بازدید 3514

قاتل خاشقچی درپی خرید منچستریونایتد بارقم نجومی

ن سلمان، پیشنهاد خرید برای باشگاه منچستریونایتد را تا سه میلیارد و 800 میلیون پوند افزایش داده است.گلیزرهای آمریکایی که مالک کنونی باشگاه شیاطین سرخ هستند، 14 سال پیش سهام این باشگاه را 790 میلیون پوند خریداری کردند
کد خبر: ۸۷۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 17 February 2019

پس از خرید باشگاه منچسترسیتی توسط «منصور بن زاید آل نهیان» و مالکیت «ناصر الخلیفی» قطری بر باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه، این بار خبرها حکایت از خرید باشگاه منچستریونایتد از سوی «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه انگلیسی «سان» (The Sun) در شماره روز شنبه خود فاش کرد که ولیعهد سعودی برای خرید باشگاه منچستریونایتد انگلیس ابراز تمایل کرده است.
این روزنامه اعلام کرد: ولیعهد سعودی اکنون مشغول مذاکره با این تیم می باشد و از طریق یک گروه کاری در تلاش است که تا پیش از پایان فصل جاری فوتبال لیگ جزیره، بتواند مالکیت این باشگاه را از آن خود کند.

در ادامه گزارش این روزنامه انگلیسی آمده است: بن سلمان، پیشنهاد خرید برای باشگاه منچستریونایتد را تا سه میلیارد و 800 میلیون پوند افزایش داده است.گلیزرهای آمریکایی که مالک کنونی باشگاه شیاطین سرخ هستند، 14 سال پیش سهام این باشگاه را 790 میلیون پوند خریداری کردند و در صورت انتقال مالکیت باشگاه منچستر یونایتد به عربستان و خانواده سلطنتی سعودی، از فروش این باشگاه دو میلیارد و 200 میلیون پوند سود خواهند کرد.

قاتل خاشقچی درپی خرید منچستریونایتد بارقم نجومی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر