بازدید 3974
گزارش

ورزشگاه سن پطرزبورگ؛منتظر کامبک اروپایی با گل سردار 12میلیون یورویی

کد خبر: ۸۷۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 13 February 2019

ورزشگاه مملو از جمعیت شکری سراج اوغلو در قلب استانبول شب گذشته شاهد برتری فنرباغچه مقابل زنیت سن پطرزبورگ بود. این جدال که براساس تقویم یوفا زودتر از موعد برگزار شد از آن جا برای ایرانی ها اهمیت داشت که با انتقال 12 میلیون یورویی ستاره تیم ملی همه نگاه ها را به سردار آزمون دوخته بود تا بازگشتی رویایی به رقابت های اروپایی داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرگئی سماک سرمربی زنیت همان طور که پیش بینی می شد ترجیح داد خرید جدید خود را روی نیمکت نشانده و از زوج دزوبیا و دریوسی آرژانتینی در خط حمله بهره ببرد. اما اوضاع برای قهرمان نیم فصل روس ها چندان خوب پیش نرفت به خصوص بعد از این که بازیکن شماره 20 این تیم پنالتی دقایق پایانی نیمه نخست را نیز از دست داد. در نیمه دوم وقتی مهاجمان زنیت در به ثمررساندن گل تساوی ناکام ماندند سماک ترجیح داد تا از ستاره 12 میلیون یورویی خود با پیراهن شماره 7 رونمایی کند.

سردار که از دقیقه 74 جایگزین رقیب آرژانتینی شد در این دقایق دو تا سه یورش نصف و نیمه روی دروازه فنرباغچه داشت اما مشخصا هنوز به فرم آمادگی بدنی لازم همین طور هماهنگی کامل با دیگر ستاره های تیم جدید نرسیده بود. نکته ای که خود سرگئی سماک هم به آن اشاره و در کنفرانس مطبوعاتی گفت:« برخی خریدهای جدید ما تنها دو تا سه جلسه تمرین کرده بودند مثل سردار آزمون. از همین رو مشکلاتی برای این بازی داشتیم که باید آنها را برای جدال برگشت به حداقل برسانیم».

سرمربی زنیت با اشاره به این که باخت 1-0 نتیجه چندان بدی هم نبود به طرفداران این تیم وعده داد در بازی برگشت که هفته آینده در سن پطرزبورگ برگزار می شود این باخت جبران خواهد شد تا زنیت راهی مرحله بعد شود. جدالی که انتظار می رود سردار آزمون در آن به عنوان زوج دزوبیا بتواند شروع تلخ خود در چالش جدید با زنیت را جبران کند و برگ برنده قهرمان نیم فصل روس ها برای بازگشتی رویایی لقب بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل