بازدید 5294

رزمایش دفاع موشکی آمریکا و رژیم‌صهیونیستی

کد خبر: ۸۷۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 10 February 2019

ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال برگزاری رزمایش نظامی مشترکی هستند که هدف آن شبیه‌سازی دفاع موشکی از رژیم صهیونیستی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا در حال برگزاری رزمایش مشترکی هستند که از روز پنجشنبه آغاز شده و به شبیه‌سازی سناریویی می‌پردازند که طی آن آمریکا برای اسرائیل دفاع موشکی فراهم می‌آورد.

در این رزمایش که با نام «ژونیپر فالکون» (Juniper Falcon) برگزار می‌شود ۳۰۰ نظامی ارتش آمریکا به همراه ۴۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی از واحدهای مختلف از جمله واحد دفاع هوایی، اداره عملیات، نیروی دریایی، واحد پشتیبانی و نیروهای درمانی حضور دارند. این رزمایش تا روز ۱۵ فوریه ( ۲۶ بهمن) ادامه خواهد داشت.

نیروهایی از فرماندهی اروپایی آمریکا در حال شبیه سازی استقرار در اسرائیل بوده و بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، این رزمایش شامل دستورات عملیاتی بوده که ممکن است در آینده مورد استفاده قرار بگیرد.

این رزمایش بخشی از توافق میان آمریکا و اسرائیل برای برگزاری منظم رزمایش‌های آموزشی دوجانبه است. سال گذشته نیز رزمایش مشابهی با نام «ژونیپر کبرا» (Juniper Cobra) برگزار شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار