستی کرده اند از رفتار و کردارشان شرمنده و پشبمان میشوند
کاری به مدرک تحصیلی ایشان نداریم آن را مجلس محترم باید استلام میکرد ولی در این شرایط فعلی باید یکنفر با این تخصص وبا تجربه و کاملا جهادی معرفی می‌کردند
آقای روحانی چه اصراری دارد که هر چه بیسواد و بی دانش در مملکت وجود دارد را بعنوان وزیر انتخاب کند ؟
با این همه گرانی الان ،مسئولین میگن تار موی چند دختر در خیابان .... دیده شد و عزای عمومی اعلام میشه . مردم و جوانان واقعا دیگه تاب و توان ندارن .
تنها راه نجات مملکت ظرح بیکفایتی رییس جمهور و وزراشه
ماکه الان داریم نون خشک میخوریم ،انشالله اجناس ده برابربشه
چرا نظر بنده در مورد مدیران دارای مدرک تحصیلی جعلی را سانسور کرده و نشر ندادید؟
آقا چرا اینقدر فرافگنی میکنید ما ایرانی جماعت خلق شده ایم برای فرافکنی ، اصل گرفتاری از همین دولت بی کفایت است تعدادی مسئول پیر و سالخورده هرچه بلد بودند همین بوده یگه چیز زیاد تر از این ندارند ، چهارچنگولی چسبیده اند به میزها و حتی بازنشسته شده اند ولی از چهل سوراخ و ماده تبصره و مجوز می گیرند تا همچنان بمانند ، مدیریت کشور بسیار تنبل و مریض و آفت زده است هیچ کس هم به فکر معالجه نیست ،
انقلاب اداری برای کشور ما از نان شب واجب تر است ، و این کار تا توسط مردم به مطالبه عمومی تبدیل نشود درست نخواهد شد .
مردم انگار جادو شدن مردم گیج شدن کشور هر روز فقیر تر میشه درست بگم کشور ایران ثروت من ده ولی مردم آن فقیر میشن فساد بیداد میکنه دیگه آقا و آقا زاده بیداد میکنه هیچ کس هم انگار زورش نمی رسه یا نمی خواد برسه خدا به همه رحم کنه دیگه توی همه محله ها کوپن نون میبینیم و دیگه تعجب نمی کنیم
تا زمانی که رانتخواری وفامیل بازی در میان مسولان است بدبختی ادامه دارد خدایا به دادما برس
تو این نظرات یه جوری مردم مردم میکنید انگار شما شهروند یه کشور دیگه هستین. حق نداری بیای ملت و مردم و مسخره کنی.
ایکاش مقام های امنیتی واطلاعاتی به سوابق اقایانی که در این مدت وزیر صمت انتصاب کرده ورد کنند .بخدا با این انتصابات پراید کمتر از هشتاد میلیون نمیشه.
با سلام، نترسید مردم ایران بلانسبت خیلی ساده لوح تر از اونی هستند که در موردشان نوشته شده هیچوقت کاسه صبرشان لبریز نشده بلکه حاضرند چیزی دستی بدند تا کارشون پیش بره!!!!!!!!!!!!
به نظر من وضع خیلی عالی است زیرا ما دو گروه مردم داریم یک طبقه با ژنهای خوب یا فوق العاده خوب : عیشم مدام است از لعل دلخواه کارم به کام است الحمدلله و یک نود درصد آدمهای به در نخور و حیف نون که چرخشان لنگ می زند و هی دائم غر و لند می کنند که بهتر است کلا از بین بروند برای همین محکوم به مرگ تدریجی شده اند . پس می بینید که اصلا پای بی تدبیری در بین نیست .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی