بازدید 1789

ونزوئلا در صورت تجاوز آمریکا ویتنامی جدید برای آنها خواهد شد

رئیس‌جمهور ونزوئلا در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که ایالات متحده به دنبال استعمار و غارت منابع طبیعی ونزوئلا است و آمریکایی ها در صورت تجاوز به کشورش با ویتنامی جدید مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶ 14 February 2019

رئیس‌جمهور ونزوئلا در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که ایالات متحده به دنبال استعمار و غارت منابع طبیعی ونزوئلا است و آمریکایی ها در صورت تجاوز به کشورش با ویتنامی جدید مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور ونزوئلا در گفتگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت که ایالات متحده و دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور به دنبال استعمار و غارت منابع طبیعی ونزوئلا است.

«نیکلاس مادورو» ضمن اشاره به هدف آمریکا از دامن زدن به بحران در ونزوئلا گفت: هدف تنها سلطه بر ونزوئلا است و می خواهد که این کشور را به زانو درآورد تا منابع طبیعی آن را غارت کند.

وی در این مصاحبه ضمن هشدار به آمریکا در خصوص هرگونه تجاوز به ونزوئلا افزود: درصورتی که امپریالیسم آمریکا بخواهد به یک وجب خاک ونزوئلا دست درازی کند، کشور ما به ویتنامی جدید برای نیروهای آمریکایی تبدیل خواهد شد.

رئیس جمهوری ونزوئلا همچنین تمام ملت‌های جهان به خصوص ملل عربی و اسلامی را به حمایت از کشورش فراخواند و افزود که ونزوئلا امروز به همه درس مقاومت در برابر امپریالیسم آمریکایی را می‌دهد.

مادورو در عین حال بر برخورداری کاراکاس از هرگونه حمایت سیاسی، اقتصادی و نظامی و حمایت ثابت چین، روسیه، ترکیه و ایران تاکید کرد. ما حمایت ثابت از این چهارکشور را دارا هستیم و درتمامی ابعاد از جمله حمایت های سیاسی، اقتصادی و نظامی برخورداریم.

وی در خصوص رابطه با حزب الله که وزیر خارجه آمریکا مدعی آن شده بود نیز گفت: حزب الله یک قدرت سیاسی است که در پارلمان و دولت مشارکت دارد. ما با حزب الله رابطه نداریم اما به آن بعنوان یک گروه سیاسی در لبنان احترام می گذاریم. هر چیزی دیگری غیر از این هدفش توجیه تجاوز به ونزوئلا توسط پمپئو است.

مادورو همچنین مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا را به مراجعه دوباره به منابعی که از آنها در این خصوص کسب خبر کرده است، توصیه نمود.

رئیس جمهور ونزوئلا در خصوص موضوع فلسطین نیز با اعلام حمایت از این موضوع، افزود که کشورش از مساله فلسطین دست نخواهد کشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار