بازدید 4217

استقلال برای دریافتITC پاتوسی باید دوباره درخواست کند!

باشگاه بلژیکی در نامه نگاری رسمی با باشگاه استقلال تهران و فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پاتوسی حداقل 10 بازی برای این تیم در سال 2017-2016 انجام داده است.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ 16 February 2019

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال می گوید باشگاه استقلال باید دوباره برای «آیاندا پاتوسی» درخواست صدور آی تی سی بدهد تا مجوز بازی این بازیکن برای حضور در مسابقات لیگ برتر صادر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، «فریبرز محمودزاده» عصر شنبه اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در تاریخ استعلام رسمی از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی، سوابق بازی های ملی این بازیکن گرفت که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در پاسخ اعلام کرد پاتوسی در سال 2018-2017 در تیم ملی فوتبال این کشور بازی نکرده است.
وی افزود: نکته مهمی که در پرونده این بازیکن به آن توجه نشده بود این است که در هر فصل فوتبالی در ایران، 2 سال میلادی تداخل دارد و استعلام مربوط به 2 فصل گذشته ملاک عمل و تصمیم گیری است و مبنای محاسبه از ابتدای فصل و نه از زمان ارسال درخواست لحاظ می شود.

Image result for ‫پاتوسی‬‎

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال خاطرشان کرد: کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال می تواند نسبت به درخواست آی تی سی آیاندا پاتوسی از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اقدام کند و در صورت رعایت تمامی موارد مقررات نقل و انتقالات، انی بازیکن منعی برای همراهی استقلال تهران در لیگ برتر ندارد. همچنین باشگاه بلژیکی در نامه نگاری رسمی با باشگاه استقلال تهران و فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پاتوسی حداقل 10 بازی برای این تیم در سال 2017-2016 انجام داده است.

وی در پایان گفت: مراحل صدور درخواست آی تی سی نیازمند دو مرحله است، مرحله اول ارائه درخواست باشگاه به سازمان لیگ و روابط بین الملل فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه بازیکن شرایط را برای حضور در فوتبال ایران دارد که این اتفاق صورت گرفت و در مرحله دوم باشگاه استقلال باید قرارداد و پرونده پاتوسی را به روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ارسال کند تا فرایند صدور آی تی سی این بازیکن پشت سر گذاشته شود.
آیاندا پاتوسی وینگر آفریقایی در اواخر نقل و انتقالات زمستانی راهی استقلال شد اما ثبت قرارداد این بازیکن با مشکلاتی مواجه شده بود.

این بازیکن به خاطر قانون بازی نکردن بازیکن آفریقایی در تیم ملی آفریقای جنوبی و لیگ معتبر، برای ثبت قراردادش با مشکلاتی مواجه شده بود اما پس از گرفتن استعلامات لازم پاتوسی مجوز بازی برای استقلال را می تواند دریافت کند. این بازیکن 26 ساله با صادر شدن کارت بازی می تواند از دیدار آتی تیم وینفرد شفر را در مسابقات همراهی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر