بازدید 4021

استقلال بدهکار، باز هم بازیکن جدید می خرد؟

کد خبر: ۸۷۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 16 February 2019

استقلال در نیم فصل اول در شرایطی در زمینه گلزنی با مشکل روبرو بود که شاید بیش از مهاجمان این تیم مشکل از خط میانی بود که توانایی بازیسازی و ایجاد موقعیت برای مهاجمان را نداشتند. این ضعف قرار بود که با حضور داریوش شجاعیان تا حدودی رفع شود. اتفاقی که البته در بازی با تراکتورسازی نیافتاد.

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر تلاش کرد که با بازگرداندن هافبک موفق فصل قبل استقلالی ها یعنی سرور جپاروف این ضعف تیمش را برطرف کند. اتفاقی که اگرچه نیافتاد اما در نهایت استقلال و شفر روی یک گزینه جدید برای تقویت خط میانی یعنی آیاندا پاتوسی دست گذاشتند.

پاتوسی به استقلال تا ضعف استقلال در خط میانی را برطرف کرده و بر خلاقیت و موقعیت سازی خط میانی تیم شفر بیافزاید اما حالا این بازیکن هم به دلیل قوانین نقل و انتقالاتی لیگ به مشکل خورده است و فعلا نتوانسته برای استقلال بازی کند. با این شرایط در صورتی که مجوز بازی پاتوسی به طور قطع صادر نشود اصلا بعید نیست که مدیران استقلال و شفر به دنبال جذب یک هافبک جدید برآیند. البته خرید بازیکن در این مقطع از سال با دشواری های زیادی روبرو است اما استقلال می تواند از طریق سهمیه فیفا بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان