بازدید 22572
۳

واکنش چهره منفور کی‌روش به حکم مربیگری تیم ملی

کد خبر: ۸۷۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 21 February 2019

هادی عقیلی، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه سپاهان که در سالهای ابتدایی حضور کی روش در راس تیم ملی، از سوی این مربی کنار گذاشته شد و هیچگاه به تیم ملی دعوت نشد، از هفته گذشته به کادرفنی تیم فوتبال جوانان ایران اضافه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، هادی عقیلی، مدافع پیشین تیم ملی با خروج کی روش از ایران و بعد از مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال و سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران انجام داد، در نهایت به عنوان مربی به کادر فنی این تیم اضافه شد. عقیلی در ایران مدرک مربیگری A آسیا را گرفت و در خارج از ایران (آمریکا) هم کلاس حرفه‌ای مربیگری در رده B و البته چند دوره مربیگری دیگر را هم پشت سر گذاشته است.

عقیلی در خصوص موضوع همکاری‌اش با تیم جوانان و اینکه به عنوان یکی از اعضای کادر فنی معرفی شده است، تصریح کرد: در این زمینه، صحبت‌هایی را با فدراسیون فوتبال و همچنین آقای پورموسوی انجام دادم و از یک هفته پیش هم کارم را شروع کردم. ما برای دیدن بازی‌ها به بندرعباس رفتیم و البته من به اصفهان هم رفتم تا بازی تراکتورسازی و سپاهان را در لیگ جوانان ببینم. دو روز دیگر هم اردوی تیم جوانان آغاز خواهد شد و خوشحالم در خدمت این تیم هستم.

واکنش چهره منفور کی‌روش به حکم مربیگری تیم ملی

وی با اشاره به عملکرد ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: خیلی‌ها انتظار داشتند تیم ملی قهرمان شود ولی این اتفاق رخ نداد، پس نتیجه می‌گیریم که ایران عملکرد خوبی نداشت. در جام ملت‌های آسیا مقام دومی با دهم برای تیم‌هایی مثل ایران تفاوتی ندارد و خیلی‌ها انتظار داشتند که ما قهرمان شویم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال افزود: در بازی با ژاپن بدشانسی آوردیم. تا قبل از اینکه گل اول را به آن شکل دریافت کنیم ژاپن موقعیتی نداشت ولی آن صحنه تیم ملی را به هم ریخت. کاش تیم ملی یاد می‌گرفت که گل خوردن هم جزیی از فوتبال است و کاش می‌توانستیم بعد از اینکه از حریف عقب می‌افتیم نتیجه را عوض کنیم.

عقیلی با اشاره به جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی گفت: در این مدت و در چند سال اخیر خیلی از حرف‌های مردم را شنیدم و معمولا خبرهای رسانه‌ها را هم دنبال می‌کردم. خیلی‌ها از سبک بازی تیم ملی راضی نبودند و معتقدم بهتر بود متولیان فوتبال این تفکر را در تیم ملی عوض می‌کردند. شما می‌بینید که به عنوان مثال باشگاه بارسلونا فلسفه خاص خودش را دنبال می‌کند و آنها هیچ وقت سراغ مربیانی مثل مورینیو یا سیمئونه نمی‌روند، این در حالی است که مورینیو و سیمئونه مربیان بسیار خوبی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
میدان دادن به کسانی که هیچ درسی نخوانده و فقط فوتبالی کرده و حالا شده اند مربی فاجعه همیشگی فوتبال ایران هستش از حالا باید دوره سقوط فوتبال رو ببینیم....
این چه طرز تیتر زدنه ؟!!
منفور ؟!!!!
کلا دو نفر نخوان با هم کارکنن میشن منفور ؟؟؟؟
شما مثلا کار فرهنگی می کنید ؟؟؟؟؟!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی