بازدید 5616

جنگ قطبی و مرزبان/قطبی:مرزبان بدنساز من بود،نه دستیار

کد خبر: ۸۷۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 16 February 2019

سرمربی فولاد می‌گوید در آستانه تقابل با نفت مسجدسلیمان گفت: علیرضا مرزبان دستیار تاکتیکی او در پرسپولیس نبوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: ابتدا از هواداران مان تشکر می‌کنم که با کمک آنها و بازیکنان توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم. در این مدت به خوبی تمرین کرده‌ایم و هیجان زیادی برای بازی فردا دارم. ما خیلی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در فولاد آرنا بازی کنیم. امروز در آنجا تمرین کردیم. خیلی استادیوم زیبایی است. به همه بازی‌ها به یک شکل نگاه می‌کنم؛ چه پرسپولیس و چه نفت. ما همه امتیازات را لازم داریم و با تفکر مناسب خود را برای هر بازی آماده می‌کنیم. ما تیم خوبی می‌سازیم و امیدوارم بتوانیم خود را به بالای جدول نزدیک کنیم. فردا هم با تمام قدرت مان بازی می‌کنیم.

Related image

سرمربی فولاد درباره تقابلش با مرزبان که مدتی در پرسپولیس دستیارش بود، اظهار کرد: اولا خیلی وقت از آن روزها گذشته‌است. من هیچوقت با کسی مشکل ندارم و تفکرم روی تیم خودم است. ما تیم خود را آماده می‌کنیم. مرزبان آن زمان مربی بدنسازی پرسپولیس بود و با تفکر تاکتیکی او آشنایی زیادی ندارم.

او در پاسخ به این سوال که به دنبال چه اهدافی است؟ گفت: ما از لحظه اول نشان دادیم که اگر یک تیم تقسیم شود، دچار مشکل می‌شود. مهم نیست از چه نسلی هستیم. مهم این است که اگر همدل باشیم، می‌توانیم به نتایج خوبی برسیم. اگر بازیکنان ما باور کنند که با همدلی می‌توانند موفق شوند، کار بزرگی کرده‌ایم. فکر می‌کنم بازیکنان ما این را درک کرده‌اند. در ادامه دادن اعتماد به نفس به بازیکنان مهم است و ما سعی کردیم این را هم ایجاد کنیم. در مرحله سوم تلاش برای یک ساخت فوتبالی بود که نتیجه گرفته‌ایم. ما سعی می‌کنیم تا فکر بازیکنان را طولانی مدت کنیم. خیلی از تفکرات لحظه‌ای است ولی تفکرات حرفه‌ای اینگونه نیست. ما هنوز خیلی کار داریم و بازیکنان ما نیاز به آموزش دارند. اگر نگاه کنیم، چربی بدن بازیکنان ما هرروز کمتر می‌شود. این خیلی مهم است نه فقط برای فولاد بلکه برای فوتبال ایران هم اهمیت دارد.

قطبی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حساسیت بین هواداران فولاد و نفت مسجدسلیمان چیست؟ گفت: یکی از مهم ترین ملاک‌های یک ورزشکار، انسانیت اوست. برای هواداران هم یک فضای مثبت و خانوادگی را می‌توان ایجاد کرد تا فوتبال بیشتر گسترش یابد. کسی حرف زشت را دوست ندارد و خیلی مهم است که یک فضای خوبی بسازیم تا در هر استادیوم، بازی‌های خوبی ببینیم. من در کشورهای دیگر این را تجربه کرده‌ام و می‌بینیم که چقدر به گسترش فوتبال این مسئله کمک می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار