بازدید 4310

قیمت سکه طرح جدید یکشنبه ۲۱ بهمن ۹۷

بازار سکه امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی فلزات گران بها و همچنین ثبات نسبی نرخ ارز در بازار داخلی، شاهد نوسانات اندک بود.
کد خبر: ۸۷۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ 10 February 2019

بازار سکه امروز با توجه به تعطیلی بازار‌های جهانی فلزات گران بها و همچنین ثبات نسبی نرخ ارز در بازار داخلی، شاهد نوسانات اندک بود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز یکشنبه بیست و یکم بهمن ماه ۹۷، بر اساس نرخ‌های اعلام شده توسط اتحادیه طلا و سکه تهران، قیمت سکه تمام طرح قدیم با اندکی افزایش به رقم ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

همچنین بهای هر قطعه سکه تمام طرح جدید با اندکی کاهش به قیمت ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شده است.

این در حالی است که هر نیم سکه بهار آزادی نیز با افزایش قیمت به نرخ فروش ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است و هر ربع سکه بهار آزادی نیز در بازار امروز یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و هر سکه یک گرمی نیز ۷۵۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی کیتکونیوز در خصوص روند بازار جهانی طلا در هفته آتی، نشان می‌دهد که کارشناسان وال‌استریت و سرمایه‌گذاران نسبت به روند افزایشی طلا خوش‌بین بوده.

در نظرسنجی کیتکونیوز از کارشناسان وال‌استریت، ۱۵ نفر شرکت کردند که از میان آنها، ۱۱ نفر یا معادل ۷۳ درصد افزایش قیمت طلا و دو نفر یا ۱۳ درصد کاهش قیمت طلا را پیش‌بینی کردند و به همین تعداد نظری نسبت به روند قیمت طلا نداشتند.

از میان ۴۶۷ نفری که در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز شرکت کردند، ۲۵۹ نفر یا ۵۵ درصد افزایش قیمت طلا و ۱۲۹ نفر یا ۲۸ درصد کاهش قیمت این فلز را پیش‌بینی کردند. ۷۹ نفر یا ۱۷ درصدی نیز نسبت به روند قیمت طلا نظری نداشتند.

در نظرسنجی هفته گذشته حدود دو سوم از کارشناسان وال‌استریت و سرمایه‌گذاران نسبت به بالا رفتن قیمت طلا ابراز خوش‌بینی کرده بودند.در معاملات روز جمعه بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در آوریل ۴.۳۰ دلار یا ۰.۳ درصد افزایش پیدا کرد و در ۱۳۱۸.۵۰ دلار بسته شد، اما برای کل هفته ۰.۳ درصد کاهش ثبت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها