بازدید 4820

وزیر صنعت: قیمت‌ها تعدیل می‌شود

کد خبر: ۸۷۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 12 February 2019

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت با اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار در آینده قیمتها تعدیل خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار با اشاره به وضعیت فعلی بازار گوشت و مرغ، اظهار کرد: باید درباره کالاهای پرمصرف، همچون گوشت و مرغ تصمیمات شفاف و روشنی گرفته شود تا مطمئن شویم در دو ماه آینده با مشکلی مواجه نیستیم.

وی با بیان اینکه با اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار، در آینده قیمتها تعدیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: در بحث نظارت مردم باید احساس کنند که با متخلف به طور جدی برخورد می‌شود، برخورد هم اعلام آمار ۵ هزار نفری از تشکیل پرونده نیست، بلکه ممکن است ۲ پرونده تشکیل شود اما این پرونده باید برای تخلف‌های اساسی باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از دستور به رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای تشدید نظارت خبر داد و افزود: در موقعیت‌هایی باید از مکانیزم بازار برای کنترل و نظارت استفاده کرد، در موقعیتی دیگر هم که از سوی عده‌ای طمع‌کاری وجود دارد، ما باید ورود کنیم و این هم باید محسوس باشد.

وی گفت: بازار با بخشنامه اصلاح نمی‌شود و باید با مکانیزم‌های علمی به این حوزه ورود کرد، از سوی دیگر باید سریعاً تصمیمات لازم از سوی ستاد تنظیم بازار اتخاذ شود و اگر نیاز بود شبانه‌روزی کار کنیم تا برای مردم مشکلی پیش نیاید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی