بازدید 5617
سوژه

فیلم تازه قلعه‌نویی مقابل خبرنگاران؛ آخرین سنگر سکوته!

به نظر می رسد قلعه نویی بار دیگر با شیوه های خاصی که معمولا ابداع می کند در حال ساختن جو تازه ای است که بارها منجر به قهرمانی تیم هایش شده و برای کارشناسان چیز تازه ای نیست. او از کنفرانسی که می توانست حرف های تکراری داشته باشد، برای خود فرصتی ساخت تا در کورس قهرمانی که فعلا از پرسپولیس عقب مانده است، دوباره سبقت بگیرد. جالب است که قلعه نویی با این حربه، هیچ اشاره و پاسخی برای توقف تیم چند ده میلیاردی اش مقابل نفت آبادان نداد.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ 09 February 2019

امیر قلعه‌نویی قرار بود از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت پاسخگوی سوالات اهالی رسانه باشد اما با وجود این که به سالن کنفرانس آمده بود، در اقدامی عجیب بدون این که صحبتی کند، نشست را ترک کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، مدیر روابط عمومی باشگاه با قرائت بیانیه‌ای اعلام کرد که حضور قلعه‌نویی در نشست خبری به جهت احترام به خبرنگاران بوده اما به دلیل تبعیض کمیته داوران و سازمان لیگ در مسائل داوری، سرمربی سپاهان سکوت خواهد کرد چرا که گاهی سکوت آخرین سنگر است.

به نظر می رسد قلعه نویی بار دیگر با شیوه های خاصی که معمولا ابداع می کند در حال ساختن جو تازه ای است که بارها منجر به قهرمانی تیم هایش شده است و برای کارشناسان چیز تازه ای نیست. او از کنفرانسی که می توانست حرف های تکراری داشته باشد، برای خود فرصتی ساخت تا در کورس قهرمانی که فعلا از پرسپولیس عقب مانده است، دوباره سبقت بگیرد. جالب است که قلعه نویی با این حربه، هیچ اشاره و پاسخی برای توقف تیم چند ده میلیاردی اش مقابل نفت آبادان نداد.

 قلیچ‌خانی بیانیه‌ای خواند که متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

با سلام

حاضر شدن آقای قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی سپاهان و سپیدرود صرفاً جهت احترام به خبرنگاران و تمکین از دستورات سازمان لیگ است.

با سکوت نارضایتی خود را ادامه می‌دهیم؛ تا زمانی که کمیته داوران و انضباطی روش‌های تبعیض‌آمیز خود را ادامه دهند، ترجیح می‌دهیم با سکوت نارضایتی خود را اعلام می‌کنیم به همین دلیل برای ابراز نگرانی از شرایط فعلی و همچنین تبعات بازی مقابل پرسپولیس، با داوری آقای فغانی که به ناحق منجر به محرومیت دو جلسه‌ای کی‌روش، بهترین گلزن، قلعه‌نویی، سرمربی تیم و همچنین محرومیت هواداران سپاهان در بازی شد، سکوت می‌کنیم و با احترام به خبرنگاران، این نشست را ترک می‌کنیم.

گاهی سکوت آخرین سنگر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل