بازدید 4727
گزارش بازی

پرسپولیس، به‌زحمت آبی‌های10نفره وقعرنشین رابرد

روی ضدحمله و در صحنه‌ای مشکوک در دقیقه 53 امیرحسین باقرپور با بیرانوند تک به تک شد که پس از عبور از دروازه‌بان پرسپولیس به صورتی عجیب این فرصت را از دست داد تا بازی بدون گل باقی بماند. در تصاویر آهسته مشخص بود که بنیادی فر مرتکب اشتباه فاحشی شد که خطر از بیخ گوش قرمزها گذشت
کد خبر: ۸۷۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 14 February 2019

پرسپولیس با دو گل و البته به زحمت، مقابل استقلال خوزستان ته جدولی به پیروزی خانگی رسید و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) مصاف پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی آغاز شد که با برتری 2 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. هر دو گل در نیمه دوم به ثمر رسید. سیدجلال حسینی در دقیقه 62 و علی علیپور در دقیقه 88 گل‌های پرسپولیس را وارد دروازه میهمان آبی پوش کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی (80 - مهدی شریفی)، بشار رسن (68 - سیامک نعمتی)، امید عالیشاه (61 - سروش رفیعی)، علی علیپور و ماریو بودیمیر.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، سیدساسان شیرمردی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، وحید حمدی‌نژاد، میثم کریمی، وحید خشتان (73 - مجتبی رمضانی)، امیرحسین باقرپور (84 - رضا درویشی)، مصطفی کیانی و میثم شاه‌مکوندزاده.

لیگ برتر فوتبال|پیروزی 2 گله پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول/ سرخپوشان انتقام فولاد را از استقلال گرفتند

شرح گل

پرسپولیس یک اس خوزستان صفر (دقیقه ۶۲- سیدجلال حسینی): پرسپولیسی‌ها از سمت راست زمین صاحب یک ضربه کرنر شدند و کاپیتان پرسپولیس از سانتر خوب بشار رسن نهایت استفاده را برد و با ضربه سر گل اول را وارد دروازه گروسیان کرد.

پرسپولیس دو اس خوزستان صفر (دقیقه ۸۸- علی علیپور): تیم میزبان از یک ضد حمله استفاده کرد و سیامک نعمتی  با حمل خوب توپ آن را در اختیار علیپور قرار داد. این مهاجم در ادامه باز هم نعمتی را در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا هافبک پرسپولیسی‌ها پاس در عمقی را ارسال کند و علیپور با یک بغل پا گل دوم را وارد دروازه گروسیان کرد تا یک گل تیمی خوب شکل بگیرد.

نیمه اول

پرسپولیس بازی را هجومی تر از حریف آغاز کرد و در همان دقیقه ۳ می‌توانست روی ضربه سر بودیمیر به گل برسد که ضربه این مهاجم کراوات از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات پرسپولیس با کارهای ترکیبی تا دقیقه ۱۰ هم ادامه پیدا کرد که علیپور در زاویه‌ای نه چندان مناسب با ضربه‌ای رو پا دروازه گروسیان را تهدید کرد که توپ با بدشانسی این مهاجم از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از این موقعیت بازی آرام دنبال شد تا صحنه‌ای مشکوک در محوطه جریمه استقلال خوزستان رقم خورد و علیپور با برخورد با گروسیان تعادلش را از دست داد که موعود بنیادی‌فر اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۲۷ نخستین استقلال خوزستان شکل گرفت که شوت سرکش میثم کریمی با اختلافی کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

شاگردان برانکو پس از این موقعیت دوباره توپ و میدان را در اختیار گرفت و می‌توانست با همکاری بودیمیر و خلیل‌زاده به گل برسد اما مدافع استقلال خوزستان با حضوری به موقع مانع از گل شدن این توپ شد.

حملات ادامه‌دار پرسپولیس سرانجام باعث شد تا مدافعان استقلال خوزستان مجبور به خطاهای متعدد شدن تا مصطفی کیانی در دقیقه ۳۴ از زمین بازی اخراج شود تا آبی‌ها ی خوزستان کار خود را ۱۰ نفره ادامه دهند.

پس از اخراج هافبک خوزستانی‌ها تلاش دو تیم فایده نداشت و حتی سرخ‌ها نتوانستند روی ضربات بشار رسن و مهدی ترابی به گل برسند تا این دیدار در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم

پرسپولیس بازی را هجومی‌تر آغاز کرد اما روی ضدحمله و در صحنه‌ای مشکوک در دقیقه 53 امیرحسین باقرپور با بیرانوند تک به تک شد که پس از عبور از دروازه‌بان پرسپولیس به صورتی عجیب این فرصت را از دست داد تا بازی بدون گل باقی بماند. پس از این صحنه شجاع خلیل‌زاده که معتقد بود مهاجم خوزستانی‌ها به روی او مرتکب خطا شده اعتراض زیادی را به داور انجام داد که بنیادی‌فر او را با کارت زرد جریمه کرد.

پرسپولیس-استقلال خوزستان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان