بازدید 11407
۴

نرخ امروز دلار، یورو و سکه در بازار تهران

بازار امروز طلا و ارز با جو افزایشی همراه بوده است. روندی که به نظر می‌رسد تحت تاثیر شایعات و تحلیل‌های نادرست از شرایط اقتصادی کشور رقم خورده است. هرچند در روز‌های آتی با ورود ارز صادرکنندگان به چرخه صرافی‌های کشور، شاهد تعدیل قیمت و افزایش عرضه در مقابل تقاضا خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 17 February 2019

بازار امروز طلا و ارز با جو افزایشی همراه بوده است. روندی که به نظر می‌رسد تحت تاثیر شایعات و تحلیل‌های نادرست از شرایط اقتصادی کشور رقم خورده است. هرچند در روز‌های آتی با ورود ارز صادرکنندگان به چرخه صرافی‌های کشور، شاهد تعدیل قیمت و افزایش عرضه در مقابل تقاضا خواهیم بود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در بازار امروز (یکشنبه بیست و هشتم بهمن ماه ۹۷) بر اساس اعلام سامانه سنا بانک مرکزی، هر اسکناس دلار آمریکا در لحظه تنظیم این گزارش با نرخ ۱۲۳۱۰ تومان در صرافی‌های مجاز خریداری شده و با افزایش ۲۶۰ تومانی نسبت به نرخ پایانی روز قبل، به نرخ ۱۲۳۶۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شده است.

همچنین هر اسکناس یورو به نقل از سنا، با نرخ ۱۳۹۶۰ تومان خریداری شده و به قیمت ۱۴۰۶۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است که این رقم نسبت به روز قبل، ۱۶۰ تومان گران‌تر شده است.

این در حالی است که امروز به دلیل تعطیلی بازار‌های جهانی، شاهد ثبات در نرخ گذاری ۴۷ ارز رسمی در بانک مرکزی بودیم.  

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۷) بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس بدون تغییر ۵۴ هزار و ۱۴۰ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۴۲۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۷۸۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۳۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۶۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۵۹ ریال، روپیه هند ۵۸۹ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۲۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۷۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۷۱۳ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۸۳۲ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۸۲ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۹۶۵ ریال، روبل روسیه ۶۳۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۹۹۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۵۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۷۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۵۱ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۶۱۲ ریال تعیین شد.

همچنین نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۱۶ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۸۷ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۰۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۲۸۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۸۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۲۸۹ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۴۳ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۸۹۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۷۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۶۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۴۴۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۲۵۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

سکه گران‌تر شد

بر اساس این گزارش، امروز در کنار رشد نرخ ارز، شاهد افزایش قیمت انواع سکه در بازار تهران بودیم. روندی که با وجود تعطیلی بازار جهانی طلا، تحت تاثیر بازار ارز قرار داشته است. بر این اساس و به نقل از اعلام اتحادیه طلا و سکه تهران؛ در لحظه تنظیم و انتشار این خبر، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با نرخ ۴,۲۳۰,۰۰۰ تومان معامله شده است. این در حالی است که هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش قیمت نسبت به روز قبل، به رقم ۴,۳۴۵,۰۰۰ تومان رسیده است و هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان ارزشگذاری شده است. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی نیز با رشد قیمت نسبت به روز قبل، به رقم ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان رسید و هر سکه یک گرمی نیز در بازار امروز ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مقصر حتما تاجر سکه است. خجالت بکشید که دارایی ریال مردم را در بانک ها بی ارزش کردید.
هر روزمان گند تر از دیروزمان . آینده تو خالی و بی امید.
قیمت دلار که چیز مهمی نیست یه روز میاد بالا یه روزی هممم میاد پاین مهم اینکه ما امنیت داریم ۳۰ملیون دانشجو داریم روستاهامون هم گاز وبرق دارن .
اونایی که ازاب کره میگیرن ببین ازسیل چی میگیرن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر